Zou ik ook zijn, 3 jaar voor gespaard...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha ja altijd leuk, altijd lachen. Z'n vriendin was trouwens best boos man.
Ooh hij, hij ging toch ook doen alsof hij 180cc had en toen wegrijden voor politie en toen reed ie tegen een paal en vloog ze voorwiel eraf? Toen moest ie op z'n achterwiel verder HAHA!quote:
ik wil niks, je praatjes zijn een beetje triest that's allquote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
ja wat wil je nou![]()
eerst wil je een rel, daarna opeens niet meer. Ben je soms stiekem een vrouwe en ongesteld ?
Ja, dat hield hij wel 3 hele meters volquote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooh hij, hij ging toch ook doen alsof hij 180cc had en toen wegrijden voor politie en toen reed ie tegen een paal en vloog ze voorwiel eraf? Toen moest ie op z'n achterwiel verder HAHA!
Dat was enige bazenmoment die hij had, de rest was tantoedom!
Maar bedoel je die?
Ja en dan rijdt Rick er een keer op direct hele ding naar de klote! is ook uit nu maar volgens mij gaan ze binnenkort wel weer bij elkaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, 3 jaar voor gespaard...
hij deelt nie eensquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef dragems het volgende:
ik ben graseter en ik ga ben en jerry eten
Ik ben mono en ik ga nu een stroopwafel etenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef dragems het volgende:
HAHA ja en toen viel z'n blikje golden power op de gront en toen hij die wilde pakken viel hij alsnog haha!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, dat hield hij wel 3 hele meters vol
Homo. Tegelijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef dragems het volgende:
Knipperlichtrelatie hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja en dan rijdt Rick er een keer op direct hele ding naar de klote! is ook uit nu maar volgens mij gaan ze binnenkort wel weer bij elkaar.
geefquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben mono en ik ga nu een stroopwafel eten
quote:
Drinken van de vloerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HAHA ja en toen viel z'n blikje golden power op de gront en toen hij die wilde pakken viel hij alsnog haha!
Ja irritant man, moet even zekerheid over komen zodat je weet of je die chick van Rick kunt pakken of niet.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil iemand even met heel veel blije smileys neerzetten dat dit giga goede muziek is?
dan kan ik dat ff kwooten
Haha echt een baas ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Drinken van de vloer
Ja die Rick he, altijd om kunnen lachen!
YeeY goeden muziek!quote:
Precies, gelukkig kan je het nog wel een beetje in de msnnaam zien, zo van "(L) RICK FOREVER (L) (L) (F) (F)"quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja irritant man, moet even zekerheid over komen zodat je weet of je die chick van Rick kunt pakken of niet.
ik zeg gewoon wat ik van een 15 jarige aandachtshoer vind die mensen live op de radio loopt te bashen, als jij dat triest vind is dat jou probleemquote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil niks, je praatjes zijn een beetje triest that's all
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
YeeY goeden muziek!
en iemand zag mijn post.. me happy
dankje lovely.. liefde voor jou
Nee man, verwijderd door copyright. Had een liedje eronder van Lady Gaga, mocht nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha echt een baas ja.
Had jij die link nog van die youtube film van hem ofniet?
Die was tantoe lauw met die politie agent op de fiets..
Denkje hij blaast tantoehard weg, krijgt ie warmloper hahahahahaha
Dat staat er nu niet meer mang!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Precies, gelukkig kan je het nog wel een beetje in de msnnaam zien, zo van "(L) RICK FOREVER (L) (L) (F) (F)"
oh ja dat hoorde ik.. waar sloeg dat op?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik van een 15 jarige aandachtshoer vind die mensen live op de radio loopt te bashen, als jij dat triest vind is dat jou probleem
Beter laat je het gewoon los.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik van een 15 jarige aandachtshoer vind die mensen live op de radio loopt te bashen, als jij dat triest vind is dat jou probleem
ik doel op het je stoere praat van net, en het is niet mijn probleem, je overschat je zelf schromelijk droeftoeterquote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Guido is nep, gebruiken meisjes altijd om Rick jaloers te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat staat er nu niet meer mang!
Ik keek net toen stond er een of andere Guido ofzo!
Ja, ligt eraan hoeveel bloemen en hartjes erin staan. Heb je de nieuwe scooter van Maarten gezien?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Precies, gelukkig kan je het nog wel een beetje in de msnnaam zien, zo van "(L) RICK FOREVER (L) (L) (F) (F)"
Oh dat betekend dat Rick z'n chick vrij is. Even werk van maken dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat staat er nu niet meer mang!
Ik keek net toen stond er een of andere Guido ofzo!
Die Zip met blauw kenteken?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan hoeveel bloemen en hartjes erin staan. Heb je de nieuwe scooter van Maarten gezien?
niks stoere gepraat, was mijn ongezouten meningquote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doel op het je stoere praat van net, en het is niet mijn probleem, je overschat je zelf schromelijk droeftoeter
Scooter?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan hoeveel bloemen en hartjes erin staan. Heb je de nieuwe scooter van Maarten gezien?
Nu zelfs al gedegradeerd naar een watquote:
ik ging toen net luisteren.. vond het zeer verwarrend en dacht dat ik sliep en droomde ofzo..quote:
Nee ik bedoelde meer in de zin van wat er gezegd werdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zelfs al gedegradeerd naar een wat
Dat krijg je, als je je zoontje geen 2e oorbel guntquote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zelfs al gedegradeerd naar een wat
En dat liedje voor mij niet vergeten he. Miss Fatty ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DV speelde een Huppel jingle heel lang achter elkaar in een loop.
Was niet echt een rel ofzo
Neon was sowieso overdadig ja. Verder sowieso lauw dat ding, ga morgen denk ik ff op rijden.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die Zip met blauw kenteken?
Die is tantoelauw, maar die roze neon eronder had niet gehoeven!
Skit aan bumaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef TechnoXXL het volgende:
Cool, ik ben net gestopt wegens buma rechten
dit.. en een kwoot met een smiley.. moet ik kwootenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
niks stoere gepraat, was mijn ongezouten mening
dat is gewoon stoere praat en uiterst kansloos maar veel plezier nog manquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
DV is te bang om te reageren, dus houd het op. Ze wil rellen tegen mij, kom maar op. Ik laat niets van haar heel, helemaal niets.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je je zoontje geen 2e oorbel gunt!
Ik ga morgen wel even op dat ding rijden man.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Scooter?Een Fox noem ik geen scooter
Ja neon mag niet, zowiezo boete binnen een weekquote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Neon was sowieso overdadig ja. Verder sowieso lauw dat ding, ga morgen denk ik ff op rijden.
Ai, kijk uit man ik hoorde dat die stuurtje los zat.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Neon was sowieso overdadig ja. Verder sowieso lauw dat ding, ga morgen denk ik ff op rijden.
Ja hij heeft hem opgevoerd naar 40 man, wil eigenlijk ook wel proberen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even op dat ding rijden man.
Ja sowieso dom dat ie dat erop gedaan heeftquote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja neon mag niet, zowiezo boete binnen een week
Ja, dat is Maarten he, altijd de gevaren opzoekenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja sowieso dom dat ie dat erop gedaan heeft
Stuurtje even vastzetten en gaan dan toch! gewoon op 40 en dan lekker crossen op die pleintje.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ai, kijk uit man ik hoorde dat die stuurtje los zat.
Ik zou hem niet voorbij de 35 blazen anders val je echt tantoehard!
Maar hij is wel lauw, met dat achterlicht enzo.
Ja, ik weet nog wel een keer die rellen met de ME. Harde klappen kreeg ie toen man.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, dat is Maarten he, altijd de gevaren opzoeken
rellen met Utreg harde kern tegen Legia Warschauquote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog wel een keer die rellen met de ME. Harde klappen kreeg ie toen man.
Over 2 weken, dan heeft ie een headsetquote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dezen deejee doet niet aan praten?
misschien snelquote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dezen deejee doet niet aan praten?
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog wel een keer die rellen met de ME. Harde klappen kreeg ie toen man.
zij wil rellen, kom maar op. Ik geef alleen maar aan dat zij het niet wint van mij. Als jij dat stoere praat vind, leuk voor jouquote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
dat is gewoon stoere praat en uiterst kansloos maar veel plezier nog man_!
Ke danquote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2 weken, dan heeft ie een headset
Die was eng, serieus. Daar was ik bij.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
rellen met Utreg harde kern tegen Legia Warschau
ik ook tegen legia, ernstigae avondquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die was eng, serieus. Daar was ik bij.En ook tegen Grunn paar jaar geleden, ik scheet zowat in mijn broek.
gvd prutser rel dan gewoon mee jongeuh snap de bedoeling nouquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Viro het volgende:
[..]
zij wil rellen, kom maar op. Ik geef alleen maar aan dat zij het niet wint van mij. Als jij dat stoere praat vind, leuk voor jou
Haha, ja en toen met dat las ding lassen op z'n handquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja23 hechtingen, volgende dag zat hij gewoon weer bij lasles
We hebben wel erg veel gemeen met elkaar hé?quote:
Geweldige jongen, weet jij waarom zijn gezicht helemaal is verminkt?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, ja en toen met dat las ding lassen op z'n handbijna huilen ging ie
De link in de opquote:Op zondag 6 maart 2011 21:40 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Wat is de nieuwste stream die ik kan openen? tijd niet op het forum gezeten..
Nee man, laatste tijd minder contact met hem zal vast wel weer ruzie ofzo hebben gehad maar we moeten ze een keer terug pakken dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Geweldige jongen, weet jij waarom zijn gezicht helemaal is verminkt?
Ja doen we, ik regel de knuppels en scooterhelmenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee man, laatste tijd minder contact met hem zal vast wel weer ruzie ofzo hebben gehad maar we moeten ze een keer terug pakken dan.
Maar jij basht niet iemand die een baas is.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd prutser rel dan gewoon mee jongeuh snap de bedoeling nou
Gewoon zonder helmen toch? wel bivakmutsen anders weet ie wie we zijn en kunnen we op wraak wachten ik neem sowieso mn vlindermes mee dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja doen we, ik regel de knuppels en scooterhelmen
deze moet ik kwooten zoveel blije smileysquote:
Mens flikker toch gewoon op met je smileygeilheidquote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze moet ik kwooten zoveel blije smileys
Ik heb niet graag een knuppel tegen mijn schedelnquote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon zonder helmen toch? wel bivakmutsen anders weet ie wie we zijn en kunnen we op wraak wachten ik neem sowieso mn vlindermes mee dan.
doe ik lekker nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens flikker toch gewoon op met je smileygeilheid
Hai lieverdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stop anders even stuk sjokolaa in je doos en vreet een tampon, sjagoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ah bescherming, slim gedacht man. ik dacht dat je pussy wou zijn en op de scooter een helm wou gaan dragen. vlindermas als backup voor als het 3vs1 wordt gewoon vuisten op het begin natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb niet graag een knuppel tegen mijn schedeln
Vlindermes is pussy man, het gaat om echte kracht op zo'n moment...
Ik ga mee.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me toch maar eens aansluiten bij de plaatselijke larp vereniging
Kom bij Utregquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef sharr het volgende:
Ik ga me aansluiten bij een voetbalclub. Ofzo. Supporter worden. Kan ik ook gaan rellen op straat.
Precies, ervaring hier. Veenendaal west ellekoot elk weekend rellenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah bescherming, slim gedacht man. ik dacht dat je pussy wou zijn en op de scooter een helm wou gaan dragen. vlindermas als backup voor als het 3vs1 wordt gewoon vuisten op het begin natuurlijk.
Ja man, ik wil bij de guild van Dragems.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Mooi toch, beetje sukkels in elkaar rammen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Precies, ervaring hier. Veenendaal west ellekoot elk weekend rellen
nee, we gaan tegen hem larpen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja man, ik wil bij de guild van Dragems.
Wij hebben zaterdagochtend besloten dat World Zombie Day wel wat voor Dragems is ipv larpenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Ze blijven ook maar terug komen, snappen ze dan niet dat het onze wijk is?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mooi toch, beetje sukkels in elkaar rammen.
Ja helemaal afgebakend met prikkeldraad enzo maar ze negeren dat gewoon. Wie niet wil horen moet maar voelen dan he.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze blijven ook maar terug komen, snappen ze dan niet dat het onze wijk is?
Enige chille aan Grunn, is Huize Maas.quote:
Waar woon jij dan ongeveer? ik weet nog wel hoe het dorp of wat het dan ook is heet maar niet waar het ligt.quote:
Groningen heeft de mooiste studentes.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Enige chille aan Grunn, is Huize Maas.
Ja echt. Hoelaat morgen bij Maarten? Zal Rick wel even bellen, misschien gaat hij ook mee. Vraag ik gelijk over zijn vriendin, schijnt echt nog lekker strak te zijn, ook nog maagd, Rick durft niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja helemaal afgebakend met prikkeldraad enzo maar ze negeren dat gewoon. Wie niet wil horen moet maar voelen dan he.
Om en nabij 20 kilometer onder Rotterdam!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ongeveer? ik weet nog wel hoe het dorp of wat het dan ook is heet maar niet waar het ligt.
Groot gelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Voor de next: wat ik te laat ben begonnen loop ik uit.
Ik ga er niet weer net zoals vorige week de helft tussenuit slopen
Ja, daarvoor hoef ik er dus niet heen he.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Groningen heeft de mooiste studentes.
Dan ben je nog nooit in Utreg geweest.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
moet je eens in leiden rond kijken, daar is groningen helemaal niets bijquote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja echt. Hoelaat morgen bij Maarten? Zal Rick wel even bellen, misschien gaat hij ook mee. Vraag ik gelijk over zijn vriendin, schijnt echt nog lekker strak te zijn, ook nog maagd, Rick durft niet.
Morgen uurtje of 2 bij Maarten? Heb tot 4 uur les maar ga daar sowieso niet heen. Haha dikke pussy die Rick man, ik ga denk ik binnenkort z'n vriendin wel pakken.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja echt. Hoelaat morgen bij Maarten? Zal Rick wel even bellen, misschien gaat hij ook mee. Vraag ik gelijk over zijn vriendin, schijnt echt nog lekker strak te zijn, ook nog maagd, Rick durft niet.
Maar Utreg heeft ook hele leuke jongens / mannen, zoals ik. Met goede muzieksmaak enzo.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, daarvoor hoef ik er dus niet heen he.
Maar als ik er studeer ook de mooiste student.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, daarvoor hoef ik er dus niet heen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Ja ik ook niet, fuck die metselles, wie gaat dat later nou doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Morgen uurtje of 2 bij Maarten? Heb tot 4 uur les maar ga daar sowieso niet heen. Haha dikke pussy die Rick man, ik ga denk ik binnenkort z'n vriendin wel pakken.
Ja fucking gekken die dat gaan doen, ik ga later sowieso tuinen bouwen ofzo. Daar zit dat grote geld man.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja is zoek, fuck die metselles, wie gaat dat later nou doen?
Oh, dat is wel nicequote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Utreg heeft ook hele leuke jongens / mannen, zoals ik. Met goede muzieksmaak enzo.
Tuinen van a tot z.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja fucking gekken die dat gaan doen, ik ga later sowieso tuinen bouwen ofzo. Daar zit dat grote geld man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |