Zou ik ook zijn, 3 jaar voor gespaard...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha ja altijd leuk, altijd lachen. Z'n vriendin was trouwens best boos man.
Ooh hij, hij ging toch ook doen alsof hij 180cc had en toen wegrijden voor politie en toen reed ie tegen een paal en vloog ze voorwiel eraf? Toen moest ie op z'n achterwiel verder HAHA!quote:
ik wil niks, je praatjes zijn een beetje triest that's allquote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
ja wat wil je nou![]()
eerst wil je een rel, daarna opeens niet meer. Ben je soms stiekem een vrouwe en ongesteld ?
Ja, dat hield hij wel 3 hele meters volquote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooh hij, hij ging toch ook doen alsof hij 180cc had en toen wegrijden voor politie en toen reed ie tegen een paal en vloog ze voorwiel eraf? Toen moest ie op z'n achterwiel verder HAHA!
Dat was enige bazenmoment die hij had, de rest was tantoedom!
Maar bedoel je die?
Ja en dan rijdt Rick er een keer op direct hele ding naar de klote! is ook uit nu maar volgens mij gaan ze binnenkort wel weer bij elkaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, 3 jaar voor gespaard...
hij deelt nie eensquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef dragems het volgende:
ik ben graseter en ik ga ben en jerry eten
Ik ben mono en ik ga nu een stroopwafel etenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef dragems het volgende:
HAHA ja en toen viel z'n blikje golden power op de gront en toen hij die wilde pakken viel hij alsnog haha!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, dat hield hij wel 3 hele meters vol
Homo. Tegelijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef dragems het volgende:
Knipperlichtrelatie hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja en dan rijdt Rick er een keer op direct hele ding naar de klote! is ook uit nu maar volgens mij gaan ze binnenkort wel weer bij elkaar.
geefquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben mono en ik ga nu een stroopwafel eten
quote:
Drinken van de vloerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HAHA ja en toen viel z'n blikje golden power op de gront en toen hij die wilde pakken viel hij alsnog haha!
Ja irritant man, moet even zekerheid over komen zodat je weet of je die chick van Rick kunt pakken of niet.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil iemand even met heel veel blije smileys neerzetten dat dit giga goede muziek is?
dan kan ik dat ff kwooten
Haha echt een baas ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Drinken van de vloer
Ja die Rick he, altijd om kunnen lachen!
YeeY goeden muziek!quote:
Precies, gelukkig kan je het nog wel een beetje in de msnnaam zien, zo van "(L) RICK FOREVER (L) (L) (F) (F)"quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja irritant man, moet even zekerheid over komen zodat je weet of je die chick van Rick kunt pakken of niet.
ik zeg gewoon wat ik van een 15 jarige aandachtshoer vind die mensen live op de radio loopt te bashen, als jij dat triest vind is dat jou probleemquote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil niks, je praatjes zijn een beetje triest that's all
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
YeeY goeden muziek!
en iemand zag mijn post.. me happy
dankje lovely.. liefde voor jou
Nee man, verwijderd door copyright. Had een liedje eronder van Lady Gaga, mocht nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha echt een baas ja.
Had jij die link nog van die youtube film van hem ofniet?
Die was tantoe lauw met die politie agent op de fiets..
Denkje hij blaast tantoehard weg, krijgt ie warmloper hahahahahaha
Dat staat er nu niet meer mang!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Precies, gelukkig kan je het nog wel een beetje in de msnnaam zien, zo van "(L) RICK FOREVER (L) (L) (F) (F)"
oh ja dat hoorde ik.. waar sloeg dat op?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik van een 15 jarige aandachtshoer vind die mensen live op de radio loopt te bashen, als jij dat triest vind is dat jou probleem
Beter laat je het gewoon los.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik van een 15 jarige aandachtshoer vind die mensen live op de radio loopt te bashen, als jij dat triest vind is dat jou probleem
ik doel op het je stoere praat van net, en het is niet mijn probleem, je overschat je zelf schromelijk droeftoeterquote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Guido is nep, gebruiken meisjes altijd om Rick jaloers te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat staat er nu niet meer mang!
Ik keek net toen stond er een of andere Guido ofzo!
Ja, ligt eraan hoeveel bloemen en hartjes erin staan. Heb je de nieuwe scooter van Maarten gezien?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Precies, gelukkig kan je het nog wel een beetje in de msnnaam zien, zo van "(L) RICK FOREVER (L) (L) (F) (F)"
Oh dat betekend dat Rick z'n chick vrij is. Even werk van maken dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat staat er nu niet meer mang!
Ik keek net toen stond er een of andere Guido ofzo!
Die Zip met blauw kenteken?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan hoeveel bloemen en hartjes erin staan. Heb je de nieuwe scooter van Maarten gezien?
niks stoere gepraat, was mijn ongezouten meningquote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doel op het je stoere praat van net, en het is niet mijn probleem, je overschat je zelf schromelijk droeftoeter
Scooter?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan hoeveel bloemen en hartjes erin staan. Heb je de nieuwe scooter van Maarten gezien?
Nu zelfs al gedegradeerd naar een watquote:
ik ging toen net luisteren.. vond het zeer verwarrend en dacht dat ik sliep en droomde ofzo..quote:
Nee ik bedoelde meer in de zin van wat er gezegd werdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zelfs al gedegradeerd naar een wat
Dat krijg je, als je je zoontje geen 2e oorbel guntquote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zelfs al gedegradeerd naar een wat
En dat liedje voor mij niet vergeten he. Miss Fatty ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DV speelde een Huppel jingle heel lang achter elkaar in een loop.
Was niet echt een rel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |