Dit krijgt mijn stempel van goedkeurig.quote:
Woon jij in Den Boschquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef eriksd het volgende:
Nu Elton John, wat een goede muzieksmaak heb ik hé.
uh, die is allang geweest.quote:
Nee, ik heb het netjes het netjes via het reguliere kanaal gevolgdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
uh, die is allang geweest.![]()
Ik heb net the Human Centipede gekeken.
http://rogerebert.suntime(...)05/REVIEWS/100509982
Nederlands budget, nazi-ideeen en aziatisch gebral in een balletje fucked-up met veel poten. Ik heb genoten.
Er komt een vervolg, maaruh, mijn mening is niet geldend voor het gemiddelde, ... ik hou van rare films en heb kasten vol bizarre horrors, maar vond deze nogal apart omdat er niet echt een label op te plakken is. Het is niet eng en bizar is het opzich niet in vergelijking met wat de Aziaten aan horror uitbrengen, maar de combo van alles deed het hem.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Trailer ziet er interessant uit. Die kerel lijkt wel een kruising tussen WiIllem Oltmans en Soekarno.
Miike heeft veel erger gemaakt dan Ichi.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef Tem het volgende:
Dan ken je Ichi the Killer zeker ook wel? Pretty fucked up.
Ichi is ook wel weer gedateerd natuurlijk maar ik zag hem rond de release geloof ik. Het is niet echt mijn kopje thee zegmaarquote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Miike heeft veel erger gemaakt dan Ichi.
Audition, Visitor Q, Imprint, etc.
Het is wel 1 van mijn favo regisseurs, alleen maakt hij bijna sneller films dan ik ze kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |