Ik vind mensen die de ene na de andere pil slikken om maar geestelijk gezond te blijven erg sneu. Prop jezelf toch niet zo vol man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:41 schreef romski het volgende:
[..]
Door het sarcasme wat ik voel uit deze opmerking en wat je hiervoor uitkraamde, maak ik op dat jij je erg stoort aan dit topic.
Iedereen heeft de vrije keuze om iets wel of niet te lezen. Mensen die "trollen" op R&P, vind ik persoonlijk erg sneu.
Heb je misschien zelf een probleem wat je hier wil delen ofzo?
Zullen we ruilen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind mensen die de ene na de andere pil slikken om maar geestelijk gezond te blijven erg sneu. Prop jezelf toch niet zo vol man.
Dat is het probleem dat ik wou delen.
je mag wel wat vet van mij hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef Meteoric het volgende:
Tsja ik heb een eetstoornis en net van m'n zware ondergewicht af, en moet dat zo houdendus dat wordt even afwachten. Anders ga ik weer naar een ander middel.
Rot eens op kneus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je mag wel wat vet van mij hebben.
oja, dat was ik vergeten, relativeren is hier verboden.quote:
Ik heb vandaag niets te klagen, ik wil TS bijstaan met een vrolijke noot. Werkt in m'n vriendengroep en familie ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef hexta het volgende:
Maanvis, doe iedereen hier een plezier, en ga gewoon lekker in KLB zitten.
Mijn psych vertelde dat je de eerste weken juist angstklachten kunt verwachten bij het beginnen aan nieuwe AD, daarom gaf ze mij daar kalmeringstabletten lorazepam bij om de eerste weken te overbruggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Meteoric het volgende:
Nou, dit gaat niet al te best tot nu toe. Het is mijn 5e dag vandaag en ik merk wel verandering, maar niet zo positief. Het probleem lijkt zich te verplaatsen. Ik voel me heel afwezig in mijn hoofd en ben waanzinnig angstig. Ik pieker me echt een ongeluk. Ik ben ooit gediagnosticeerd met een gegeneraliseerde angststoornis, maar dat had ik al jarenlang onder controle. Het lijkt wel alsof ik terug bij af ben... Het is een paar dagen redelijk gegaan met mijn stemming, maar vanavond was er een ergere 'uitbarsting' dan ooit tevoren. Ben verder heel onrustig, kan nergens meer ontspannen. Ik hoop maar dat dit weggaat...
Ik zet het trouwens in dit topic omdat als je op bupropion zoekt je hierop uitkomt. Als mensen ooit nog ervaringen met specifiek dat middel zoeken kunnen ze het waarschijnlijk hier makkelijker vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |