Dankjequote:
Heul snel afzetten en ONZ radio opzettenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan niet luisteren, mijn pa heeft 3FM opgezet
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik durf niet naar buiten, ik ben Fokker
Monoquote:
Ladies and gentlemen... We got ourselves a winner!quote:
robduel jewaidsquote:
quote:
krrg. kunt u dit herhalen svp. krrrg.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
krgg. kattenluikje is inside. krgg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krrg. kunt u dit herhalen svp. krrrg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
krgg. kattenluikje is inside. krgg.
whahahahaahahabwhahahahquote:Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben sinds vrijdag Hockey lid!
Slechts om op vrijdag avond te kunnen zuipen met de meisjes 1 en heren 1
hehe, lach mij hier uit ;'(
Ik ben daar nu een held, omdat ik lid ben geworden puur om daar te kunnen zuipenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
whahahahaahahabwhahahah
alleen zijn hockey chicks wel lekker.
pics van dames1quote:Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ben daar nu een held, omdat ik lid ben geworden puur om daar te kunnen zuipen
en, Meisjes 1, Hell Yea
Had je die jingle btw al klaar?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
whahahahaahahabwhahahah
alleen zijn hockey chicks wel lekker.
Alleen de tekst, ik kan het nog niet bewerken. Dus je moet er zelf een achtergrondje achter zetten.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je die jingle btw al klaar?ik kan niet op msn.
bijnaquote:Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je die jingle btw al klaar?ik kan niet op msn.
Dat kan ik tochquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen de tekst, ik kan het nog niet bewerken. Dus je moet er zelf een achtergrondje achter zetten.
ik faalquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen de tekst, ik kan het nog niet bewerken. Dus je moet er zelf een achtergrondje achter zetten.
Na 3 uur had ik beloofd meneer de baas!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:46 schreef JanPiraat het volgende:
adoratietopics werden beloofd
ik geloofde het met mn stomme hoofd
maar pfoe kwam ik even bedrogen uit
zondagochtend klinken die kerkklokken luid
ik ging eens naar de kerk dat was erg saai
die dominee moet zn bek houden die klokken maken lawaai
Maar ik heb een mooie gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik faalik quote verkeerd, moest utopie zijn.
4e van links, bovenste rij... Die is puurquote:
Spatzuiverquote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
4e van links, bovenste rij... Die is puur
They are mine, all of them!quote:
Ik heb geen draaiboek, alles is mogelijk. Als het maar ooit in de hitlijsten heeft gestaanquote:
top!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb geen draaiboek, alles is mogelijk. Als het maar ooit in de hitlijsten heeft gestaan
ik welquote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die goed kan kiezen? Ik heb een hele lijst voor m'n uitzending, maar ik kan niet kiezen wleke in de 'sowieso uitzenden' of 'misschien uitzenden' lijst moet staan
die enequote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die goed kan kiezen? Ik heb een hele lijst voor m'n uitzending, maar ik kan niet kiezen wleke in de 'sowieso uitzenden' of 'misschien uitzenden' lijst moet staan
ik sta er klaar voorquote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
Zitten jullie er klaar voor, jongens en meisjes?
Helemaalquote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
Zitten jullie er klaar voor, jongens en meisjes?
Bedoel je niet Bruno Mars?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vraag Jason Mraz aan met Grenade voor Goudvis_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |