Inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
Op 0;05 krijgt die vrouw bij het juichen volgens mij een tik van die neger.
Oh, daarom deed dat wijf zo raar toen ik naar de samenvatting keekquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
En daar achter een Jap volgens mij, maar die wordt plat gedrukt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha, die gozer joh, lijkt net of die dat wijf niet mag ofzo
Wel gruwelijk, gewoon een oude dame in het uitvak _-_
Heb jij een andere wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
We hebben onszelf weer flink tekort gedaan vanmiddag jongens.
Na zo'n geweldige wedstrijd hoor je natuurlijk minstens met 0-4 het veld af te stappen.
Hoe kom je daar nou weer bij man we waren 3 klassen beterquote:Op maandag 7 maart 2011 07:50 schreef Happel het volgende:
Wat hadden wij een geluk gisteren, pfoe...
Hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
Ach, in de eerste seizoenshelft verloren we dit soort wedstrijden altijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:50 schreef Happel het volgende:
Wat hadden wij een geluk gisteren, pfoe...
Zo zijn we vorig jaar 4e geworden..quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, in de eerste seizoenshelft verloren we dit soort wedstrijden altijd.
Nu valt het balletje eens goed voor ons.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik was er ook zeer content mee. Dit zijn de leukste wedstrijden om te winnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En het mooist is het, dat zo'n jochie dat dan gewoon mag blijven doen zonder dat hij lastig gevallen wordt.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:47 schreef Happel het volgende:
[..] Nog leuker dat een jochie van een jaar of 11 in een Feijenoord trainingspak constant Feijenoord liederen zat te zingen in een Heerenveen vak.
Mooi gebaarquote:"Ik dacht: als ik scoor, draag ik het doelpunt op aan Erwin Mulder"
Feyenoord-aanvaller Luc Castaignos was zondag belangrijk door tegen sc Heerenveen het winnende doelpunt te maken. De spits droeg de beslissende treffer op aan de overleden vader van Erwin Mulder. De doelman was daarom ook afwezig in het duel met de Friezen.
"Ik dacht: als ik scoor, draag ik de goal op aan Erwin Mulder. Het was zaterdag zon schok voor ons om te horen wat er was gebeurd", aldus Castaignos tegenover De Telegraaf. "Het was heel slecht nieuws en dat draag je toch mee."
"Deze goal en de eerste uitzege na zo veel tijd was een mooie afsluiting van de week. Alleen het verdriet van Erwin overschaduwt dat." Castaignos wil graag de play-offs halen met de Stadionclub. "Dat rekt dan mijn tijd bij Feyenoord nog een beetje. Als we de play-offs bereiken, doe ik zeker nog mee."
De achttienjarige Schiedammer tekende afgelopen week een contract bij Internazionale. "Ik heb mooie dagen in Milaan gehad. De jongens wilden weten hoe ik daar ga wonen, hoe de stad was en nog meer van die dingen", besloot de aanvaller.
Ze tellen de hehaling meequote:
Dat Gullit die gasten daar maar even wijsmaakt dat het een geweldige verdediger is die zeker 6 miljoen waard is. Krijgen we tenminste nog iets terug voor zijn wanprestaties.quote:'Terek Grozny aast op Feyenoorder Bahia'
Volgens diverse Belgische kranten, waaronder Het Nieuwsblad en Het Gazet van Antwerpen, zou Terek Grozny zich willen versterken met Feyenoord-verdediger André Bahia. De ploeg van Ruud Gullit wil uitgroeien tot een grote club en is druk bezig om de selectie te versterken.
De voorzitter van de Tsjetsjeense ploeg, Ramzan Kadyrov, die ook president is van Tsjetsjenië en wordt verdacht van folterpraktijken, moorden en oorlogsmisdaden, wil de ploeg flink versterken en wil dat doen door flinke salarissen te bieden. Bahia verloor in januari zijn basisplek bij Feyenoord en zit nu op de bank. Gullit werkte in het seizoen 2004/2005 samen met Bahia bij Feyenoord. Gullit was toen de trainer van de Rotterdammers.
De 27-jarige Braziliaanse verdediger vertrok in 2004 naar Feyenoord, na vier seizoenen voor Flamengo gespeeld te hebben. Sinds die tijd speelde hij 176 competitieduels voor Feyenoord en scoorde daarin zeventien keer. Bahia heeft nog een contract tot medio 2012 en gezien de financiële situatie bij de Zuid-Hollandse club zou het zo maar kunnen dat Feyenoord Bahia gaat verkopen in de zomer.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zou wel mooi zijn om nog een goed zakcentje te verdienen aan Bahia. Desondanks is het zeker in zijn Feyenoord tijd een verdediger geweest die nooit verzaakte, altijd proffesioneel was en zeker geen stennis schopte. Als hij weggaat verdiend hij zeker een waardig afscheid. Deze man is Feyenoorder in hart en nieren, kunnen die jeugdige opdonders nog wat van lerren.
Zeker mooiquote:
Kan alleen voor geen meter voetballenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zou wel mooi zijn om nog een goed zakcentje te verdienen aan Bahia. Desondanks is het zeker in zijn Feyenoord tijd een verdediger geweest die nooit verzaakte, altijd proffesioneel was en zeker geen stennis schopte. Als hij weggaat verdiend hij zeker een waardig afscheid. Deze man is Feyenoorder in hart en nieren, kunnen die jeugdige opdonders nog wat van lerren.
Ik vind het echt een enorme kut-verdediger. Zelfs De Vrij komt nu al robuuster en betrouwbaarder over in het centrum.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kan je wel zon nutteloos smiley doen maar hij verzaakte nooit. Het probleem bij hem is de limiet van zijn voetballende kwaliteiten. Jammer dat hij niet zo goed werd maar een voorbeeld voor elke Feyenoorder die niet bij wilt tekenen, een hart hebben voor de club.
Een makkie zeker niet, daarvoor is ons eigen programma nog te zwaar, maar een aantal concurrenten heeft gelukkig wel nog wat moeilijke tegenstanders. Alles kan nog, maar eerst zelf maar zien dat we de punten pakken...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef Freudie het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)n-de-eredivisie.html
Makkie!
Als de uitverkoop na afloop van dit seizoen klaar is zijn we zo goed als schuldenvrij.quote:
en elftalloosquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als de uitverkoop na afloop van dit seizoen klaar is zijn we zo goed als schuldenvrij.
Mis je hem nu dan? Zit nu alleen maar zijn salaris op te strijken op de bankquote:Op maandag 7 maart 2011 18:16 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen die vinden dat Bahia mag oprotten.
Dat wel maar er is dan tegelijkertijd ook wat budget voor verantwoordelijke aankopen. Salaris van zo'n De Cler is echt belachelijk.quote:
Bahia heeft een altijd een voorbeeldige houding gehad, werkelijk een voorbeeldprof voor velen. Daaranaast iets van 175 competitiewedstrijden + nog wat beker/europees voor ons gespeeld in 7 seizoenen. Wat mij betreft mag hij dus absoluut niet "oprotten".quote:Op maandag 7 maart 2011 18:16 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen die vinden dat Bahia mag oprotten.
Een lege bank is anders ook vrij vervelend. Daarnaast kost zo'n gehuurde Larssen met 1 invalbeurtje van 20 minuten meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mis je hem nu dan? Zit nu alleen maar zijn salaris op te strijken op de bank
Al die krachttermen aangaande zijn persoon zeggen niet zoveel toch? Vorig jaar speelde hij aardig met een goede Vlaar maar hoeveel punten zou hij ons dit jaar wel weer niet gekost hebben?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een lege bank is anders ook vrij vervelend. Daarnaast kost zo'n gehuurde Larssen met 1 invalbeurtje van 20 minuten meer.
Ik zal niet zozeer rouwig zijn als hij vertrekt, maar iets meer respect voor de Rots van Rio mag ook wel
Flikker toch op man, denk je dat hij ervan geniet om op de bank te zitten? Die jongen baalt er verschrikkelijk van dat hij op de bank is beland.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mis je hem nu dan? Zit nu alleen maar zijn salaris op te strijken op de bank
Ga huilen man.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Flikker toch op man, denk je dat hij ervan geniet om op de bank te zitten? Die jongen baalt er verschrikkelijk van dat hij op de bank is beland.
Die jongen is zo vaak belangrijk geweest voor Feyenoord achterin, speelt al jaren voor Feyenoord.
En dan nu roepen dat hij mag oprotten, omdat 'ie even een minder seizoen heeft.
Flikker toch op man. Van jou mag een de Vrij zeker oprotten als hij een potje wat minder speelt? Jij hebt zeker een bloedhekel aan Castaignos omdat hij naar Inter gaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga huilen man.
Hij is gewoon fucking slecht en sinds zijn eerste optreden omstreden.
De Rots uit Rio, vast en zeker vanwege zijn traagheid
Een potje wat minder gespeeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Van jou mag een de Vrij zeker oprotten als hij een potje wat minder speelt? Jij hebt zeker een bloedhekel aan Castaignos omdat hij naar Inter gaat.
Debiel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een potje wat minder gespeeld.![]()
Die gozert zit om het half jaar een mindere fase sinds zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord.![]()
Rinus Israel, John de Wolf, Henk Fräser. DAT waren goede Feyenoord-verdedigers.
Pleur lekker op man met je gare Bahia .
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Jorwol het volgende:
Tja, Bahia is natuurlijk echt geen topper, maar het is en blijft een held. Aan z'n inzet lag het nooit en is altijd netjes tegen de club geweest.
Een held is iemand die veel voor je club betekent (heeft). Iemand met grote kwaliteiten of een anti-held zoals Kiprich. Niet iemand die zo slecht speelt dat hij je week na week punten kost om uiteindelijk op de bank te belanden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Jorwol het volgende:
Tja, Bahia is natuurlijk echt geen topper, maar het is en blijft een held. Aan z'n inzet lag het nooit en is altijd netjes tegen de club geweest.
Voor veel geld mag ie weg van mij..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Typisch het volgende:
Biseswar kan rekenen op interesse vanuit een vage club in Rusland, volgens Johan Derksen.
11 Maart gaat de transfermarkt in Rusland dicht dus mogen ze wel opschieten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Typisch het volgende:
Biseswar kan rekenen op interesse vanuit een vage club in Rusland, volgens Johan Derksen.
Hij strijkt per jaar ongeveer 7 ton op.quote:
Laatste wedstrijden vind ik hem echt goed spelen hoor, althans zeker geen onvoldoende.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Hij strijkt per jaar ongeveer 7 ton op.
Dus inderdaad, hij mag wel weg van me. Speelt zo nu en dan een goeie wedstrijd, maar is totaal niet constant.
Ligt eraan wat de gek ervoor geeft. Diego in deze vorm is van grote waarde voor ons team.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Hij strijkt per jaar ongeveer 7 ton op.
Dus inderdaad, hij mag wel weg van me. Speelt zo nu en dan een goeie wedstrijd, maar is totaal niet constant.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Diego in deze vorm is van grote waarde voor ons team.
?quote:
Thank you and goodbye. Weg doen en handjes schudden.quote:Kuban Krasnodar wil Biseswar naar Rusland halen
Maandag, 7 maart 2011 om 21:11
Diego Biseswar staat mogelijk voor een opvallende carrièreswitch. De aanvaller van Feyenoord staat nog tot 2012 onder contract in de Kuip en omdat de Rotterdammers nog aan de buitenspeler willen verdienen, staan ze open voor onderhandelingen met het Russische Kuban Krasnodar. Dat meldt Voetbal International.
Biseswar is met een jaarsalaris van zeven ton een grootverdiener bij Feyenoord en kan dus naar Rusland, daar er interesse is getoond. Op 11 maart sluit in Rusland de transfermarkt en zaakwaarnemer Jeroen Hogewerf bevestigt de interesse van Kuban. De bal ligt niet bij ons, zegt de agent. Eerst moet Feyenoord overeenstemming zien te bereiken met een club, pas daarna komen wij in actie. Daardoor verwijzen wij iedere interesse door naar Feyenoord."
We horen wel wanneer iets concreet wordt. Het zou allemaal kunnen, ik sluit niks uit, maar mijn gevoel zegt dat een transfer van Diego naar Rusland niet zo één, twee, drie zal gaan gebeuren, aldus de belangenbehartiger, die met de clubleiding van Feyenoord ook al enkele gesprekken voerde inzake de toekomst van zijn cliënt. Alleen weet ik niet wat die nog waard zijn. Er heeft daar een wisseling van de wacht plaats gehad. De gesprekken die wij hebben gevoerd waren met Leo Beenhakker. Nu komt Martin van Geel. Andere td, andere ideeën? We zullen wel zien, maar het is wel zo dat Diego en Feyenoord een beslissing zullen moeten gaan nemen over de toekomst.
Eerder kwam het bericht naar buiten dat het Terek Grozny van Ruud Gullit verdediger André Bahia wil overnemen, maar de Braziliaanse mandekker weet van niets. Niemand heeft zich bij mij of bij Feyenoord gemeld. Dan ga ik er maar niet van uit dat het serieus is. Ik weet wel dat een aantal personen mij overal aanbiedt. Die mensen vertegenwoordigen niet mijn zaken, maar zijn gelukszoekers. Ik dan daar niks tegen doen. De man die mijn belangen behartigt heet Julio Gomez. Hij is een advocaat in Rio de Janeiro. Hij heeft niks gehoord van welke club dan ook, dus ga ik er gewoon uit dat ik bij Feyenoord blijf.
Afgelopen zondag ook hoor. Als-ie het op z'n heupen heeft dan is hij belangrijk, maar hoe vaak gebeurt dat.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef Haaruitval het volgende:
Klopt, maar Diego was voor de winterstop vaak onzichtbaar als hij speelde.
Weet je wat zo jammer is, Bruins is eigenlijk beter op 10 als hij tenminste met passes strooit zoals hij ooit deed met Slory bij Excelsior. Dan is hij uiterst nuttig, zeker als je Ryo en Wijnaldum op beide flanken hebt die snel en technisch zijn. Het jammere is alleen dat Bruins nog nooit echt heeft laten zien structureel mee te kunnen op dit niveau.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:54 schreef Sportex het volgende:
Ik hoop nu Biseswar geschorst is dat Mario Gini eens van de 10 afhaalt en aangezien hij hem altijd wil opstellen maar op rechts zet. Dan kan Fer op 10, al ben ik daar ook niet kapot van. Bruins zal Mario denk ik niet zo snel meer aan beginnen.
Assaidiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
Voor een leuk bedrag mag hij weg. In ruil daarvoor gewoon een Assaidi ofzo terughalen. Zelfde gaat op voor Bahia, ook al verdient hij toch wel wat meer liefde dan Stokstaart hem geeft
Zou echt top zijn als hij dat doet. Aan de ene kant zit het er wel in, deed hij afgelopen wissel ook. Aan de andere kant zie ik hem Gini niet van 10 afhalen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:54 schreef Sportex het volgende:
Ik hoop nu Biseswar geschorst is dat Mario Gini eens van de 10 afhaalt en aangezien hij hem altijd wil opstellen maar op rechts zet. Dan kan Fer op 10, al ben ik daar ook niet kapot van. Bruins zal Mario denk ik niet zo snel meer aan beginnen.
Zeker thuis: eens.quote:
Noem jij eens een buitenspeler die te halen is? Verhoek gaat sowieso naar een Engelse of Duitse middenmotor en is voor ons niet te halen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
AssaidiZwaar overschatte speler. En Bruins moet je niet meer aan beginnen joh. Is het Feyenoordshirt niet waard.
Inderdaad, mocht dat niet werken dan kun je alsnog Cabral erin gooien. Overigens denk ik dat Fer in de basis staat en Wijnaldum op de flanken.quote:
Was hij maar van Feyenoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Thunder0x het volgende:
Haha, Mourinho die onze japanner wil... word steeds gekker
Ja via, via. Maar dat is in principe nu ook mogelijk. Ik bedoel echt normaal, via de normale gang van zaken aankopen doen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:33 schreef PIETR het volgende:
Van de zomer zal er, via via, vast wel iets mogelijk zijn.
In principe wel een aardige speler ja alleen zal een transfersom voor neergelegd moeten worden, iets wat wij in principe (nog) niet mogen. Mario kan het nou beter eerst een poosje gaan proberen met die Simon die met veel bombarie gehaald is een paar maanden terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steve de Ridder. Elke week uitblinker bij De Graafschap en veelvuldig voorkomend in VI Elftal van de Week. Stond ook in AD weer in elftal van de week. Was vorig jaar en het jaar daarvoor nog te onrustig maar heeft zich enorm snel weten te ontwikkelen. Enorm balvast, goede passes en uitstekende techniek. Komt ook makkelijk langs z'n directe tegenstander en heeft ook best een goed schot.
0:41-0:50
1:00-eind
0:54-eind
Probleem is alleen dat Heracles en Roda JC 'm ook willen hebben en hij heeft nog een contract tot 2012. In potentie vind ik De Ridder echter een interessante speler. Hij is in ieder geval wat langer en balvaster dan Biseswar en sterker dan Simon, al hebben we die nog niet echt in actie kunnen zien.
Zelfs een effectieve panna!quote:
Whehequote:
Tijdens de wedstijd zei ik al: "Die Janmaat heeft die Japanner in de zak maar tegen het oerhollands degelijke spel van Tim de Cler is hij niet opgewassen."quote:
Ja maar bij ons heb die dat nooit laten zien. Althans het blijkt niet uit zijn aantal goals.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Paul-89 het volgende:
Goede speler, maar Juve lijkt me iets te hoog gegrepen.
Zijn vorige overgangen:quote:
quote:Elmander signed a four-year contract with French side Toulouse for an undisclosed fee of around ¤4,500,000 on 7 July 2006.
Tja...soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:He joined in a record £8.2 million deal from French club Toulouse in the Ligue 1 Championship
quote:Feyenoord agreed to a ¤14 million bid by Real Madrid, after Drenthe decided to take his club to court if they did not want to let him go.
quote:On 15 July 2009, Lille president Michel Seydoux revealed that the club had accepted an ¤18 million offer from Olympique Lyonnais. (Bastos)
Vond hem vorig jaar al opvallen tijdens de bekerwedstrijd PSV - De Graafschap. Vroeg me toen al af waarom het ons maar niet lukt om een fatsoenlijke buitenspeler te strikken of op te leiden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steve de Ridder. Elke week uitblinker bij De Graafschap en veelvuldig voorkomend in VI Elftal van de Week. Stond ook in AD weer in elftal van de week. Was vorig jaar en het jaar daarvoor nog te onrustig maar heeft zich enorm snel weten te ontwikkelen. Enorm balvast, goede passes en uitstekende techniek. Komt ook makkelijk langs z'n directe tegenstander en heeft ook best een goed schot.
Probleem is alleen dat Heracles en Roda JC 'm ook willen hebben en hij heeft nog een contract tot 2012. In potentie vind ik De Ridder echter een interessante speler. Hij is in ieder geval wat langer en balvaster dan Biseswar en sterker dan Simon, al hebben we die nog niet echt in actie kunnen zien.
Zondag haalde hij de hoeken nog probleemloos anders.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ben benieuwd of ze toch van Dijk nog een jaartje bij laten tekenen...
Op z'n oude dag trekt hij het gewoon niet meer wekelijks in de goal te staan, en z'n sprongkracht neemt gewoon af waardoor hij de hoeken soms niet meer haalt, maar hij doet verder nooit gekke dingen en hij heeft nog steeds goede reflexen. Goede back up wmb. Andere zaak natuurlijk als er een echte eerste keeper wordt gehaald, a la tyton, want dan heb je met Mulder/Darley/Lamprou genoeg opties.
Spijtig, maar ik zie toch liever van Dijk.quote:Been: 'Laat het aan Erwin over of-ie zondag keept'
Feyenoord speelt zondag in De Kuip de competitiewedstrijd tegen NAC Breda. Of Erwin Mulder dan bij de Rotterdammers tussen de palen staat, is aan de doelman zelf.
De jonge sluitpost verloor afgelopen vrijdag volkomen onverwacht zijn vader aan een hartstilstand en liet om deze reden tegen SC Heerenveen verstek gaan. Routinier Rob van Dijk verving Mulder onder de lat. Of Mulder zondag weer keept, is nog niet bekend.
'Ik laat het aan Erwin over', zegt trainer Mario Been tegen het AD. 'Dit is een aangrijpende gebeurtenis, iedereen gaat daar anders mee om. Ik kijk het deze week aan en zal met Erwin overleggen. Hij verdient nu alle steun. Hoe de spelers zondag al hun eerbetoon brachten, zegt iets over deze groep.'
Luc Castaignos, de maker van de enige treffer in Heerenveen, toonde na zijn doelpunt de rouwband aan het publiek, als eerbetoon aan de overleden vader van Mulder.
Lekker rustigquote:Feyenoord-uit niet gewild bij NAC-aanhang, supportersvereniging kwaad
Ondanks dat het carnaval komend weekeinde is afgelopen hebben de supporters van NAC Breda nog geen zin in voetbal. Waar afgelopen weekeinde tegen FC Twente het uitvak ook al leeg bleef, zit het komende zondag tegen Feyenoord wederom zo goed als leeg.
Ads by Google
Cool Kick van de week www.eredivisie-niveaformen.nl
Geniet van de mooiste momenten uitde Eredivsie & win voetbaltickets!
FC Twente fan weekend www.Centerparcs.nl/FcTwente
Beleef een geweldig weekend met jefavoriete club. 18-21 mrt. Boek nu!
De Eredivisionist meldt dat woensdagochtend op de eigen website nadat de telling werd bijgewerkt. De Bredase club mag 680 kaarten verkopen aan supporters die willen meereizen naar Rotterdam, maar heeft er tot nu toe 34 verkocht. En dat terwijl de kaartverkoop al ongeveer anderhalve week loopt en donderdag eindigt.
De supportersvereniging van NAC spreekt van een schande: "Een schande, NAC onwaardig. Schei uit met die smoesjes, stop met verzinnen waarom je niet hoeft te gaan", luidt de kritiek op de supportersschare.
http://www.soccernews.nl/(...)tersvereniging_kwaad
Hij stond goed te keepen de afgelopen paar wedstrijden, ik gun 'm een kans.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:17 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Spijtig, maar ik zie toch liever van Dijk.
Dat is kut. Ik had ze eind vorige week binnen en ze passen gelukkig perfect.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef Paul-89 het volgende:
Heb ik de shirtjes eindelijk binnen, zijn ze een maat te groot.
Ik had verwacht dat het weer zo'n stretch-shirt zou zijn. Maar het is meer een loshangend shirt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:53 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik had ze eind vorige week binnen en ze passen gelukkig perfect.
Horen toch ook loshangend? Die gasten voetballers dragen ze ook niet als stretchshirt maar los langs het lichaam.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het weer zo'n stretch-shirt zou zijn. Maar het is meer een loshangend shirt.
Jep, maar ik wist niet wat voor shirts dit waren, laatste jaren dat ik shirtje kocht waren ze allemaal stretch en dus pakte ik altijd een maatje groter, nu zijn ze blijkbaar weer 'gewoon' en dus moet ik weer de normale maat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Horen toch ook loshangend? Die gasten voetballers dragen ze ook niet als stretchshirt maar los langs het lichaam.
En ze worden nog in verband gebracht met Forlan ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
Haha dat Terek Grozny die vermeende interesse in Bahia zouden hebben, hebben nu ook Boussoufa voor 11,5 miljoen gehaald. Kennelijk hebben ze dus wel degelijk een flink pak centen liggen daar.
Ik wist niet eens dat hij geblesseerd was, heb hem iig niet gemistquote:Adil Auassar heeft het einde van zijn revalidatie in zicht. De middenvelder heeft woensdagochtend voor het eerst sinds lange tijd weer op het trainingsveld gestaan met zijn ploeggenoten. Na een individueel programma sloot Auassar zich tegen het einde van de groepstraining aan bij een deel van de selectie dat afwerkte op doelman Rob van Dijk. Het was heerlijk om eindelijk weer eens met de andere jongens te trainen, zei de middenvelder na afloop. Hier heb ik lang op moeten wachten.
Auassar raakte in januari tijdens het trainingskamp in Oman geblesseerd aan zijn knie. Sindsdien werkte hij individueel aan zijn herstel. De middenvelder hoopt op korte termijn de groepstraining volledig te hervatten. Vandaag heb ik een mooi begin gemaakt, zei hij. Nu is het zaak om stap voor stap verder te komen. Ik ben voorzichtig, want op een terugslag zit ik niet te wachten. Maar het was in elk geval erg lekker om niet meer alleen te hoeven trainen.
quote:Slory op de vlucht voor Bulgaarse voetbalmafia
Bij Levski Sofia tekenden voor dit seizoen Serginho Greene, Dustley Mulder en Andwelé Slory een contract. De laatste vertrok kortgeleden plotseling naar Australië. Voetbal International kwam er achter waarom de tweevoudig international Bulgarije achter zich liet.
Het Bulgaarse voetbal blijkt onder controle te staan van de maffia. Waar vroeger de stadions redelijk gevuld waren, zitten nu slechts enkele honderden leden uit de onderwereld op de tribune. Wedstrijden worden verkocht en spelers veranderen bij het ondertekenen van een contract van voetballer in een slaaf.
VI legde beslag op het contract dat Slory ondertekende bij Levski en kwam tot enkele zeer opvallende conclusies. Zo blijkt de vleugelspeler plots voor vijftig procent eigendom te zijn van een Bulgaarse makelaar. De voormalige speler van Excelsior, Feyenoord en West Bromwich Albion verkoos ervoor naar Australië te vluchten.
De tering.quote:
Idiootquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja, hij kan dat ook wel weten toch, als jij daar heen gaat moet je daar gewoon rekening mee houden. Dat krijg je ook als je naar Argentinie gaat oid. Het is bekend dus hij zal het echt wel geweten hebben, sowieso dat die al een lijntje direct naar Australie direct had klaarstaan voor als het nodig was..
Hij is daarheen gegaan omdat o.a. zn maatje Serginho Greene en Dustley Mulder daar ook zaten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja, hij kan dat ook wel weten toch, als jij daar heen gaat moet je daar gewoon rekening mee houden. Dat krijg je ook als je naar Argentinie gaat oid. Het is bekend dus hij zal het echt wel geweten hebben, sowieso dat die al een lijntje direct naar Australie direct had klaarstaan voor als het nodig was..
Ehmm..quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij meteen speelminuten gaat krijgen bij Inter. Dus dat geduld zal hij nog nodig hebbenquote:Castaignos: "Van Persie ging ook op jonge leeftijd weg"
Luc Castaignos gaat Feyenoord komende zomer verruilen voor Internazionale. Criticasters vinden dat de overgang voor de achttienjarige spits te vroeg komt, maar de Feyenoorder zelf denkt daar anders over. "Ik spiegel mezelf graag aan Robin van Persie, die ook op jonge leeftijd wegging", aldus de aanvaller in de papieren versie van Voetbal International.
Ik spiegel mij aan hem, zegt Castaignos. "Robin zou de stap naar Arsenal ook te vroeg hebben gezet, maar kijk eens waar Van Persie nu staat. Het kán, als je er maar in gelooft." De Schiedammer treft komende zomer in de persoon van Wesley Sneijder een landgenoot bij zijn nieuwe club.
"Wesley is niet groot, maar wel ontzettend sterk", stelt Castaignos. "Dat krijg je als je in de top speelt. Ik kom volgend jaar tegen pitbulls te staan. Die moet je van je af zien te houden. Ik heb eerder gezegd dat ik die kunst ga afkijken bij Milito en Eto'o, maar ik zal dan zelf wel eerst sterker moeten worden. Inter gaat me daarbij helpen."
De Nerazurri zijn niet van plan Castaignos komend seizoen te verhuren. "Mijn wedstrijden zijn de trainingen, met jongens als Sneijder, Milito, Cambiasso en Materazzi", zegt de spits. "Ik weet dat ik daar een betere speler van wordt. En als de trainers mijn ontwikkeling zien, komt de kans vanzelf wel. Ik zal moeten leren geduldig te zijn."
http://www.soccernews.nl/(...)p_jonge_leeftijd_weg
Mooi verhaal over een mooi persoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl(...)en-feyenoordwaardig/
Hij was gewoon bij de opening van De Kuip. Wat een baasquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
Mijn oma zat bij een dansgroep oid, zij was ook bij de opening.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij was gewoon bij de opening van De Kuip. Wat een baas
Schitterend stukje. Die vent is echt een held. Kijk um ook weglopen aan het einde van dit filmpje:quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
Boeit me echt geen reet wat er op dat kaartje staat behalve de prijs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen wel het ontwerp voor het kaartje kiezen. Het kan dus wel.
http://www.hetlegioen.nl/(...)rp-seizoenkaart.html
nee maar wel opvallend dat ze dan zeggen dat het stemrecht voor een shirt niet 'kan', maar dan komen ze wel met zoiets onbenulligs aanzetten. Ze hadden toch ook gewoon 3 opties voor een uit-shirt neer kunnen zetten en dat je dan moet inloggen met je legioenpas/clubcard ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeit me echt geen reet wat er op dat kaartje staat behalve de prijs.
Is idd een zoetmakertje. Doe dan gewoon niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
nee maar wel opvallend dat ze dan zeggen dat het stemrecht voor een shirt niet 'kan', maar dan komen ze wel met zoiets onbenulligs aanzetten. Ze hadden toch ook gewoon 3 opties voor een uit-shirt neer kunnen zetten en dat je dan moet inloggen met je legioenpas/clubcard ?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen wel het ontwerp voor het kaartje kiezen. Het kan dus wel.
http://www.hetlegioen.nl/(...)rp-seizoenkaart.html
Precies, ze zullen wel veel klachten hebben gehad over het zogenaamde 'stemrecht'. Stond zelfs in de voorwaarde dat je inspraak had bij bepaalde dingen en als je die dan uiteindelijk zomaar even wegwuift krijg je gezeik, dus is dit inderdaad een 'goedmakertje'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is idd een zoetmakertje. Doe dan gewoon niks
Dat hele "Het Legioen" is natuurlijk een lachertje. Van die hele inspraak en transparantie is niets terug te vinden, en de opbrengsten zouden rechtstreeks naar extra investeringen in de spelersgroep vloeien waar natuurlijk ook niets van te merken is. Draait alleen om het zelf in handen houden van de berichtgeving en een nieuw medium voor sponsoring.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef Typisch het volgende:
3-2-1 voor mij. Maar geef mij volgend seizoen maar wat inspraak in de (uit)shirts.
Alsof we dan opeens wel invloed krijgen...quote:Supporters nemen het heft in handen bij Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord wil zondag met verschillende acties rond het thuisduel met NAC een nieuwe impuls geven aan de jacht op euro's. Het eerste door supporters opgehaalde miljoen is bijna binnen. ,,Er is nog een kleine 200.000 nodig,'' zegt Pim Blokland namens de Vrienden van Feyenoord.
Blokland was gisteren voor overleg in de Kuip. De clubleiding sprak met hem nog eenmaal de plannen voor zondag door. De voorzitter van de Vrienden van Feyenoord zal voor de aftrap van het duel met NAC op de middenstip het eerste op naam gestelde certificaat van Supporters Steunen Feyenoord (SSF) overhandigen aan de supporter die in december als eerste zijn financiële steun gaf aan Feyenoord.
,,Ja, het is weer rustig,'' zo lacht Blokland. ,,De resultaten hebben daar uiteraard enorme invloed op gehad. We winnen weer wedstrijden. We spelen weer ergens voor. Die achtste plaats is haalbaar, dat gevoel leeft heel erg sterk in de Kuip. De selectie is breder geworden en de trainer kan kiezen. We doen weer voorzichtig mee en dat geeft een goed gevoel. We hebben in mindere tijden het hoofd koel gehouden en moeten nu de stijgende lijn doortrekken.''
De spelers van Feyenoord dragen zondag ook een speciaal wedstrijdshirt met het logo van de Vrienden van Feyenoord. Na afloop zullen de shirts per speler worden gesigneerd en geveild. De opbrengst moet de club over de grens van het eerste opgehaalde miljoen heen tillen. ,,De supporters krijgen medezeggenschap als er een miljoen euro is opgehaald.''
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-bij-Feyenoord.dhtml
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:28 schreef zlakto het volgende:
Dit is inderdaad een zoethoudertje, denk niet dat het iemand boeit wat erop dat kaartje staat. Op die eerste staat seizoenskaart 2011/2010 dat moesten we maar niet doen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Play-offs_Nederlands_voetbal_2010quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef Swennus het volgende:
Kan iemand me hier vertellen hoe het eigenlijk zit met de play-offs?
Is plaats 9 eventueel ook al voldoende voor een plek in de playoffs?
Dus plek 9 is dit jaar ook weer goed voor playoffs? of ligt het eraan wie de beker wint?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Play-offs_Nederlands_voetbal_2010
Plek 9 is volgens mij ook goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:40 schreef Swennus het volgende:
[..]
Dus plek 9 is dit jaar ook weer goed voor playoffs? of ligt het eraan wie de beker wint?
Waarom praat iedereen dan over plek 8? terwijl 9 al voldoende is om in ieder geval mee te mogen doen aan de play offsquote:
Ok dankje! dan maar de 8e plaats pakken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef AartBakkebaard het volgende:
Nee, de 9de plek is niet voldoende aangezien er komend seizoen 1 plaats minder is voor Europees voetbal voor NL clubs dan in het huidige seizoen.
De deelnemers voor het seizoen 2011/12 worden als volgt bepaald:
Kampioen --> Champions League, eerste ronde
Nummer 2 --> Champions League, derde voorronde
Nummer 3 --> Europa League, derde voorronde
Nummers 4 t/m 7 --> Play-off voor Europa League, tweede voorronde
Bekerwinnaar --> Europa League, play-off ronde
Nummer 8 neemt deel aan de play-offs bij alle mogelijke KNVB bekerfinales tussen teams geëindigd bij de bovenste 7 van de ranglijst tegen elkaar, met uitzondering van een verloren finale voor de nummers 5 t/m 7 tegen de nummer 1 óf 2. Zelfs bij een verloren KNVB bekerfinale van de nummer 8 tegen de nummer 3 óf 4 gaat de nummer 8 alsnog deelnemen aan de play-offs.
Zie ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_%28voetbal%29
en
http://www.knvb.nl/nieuws(...)rfinale-en-play-offs
Het kan snel omslaan hier zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:26 schreef Swennus het volgende:
13-03-2011 Feyenoord - NAC Breda
20-03-2011 Roda JC - Feyenoord
02-04-2011 Feyenoord - AZ
10-04-2011 FC Utrecht - Feyenoord
17-04-2011 Feyenoord - Willem II
24-04-2011 Feyenoord - PSV Thuis
01-05-2011 VVV Venlo - Feyenoord
15-05-2011 Feyenoord - NEC
een punt of 15 moet nog wel haalbaar zijn denk ik, en je moet de wedstrijden tegen NAC, FCU en NEC al haast sowieso winnen.
Iedereen heeft zo zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Het kan snel omslaan hier zeg.
3 wedstrijden geleden werd er nog geroepen dat we blij moesten zijn als we 10 punten haalden.
Nu hebben we er 7 en moet er opeens nog 15 erbij ook lukken.
Snap dat ook niet. Voetbal van afgelopen week was waardeloos. Blijven ze zo spelen in uitwedstrijden dan is de kans op veel punten buiten de Kuip niet erg groot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Het kan snel omslaan hier zeg.
3 wedstrijden geleden werd er nog geroepen dat we blij moesten zijn als we 10 punten haalden.
Nu hebben we er 7 en moet er opeens nog 15 erbij ook lukken.
Twente werd vorig jaar op een dergelijke manier kampioen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
Je kunt het ook omdraaien. Als je zulke bagger wedstrijden ook al gaat winnen ben je heel goed bezig.
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:01 schreef Hamilcar het volgende:
Hopen dat Ryo mentaal niet dusdanig is aangeslagen dat hij van het weekend niet kan spelen..
Dikke aardbeving daar man. Je weet niet of zijn familie getroffen is. Zijn geboorteplaats ligt wel meteen bij de kust, gelukkig wel meer naar het zuiden.quote:
Bron: FR12quote:Stefan de Vrij heeft nog niks gehoord van Feyenoord inzake zijn contractverlenging. Het contract van de 19-jarige verdediger loopt in 2012 af. Ondanks dat De Vrij niet van plan is om voortijdig De Kuip te verlaten, tekent hij niet zomaar bij. Dat laat De Vrij vandaag weten tegenover RTV Rijnmond. Dat laat De Vrij vandaag weten tegenover RTV Rijnmond. Eerder deze week vertelde Feyenoord-trainer Mario Been nog dat hij hoopt dat het bijtekenen van De Vrij positief werkt op Vlaar, Fer en Wijnaldum wiens contract ook in 2012 afloopt. De Vrij zegt gestreeld te zijn door het feit dat Feyenoord met hem verder wil. ‘Ik sta er ook zeker voor open. Hier speel ik elke week en word ik steeds beter. Ik ben ook zeker nog niet uitgeleerd. Maar voorlopig heb ik nog niks van de club gehoord. Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zomaar alles teken. De voorwaarden moeten wel goed zijn.' Eerder ging het gerucht dat Arsenal interesse zou hebben in de inwoner van Ouderkerk aan den IJssel. ‘Onzin’, zegt De Vrij. ‘Al streelt het je wel. Dat er ook niet om gelachen wordt, toont aan dat men het serieus neemt en dat ik op de goede weg ben. Maar nu is het nog te vroeg voor zo’n stap. Eerst wekelijks in de eredivisie goed spelen.’
Ik kan het ook nooit volgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Bron: FR12
Gaan we weer. Waarom niet gewoon eens een gesprek voeren met die jongen?
quote:Simon vervangt Biseswar
De Hongaar Krisztian Simon vervangt zondag in het thuisduel tegen NAC Breda Diego Biseswar. Biseswar liep vorige weekeinde met Feyenoord in Heerenveen tegen zijn vijfde gele kaart aan, waardoor hij één duel geschorst is.
Doelman Rob van Dijk zal net als tegen Heerenveen Erwin Mulder in het doel vervangen. De vader van Mulder overleed vorige week vrijdag aan een hartaanval. De doelman zal zaterdag weer bij de training aansluiten en zondag de wedstrijd vanaf de tribune bekijken. Mocht Feyenoord winnen van NAC dan passeren de Rotterdammers de Brabanders op de ranglijst.
De volledige opstelling tegen NAC: Rob van Dijk, Gill Swerts, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Tim de Cler, Kelvin Leerdam, Marcel Meeuwis, Georginio Wijnaldum, Krisztian Simon, Luc Castaignos, Ryo Miyaichi.
quote:Larsen in Deense voorselectie
Feyenoord-aanvaller Soren Larsen is door bondscoach Morten Olsen opgenomen in de voorselectie van het Deense elftal. Denemarken speelt op zaterdag 26 maart tegen Noorwegen een EK-kwalificatiewedstrijd. De formatie van Olsen komt drie dagen later in actie in Slowakije. Denemarken speelt dan een vriendschappelijke wedstrijd tegen het gastland in Trvana.
De definitieve selectie wordt 16 maart bekendgemaakt. Larsen is sinds 2005 international en hij kwam tot elf doelpunten in twintig wedstrijden voor de Denen. Feyenoord huurt sinds de winterstop de aanvaller van de Franse club Toulouse. De 1.93m lange spits kwam tot nu toe twee keer als invaller in actie voor de Rotterdammers.
quote:Pattinama-broers kunnen naar Indonesië
De broers Edinho en Jordao Pattinama hebben een contractaanbieding gekregen van het Indonesische Persebaya Surabaya. De spelers hebben de aanbieding nog in beraad.
Eerder werden ook de broertjes Bryan en Dane Brard vastgelegd door een club uit Indonesië en ook oud-Feyenoorder Jhonny van Beukering is recent naar het land vertrokken.
quote:'Publiekslieveling Ryo langer bij Feyenoord'
Feyenoord gaat binnenkort met Arsenal om de tafel om de geleende Ryo Miyaichi ook na dit seizoen in De Kuip te houden. De Japanse vleugelflitser heeft zich in een maand ontwikkeld tot publiekslieveling in Rotterdam. Vooralsnog is nog niet over een langer verblijf van de achttienjarige Japanner gesproken. "Daarvoor is het te vroeg," zegt algemeen directeur Eric Gudde deze week tegenover NUsport.
,,Ryo heeft pas vijf wedstrijden voor ons gespeeld. Het belangrijkste is dat hij hier goed integreert en zich goed blijft ontwikkelen. In april maken we samen met Arsenal onze mind op. Dan zullen we zien wat er mogelijk is."
Gudde heeft minstens één keer per week contact met directielied Richard Law of hoofdscout Steve Rowley van Arsenal over Ryo. "Dat gaat vooral over zijn ontwikkeling," aldus Gudde. ,,Hoe hij omgaat met het spelen in volle stadions, hoe het hem hier bevalt en hoe het met zijn Engels gaat."
Ik hoop niet dat Feyenoord zich weer gaat ''versterken'' met spelers van VVV. Boerrigter wel weer drie keer gescoord.quote:VVV-Venlo neemt na dit seizoen afscheid van drie spelers. De aflopende contracten van Achmed Ahahaoui, Kevin Begois en Rachid Ofrany worden niet verlengd. Dat maakten de Limburgers vandaag bekend op de website.
Wat een baasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.eredivisie.nl/(...)cht_van_De_Kuip.html
Die kerstman.Potverdorie nog aan toe.
Wel oud juichen trouwens, want die 3-2 was van 4 seizoenen geleden.quote:Potverdorie nog aan toe!
Ik zat al na te denken ja, welke wedstrijd tegen AZ dit was. Kon het zo snel niet vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel oud juichen trouwens, want die 3-2 was van 4 seizoenen geleden.
quote:
quote:
quote:ROTTERDAM - Ryo Miyaichi bekeek gisterochtend in zijn appartement in Rotterdam de eerste schokkende televisiebeelden van de verwoestende tsunami in zijn vaderland Japan. Zijn vaste begeleider Jan Mastenbroek belde hem vroeg in de ochtend om te informeren of er familieleden getroffen waren van de 18-jarige linkerspits van Feyenoord. ,,Dat bleek gelukkig niet het geval,'' zegt trainer Mario Been in het AD over de talentvolle speler die uit de buurt van Nagano komt.
,,Uiteraard ben ook ik voor de training even bij hem langs gegaan,'' zegt Been. ,,Hij was natuurlijk getroffen door de gebeurtenissen, maar zijn familie was volgens hem niet in gevaar. Hij heeft gezegd dat hij gewoon voluit kon trainen en dat gebeurde ook. Ryo is van nature een stille jongen, maar wel opvallend vrolijk. Nu proefde je duidelijk dat hij met zijn hoofd bij de ramp in Japan zat. Maar hij heeft mij verzekerd dat hij zondag tegen NAC gewoon kan spelen.''
quote:In de winterstop wekte Schalke 04 verbazing door Angelos Charisteas aan te trekken. De Griek leek over the hill na onder meer mislukte avonturen bij Ajax en Feyenoord. Voor Schalke bleek de lange aanvaller echter goud waard tegen Eintracht Frankfurt. Enkele seconden na zijn invalbeurt maakte Charisteas de winnende treffer voor Schalke. Die Königsblauen kwamen op voorsprong dankzij een benutte strafschop van José Manuel Jurado. De Griek Georgios Tzavelas bracht Eintracht op 1-1, maar zijn landgenoot Charisteas had het laatste woord.
Hij is wel Europees kampioen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Charisteas doet iets goed. Groot nieuws!
Grappig, kom vervolgens 10 minuten later het volgende tegen:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Bedenk me net overigens ineens dat we overigens niets meer hebben gehoord over een mogelijk vertrek van Bahia en Biseswar richting Rusland.
quote:Bahia heeft weinig hoop op verlenging contract
André Bahia lijkt weinig hoop te hebben op een langer verblijf bij Feyenoord. De verdediger is zijn basisplaats kwijt en denkt niet dat zijn tot medio 2012 lopende contract verlengd wordt.
Trainer Mario Been geeft de voorkeur aan Stefan de Vrij en Ron Vlaar. "Ik heb nog niet gehoord wat de club met mij wil", zegt de Braziliaan tegenover RTV Rijnmond. "Ik denk niet dat de club mijn contract wil verlengen. Wel van jongens als Stefan (De Vrij, red) en Leroy (Fer, red), maar met mij niet."
"Als je niet speelt is dat moeilijk", vervolgt de verdediger, die sinds 2005 voor de Rotterdamse club speelt. "Ik heb lang meegedaan, veel wedstrijden gespeeld. Er zijn nog acht wedstrijden deze competitie. Ik kijk pas na dit seizoen wat de club wil en ga daar dan zelf ook over nadenken."
Tien punten achterstand wegwerken in 7 wedstrijden zal inderdaad niet lukken, denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Goed dat Vitesse-Heerenveen 1-1 is geworden. Wel jammer dat Heracles heeft gewonnen. Wedstrijd van morgen moet je winnen anders kun je de play-offs vergeten, denk ik.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Ryo_geschokt__.htmlquote:Op zondag 13 maart 2011 11:22 schreef Gert het volgende:
Maar dan 10.000 doden in de regio Myachi in Japan... is dat een veel voorkomende naam in Japan of zo? Anders zou je toch denken dat er echt wel familie en bekenden van Ryo Myachi bij betrokken zijn.![]()
Sowieso misschien maar met rouwbanden spelen, als je een speler in je selectie hebt die uit het getroffen gebied komt?
Ik weet niet of het feyenoord publiek 1 minuut stilte kan opbrengenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop wel dat ze er in ieder geval iets mee doen. Of dat nou rouwbanden zijn of een minuut stilte of iets anders.
Onzin. Dit seizoen is dat al vaker gelukt. Moulijn, Blankemeijer, vergeten?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:58 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik weet niet of het feyenoord publiek 1 minuut stilte kan opbrengen
Waar slaat dat op ?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:58 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Klopt, publiek was muisstil.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onzin. Dit seizoen is dat al vaker gelukt. Moulijn, Blankemeijer, vergeten?
Troll, gtfo.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:58 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Het was dan ook een smakeloze opmerking.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:27 schreef Stuurver het volgende:
Jezus wat zijn jullie snel op je tenen getrapt
Eerst denken, dan doen. Een tip.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:27 schreef Stuurver het volgende:
Jezus wat zijn jullie snel op je tenen getrapt
Loopt zijn contract af dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tijdje geleden had ik 't over Steve de Ridder. Hij had net weer een assist voor De Graafschap tegen ADO. Gewoon halen die gast!
En als Iemand dan toch bezig is...quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef Cara het volgende:
zou iemand me een stroom kunnen pm'en ik zit vast op t werk vandaag :x
Yup, hier ookquote:Op zondag 13 maart 2011 14:27 schreef Stuurver het volgende:
De enige stream die ik ken werkt niet (DSC1)
exactquote:Op zondag 13 maart 2011 14:46 schreef Sloggi het volgende:
http://www.firstrowsports(...)rd-vs-nac-breda.html
Want? Ziet er niet uit imo.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:47 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat dat shirt maar voor een wedstrijd is
quote:Feyenoord-supporters hebben 850 000 euro opgehaald
13 maart 2011
De actie Supporters Steunen Feyenoord van de Vrienden van Feyenoord heeft ongeveer 850.000 euro opgehaald. De competitiewedstrijd van Feyenoord tegen NAC Breda zondag stond in het teken van de actie. De Rotterdammers speelden onder andere in speciale t-shirts die geveild worden.
In totaal hebben twintigduizend supporters in de afgelopen drie maanden een bijdrage geleverd. Initiatiefnemer Pim Blokland hoopt snel het eerste miljoen binnen te halen.
Wanneer er daadwerkelijk een miljoen euro binnen is, sluit 'Supporters steunen Feyenoord' aan bij 'Vrienden van Feyenoord'. Dat betekent dat de supporters een stem krijgen in het beleid van de club.
http://www.supporterssteunenfeyenoord.nl/quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Er is zeker geen rekening nummer waar wij als fans dan geld op kunnen gooien zeker?
Terechte stand? Is het een beetje een acceptabele wedstrijd? Kan helaas even geen streams volgen en LdL geeft maar sporadisch een flits.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:17 schreef Niles-Crane het volgende:
1 goaltje meer voelt toch wat comfortabeler
Waarom zou je dat doen als iedereen die bij feyenoord werkt veel te veel betaalt krijgt?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Er is zeker geen rekening nummer waar wij als fans dan geld op kunnen gooien zeker?
Dat is buiten het doelpunt ook het enige wat ik meegekregen heb, de sterk spelende Ryo. Thx for info en suc6 de tweede helft.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:22 schreef Freudie het volgende:
Slome wedstrijd, NAC paar keer gevaarlijk door counter, feyenoord groot overwicht, vanaf de goal (30e minuut) gaan ze beter spelen en gaat het er leuk uitzien.
Ryo goed, Meeuwis erg goed.
quote:JanDirkStouten (Jan Dirk Stouten)
Volgens Blokland hebben ook spelers en trainers vandaag een financiele bijdrage toegezegd. Hij wilde niets zeggen over der hoogte. #feynac
volgens mij is die geblesseerd geraaktquote:Op zondag 13 maart 2011 15:28 schreef Sportex het volgende:
Haal alsjeblieft die Wijnaldum van het middenveld.
ok, valt iets tegen, de laatste tien wedstrijden "maar" 6 doelpunten en z'n laatste 10 doelpunten in 16 wedstrijden. Alsnog netjes hoor. Reken maar dat we dat niet terughalen komend seizoen...quote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
29/08/2010 Feyenoord Vitesse 4-0 1
31/10/2010 AZ Feyenoord 2-1 1
07/11/2010 Feyenoord Roda JC Kerkrade 1-1 1
14/11/2010 Feyenoord SC Heerenveen 2-2 1
28/11/2010 Feyenoord ADO Den Haag 2-1 1
12/12/2010 Feyenoord Excelsior 1-0 1
06/02/2011 Vitesse Feyenoord 1-1 1
20/02/2011 ADO Den Haag Feyenoord 2-2 2
06/03/2011 SC Heerenveen Feyenoord 0-1 1
Bron: http://www.vi.nl/Spelers/(...)501&typeofpage=84137
Thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef Freudie het volgende:
[..]
http://www.supporterssteunenfeyenoord.nl/
Zat een nare stuit in...quote:Op zondag 13 maart 2011 15:47 schreef melvin1988fok het volgende:
Huh wat is dit nou.... 1-1.. Hij valt gewoon net binnen. Foutje Rob van Dijk
Omdat z'n vader vorige week overleden is.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Waarom keept Mulder eigenlijk niet (en nee, ik zeg dit niet omdat Van Dijk een Muldertje deed).
Hopelijk is hij er volgende week er weer bij.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat z'n vader vorige week overleden is.
Nou ja, normaliter vind ik Van Dijk betrouwbaarder dan Mulder. Het is dat je aan de toekomst moet denken anders had Van Dijk van mij mogen keepen.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hopelijk is hij er volgende week er weer bij.
Ik vond hem de afgelopen wedstrijden goed keepen.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, normaliter vind ik Van Dijk betrouwbaarder dan Mulder. Het is dat je aan de toekomst moet denken anders had Van Dijk van mij mogen keepen.
Hij begon inderdaad wel wat beter zijn ritme te vinden, maar had ook in die wedstrijden weer van die rare momenten.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond hem de afgelopen wedstrijden goed keepen.
Ach... Normaal loopt iedereen hier juist te zeiken dat Mario niet eens wat aanvallender wisselt...quote:
Klopt. Nu geen 3 punten is afhaken. Dat ene puntje maakt ook weinig uit...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Freudie het volgende:
Als ze echt voor de 8e plaats willen moeten ze wel winnen, dus de wissel snap ik wel.
Ja da's ook zeker waar.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Freudie het volgende:
Als ze echt voor de 8e plaats willen moeten ze wel winnen, dus de wissel snap ik wel.
Waarom denk je dat meteen? We zijn alsnog al een behoorlijk tijdje ongeslagenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef Freudie het volgende:
seizoen vrijwel over dus na deze uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |