Inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
Op 0;05 krijgt die vrouw bij het juichen volgens mij een tik van die neger.
Oh, daarom deed dat wijf zo raar toen ik naar de samenvatting keekquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
En daar achter een Jap volgens mij, maar die wordt plat gedrukt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha, die gozer joh, lijkt net of die dat wijf niet mag ofzo
Wel gruwelijk, gewoon een oude dame in het uitvak _-_
Heb jij een andere wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
We hebben onszelf weer flink tekort gedaan vanmiddag jongens.
Na zo'n geweldige wedstrijd hoor je natuurlijk minstens met 0-4 het veld af te stappen.
Hoe kom je daar nou weer bij man we waren 3 klassen beterquote:Op maandag 7 maart 2011 07:50 schreef Happel het volgende:
Wat hadden wij een geluk gisteren, pfoe...
Hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
Ach, in de eerste seizoenshelft verloren we dit soort wedstrijden altijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:50 schreef Happel het volgende:
Wat hadden wij een geluk gisteren, pfoe...
Zo zijn we vorig jaar 4e geworden..quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, in de eerste seizoenshelft verloren we dit soort wedstrijden altijd.
Nu valt het balletje eens goed voor ons.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik was er ook zeer content mee. Dit zijn de leukste wedstrijden om te winnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En het mooist is het, dat zo'n jochie dat dan gewoon mag blijven doen zonder dat hij lastig gevallen wordt.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:47 schreef Happel het volgende:
[..] Nog leuker dat een jochie van een jaar of 11 in een Feijenoord trainingspak constant Feijenoord liederen zat te zingen in een Heerenveen vak.
Mooi gebaarquote:"Ik dacht: als ik scoor, draag ik het doelpunt op aan Erwin Mulder"
Feyenoord-aanvaller Luc Castaignos was zondag belangrijk door tegen sc Heerenveen het winnende doelpunt te maken. De spits droeg de beslissende treffer op aan de overleden vader van Erwin Mulder. De doelman was daarom ook afwezig in het duel met de Friezen.
"Ik dacht: als ik scoor, draag ik de goal op aan Erwin Mulder. Het was zaterdag zon schok voor ons om te horen wat er was gebeurd", aldus Castaignos tegenover De Telegraaf. "Het was heel slecht nieuws en dat draag je toch mee."
"Deze goal en de eerste uitzege na zo veel tijd was een mooie afsluiting van de week. Alleen het verdriet van Erwin overschaduwt dat." Castaignos wil graag de play-offs halen met de Stadionclub. "Dat rekt dan mijn tijd bij Feyenoord nog een beetje. Als we de play-offs bereiken, doe ik zeker nog mee."
De achttienjarige Schiedammer tekende afgelopen week een contract bij Internazionale. "Ik heb mooie dagen in Milaan gehad. De jongens wilden weten hoe ik daar ga wonen, hoe de stad was en nog meer van die dingen", besloot de aanvaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |