Jij bent echt lekker man!quote:
Ik ben daar (vrouw zoeken) helemaal niet mee bezig. Dat is jouw spelletje.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf. Of durf je dat niet lelijke trol?
Ik vind het prima dat jij jezelf superieur vindt boven die 'kneuzen' in dit topic maar houd dat lekker voor je.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je hier 9 delen voor nodig hebt, dan faal je.
Ik doe niet aan Windows kneus. /end geek.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
Jij bent echt lekker man!
Zo, heb je er weer een bij. Hoe groot is je .doc bestandje al?
Nee, ik post al 11 jaar kwaliteit, kan je van die laffe kloons hier niet zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef n0ir het volgende:
Ik vind het prima dat jij jezelf superieur vindt boven die 'kneuzen' in dit topic maar houd dat lekker voor je.
Nog zo'n kutnewbie met een grote bek.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef BradSpit het volgende:
wat een stelletje fucking nerds hierzo... jezus zijn jullie allemaal tegelijkertijd uit de grot gekropen ofzo..![]()
stelletje fappers, beetje stoer doen dat je jaren met een chick online zit te chatten maar haar nog nooit hebt ontmoet..
Oh ja, de FOK!ers in KLB en ONZ.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer, het meerdendeel van de Fokkers deelt die mening niet.
Ummm als dit topic al 9 delen loopt dan was die er alquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef BradSpit het volgende:
[..]
er is een geekepidemie uitgebroken in dit topic..
Dat is zo. Op ieder potje past een dekseltje is een onzin verhaal die term is bedacht doorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het alleen ik ben van mening dat dat niet voor iedereen geldt en dat er uitzonderingen zijn.
Ik wil dit toch niet bepaald kwaliteit noemen...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik post al 11 jaar kwaliteit, kan je van die laffe kloons hier niet zeggen.
Ja, want daar post ik ook zoveel!!! (Nooit dus, valt me een beetje van je tegen).quote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja, de FOK!ers in KLB en ONZ.Erg representatief inderdaad.
Sommige Fokkers houden gewoon van anonimiteit, of hebben de behoefte niet een fobo aan te maken.
Wat zeg je nou allemaal? Je bent vrij moeilijk te volgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja en volgens mij ben jij richard? Ineens is hij stil..
Ben jij der ook weer?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef strong het volgende:
[..]
Dat is zo. Op ieder potje past een dekseltje is een onzin verhaal die term is bedacht door
mensen met een redelijk of mooi uiterlijk die zelf het probleem niet hebben.
Ik heb helemaal geen grote muil, laten we heel eerlijk zijn, jij doet vanaf het begin al dom tegen mij, wat kan je terug verwachten dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want daar post ik ook zoveel!!! (Nooit dus, valt me een beetje van je tegen).
Gelul, het zijn altijd degenen met een grote muil die geen foto's hebben.
Voor elke lelijke man valt ook een lelijke vrouw te vinden, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef strong het volgende:
[..]
Dat is zo. Op ieder potje past een dekseltje is een onzin verhaal die term is bedacht door
mensen met een redelijk of mooi uiterlijk die zelf het probleem niet hebben.
Jij hebt een grote muil...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want daar post ik ook zoveel!!! (Nooit dus, valt me een beetje van je tegen).
Gelul, het zijn altijd degenen met een grote muil die geen foto's hebben.
Kwaliteit zit het hem ook in het in gang houden van een topic, en je kan toch moeilijk ontkennen dat dit nu niet het geval is.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil dit toch niet bepaald kwaliteit noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |