quote:Op zondag 6 maart 2011 15:43 schreef sharr het volgende:
Moeder: "Sharon, slaap je?"
Ik: "Wat zeg je?"
Moeder: "Ik vraag of je slaapt."
Ik: "Ik versta je echt niet, duidelijker praten graag!"
Moeder: "SLAAP JE?"
Ik: "Wat denk je?"
Jaloersquote:
Die spellingsvaud doet gewoon pijn aan mijn ogen.quote:
Alleen 12-jarigen zouden zo'n spellingsfout makenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Die spellingsvaud doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Ja maar jij hebt al eeuwige roem gewonnen. 1 prijs per 3 maanden :pquote:Op zondag 6 maart 2011 15:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had hem in het vorige topic al goed geraden
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:51 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Weet je niet wat ze zeggen over gegeven luchtdrumstellen en in hun bek kijken?
quote:
Ah oke. vooruit!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al eeuwige roem gewonnen. 1 prijs per 3 maanden :p
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
De tijd vliegt sowieso met lekkere muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die spaanse voetballersquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:58 schreef Monopoly het volgende:
En het mooiste is dat in de Jupiler league één club nu punten verspeeld voor het kampioenschapZwolle nu bijna kampioen
Zeker dat ik dan seizoenskaart ga halen. Elke zondag lekker weer naar het voetbal toequote:Op zondag 6 maart 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwolle - Ajax, Zwolle - Psv, Zwolle - Twente, Zwolle - Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je nietquote:Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker dat ik dan seizoenskaart ga halen. Elke zondag lekker weer naar het voetbal toe
Fabregas, Villa, Navasquote:
Dit, dat eerste dusquote:Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef utopie het volgende:
numb encorevroeger tan2 vaak geluisterd haha
Bij hem wel sexy vind ikquote:
quote:
Welke voetballende mannen vind jij wel mooi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welke voetballende mannen vind jij wel mooi?Kijk dat poep onder zijn onderlipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk dat poep onder zijn onderlip_!
ik moest aan hemmofiel denken, totdat ik de spoiler zagquote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sexyquote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Dikke tarrels man
Zijn hobby, tarrels likken van mannen
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welke voetballende mannen vind jij wel mooi?http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona SCROLL NAAR DE SPELERSNAMEN EN GA ALLE NAMEN AF OP GOOGLE BIJ AFBEELDINGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie gaat sharr sponsoren om 24 uur niet te eten?
Wat gaat er met het geld gebeuren?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie gaat sharr sponsoren om 24 uur niet te eten?
Een arm land ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat gaat er met het geld gebeuren?
Fotoshoot ofzo?
Vind jij die allemaal leuk?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona SCROLL NAAR DE SPELERSNAMEN EN GA ALLE NAMEN AF OP GOOGLE BIJ AFBEELDINGEN
kankerhoerquote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen [1 - 3] Heracles - Doelpunt: R.D.S. Everton (Heracles) minuut 64'Ado 4e
AZ wint toch niet van Ajax
Ik vroeg om jouw mening nerdquote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet. Scan jij ze maar en geef oordeel
En als ik een fotoshoot maak?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hm, dan doneer ik precies 0
Of misschien 10 zimbabwaanse dollars
quote:
Ik heb hier aan de muur 50 Kwacha hangen ( Zambiaans geldquote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hm, dan doneer ik precies 0
Of misschien 10 zimbabwaanse dollars
Gewoon downloaden, zoals de rest van de wereld doetquote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens mijn leven faalt..
Als ik de herhaling van oh oh tirol wil kijken op RTL gemist dan crashed silverlight en kan ik niet kijken!
Vind je het gek, als je oh oh tirol wíl zienquote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef mc-Piel het volgende:
Als ik de herhaling van oh oh tirol wil kijken op RTL gemist dan crashed silverlight en kan ik niet kijken!
Nou je mist er niks aan hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef mc-Piel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |