Ik heb geen Apple, dus.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef BradSpit het volgende:
he stelletje nerds wie van jullie is wie:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Negeer Techno gewoon, Techno is een 30 jaar oude gefrustreerde man die al 11 jaar op Fok! zit, vind ik ook al iets zeggen eerlijk gezegdBesteed er geen aandacht aan, hij hecht waarde aan internet liefdes en slaat complimenten op in bestanden (!!), is er trots op dat hij op zijn 13e is ontmaagd (en dat terwijl je 30 bent?!) dat zegt ook al genoeg. Een normaal stabiel persoon doet zoiets niet, en al HELEMAAL NIET op je 30e mensen bashen in een topic..
ik zou dan die gozer met overhemd en bril zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef BradSpit het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn het dus niet enkel de users zonder fobo die een grote muil hebben. Je uitspraak klopt niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zal ik ook niet ontkennen, maar dat is geen antwoord op mijn vraag/reactie.
true, richard is net even wat beter er in. ( maar dat is ook niet heel moeilijk in het R&P forum)quote:
Het topic was al aan de gang, dit is een irritant dwaalspoor dat nergens toe leidt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Kwaliteit zit het hem ook in het in gang houden van een topic, en je kan toch moeilijk ontkennen dat dit nu niet het geval is.
Jawel, ik zeg alleen dat die ALTIJD een grote muil hebben. Zoals dit topic wel weer bewijst.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan zijn het dus niet enkel de users zonder fobo die een grote muil hebben. Je uitspraak klopt niet.
Kijk, dit zeg ik nou al zovaak maar dan krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik geen medeleven heb en kortzichtig benquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
umm even opmerking dit gaat niet meer over versieren maar meer over mensen die heel erg zeggen dat ze geen vriendin kunnen vinden en dat het voor hun onmogelijk is en etc .
Kun je het niet gewoon over versieren hebben ????
Het topic gaat al vanaf deel 1 niet over versieren dus kunnen we beter de TT aanpassen aan het topic in plaats van andersom.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
umm even opmerking dit gaat niet meer over versieren maar meer over mensen die heel erg zeggen dat ze geen vriendin kunnen vinden en dat het voor hun onmogelijk is en etc .
trouwens, van die nerds met lang haar heb ik nooit begrepen. dat ziet er gewoon echt niet uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef BradSpit het volgende:
[ afbeelding ]
En jij bent het bewijs dat ook lelijke mensen denken dat ze knap zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg alleen dat die ALTIJD een grote muil hebben. Zoals dit topic wel weer bewijst.
Nee, want het zijn kneuzen die liever zwelgen in zelfmedelijden dan daadwerkelijk wat aan het probleem te doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien zoeken ze hier hulp met het vinden van die vriendin en dus het versierenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
Dit zeg ik ook al 10x (mbt op richard) maar dan word ik weer uitgescholden en alles.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, want het zijn kneuzen die liever zwelgen in zelfmedelijden dan daadwerkelijk wat aan het probleem te doen.
Ga me geen woorden in de mond leggen, want dat heb ik nergens zegt. Quote dat maar eens.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef iwannabehigh het volgende:
En jij bent het bewijs dat ook lelijke mensen denken dat ze knap zijn.
Wat een voordeel is!
Yups, want de problemen zijn veel " complexer " Hij heeft het zo super zwaar, dat kan jij gewoon niet begrijpen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook al 10x (mbt op richard) maar dan word ik weer uitgescholden en alles.
Om het even weer over een andere boeg te gooien, heb je nog na zitten denken om uit huis te gaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze hier hulp met het vinden van die vriendin c.q. het versieren![]()
Hoewel de laatste uren het topic helemaal nergens meer over gaat behalve over het ego van een handvol internethelden.
Als dit topic iets bewijst is dat jij graag de irritante troll uithangt in een r&p topic om jezelf te vermaken en superieur te voelen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg alleen dat die ALTIJD een grote muil hebben. Zoals dit topic wel weer bewijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |