Nee die komt pas rond etenstijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
stapel krantjes in de gang en morgen het kind op pad sturenKomt het kind een beetje vroeg morgen ? dan kan ie ook gelijk die krantjes ff opruimen
Misschien hebben ze ook wel geen zin om met jou te gaan lopen; zet de deur open en kijk wat er gebeurtquote:Op maandag 7 maart 2011 01:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om met die klotehonden te gaan lopen
Get a roomquote:
I have no fucking cluequote:Op maandag 7 maart 2011 01:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Get a room
Ik ga te bedde. Kijken of ik morgen gewoon eens een dagje kan werken
Werken, wat was dat ook al weer
altijd hequote:Op maandag 7 maart 2011 01:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ketsen?
Cool, be gentle on my hip though
oh das wel wat onhandig om dan die krantjes de hele dag te moeten laten liggenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die komt pas rond etenstijd.
Alhoewel ik tegenwoordig ook geen idee meer heb wanneer dat psies is eigenlijk
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:50 schreef Nonneke het volgende:
mja wie gaat er dan ook op een loops teefje passen in een huis vol reutjes
Altijd, ook als ze niet loops is?quote:
oooooh nou dan leg je toch overal krantjes neer en blijf je tot woensdag binnen, als hij toch komt schoonmakenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Woensdag komt mn huishomo uit meelij mn hele huis dettollen
Hoever ben je nuhuuuuuuu?quote:
Eind van seizoen 1 net gekekenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoever ben je nuhuuuuuuu?
Ik heb gisteren weer 5 nieuwe eps van seizoen 2 gekeken
Altijd ja, minstens 3x per dag..dus minimaal 6 ronde's per dagquote:Op maandag 7 maart 2011 01:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Altijd, ook als ze niet loops is?
Poeh, daar ben ik echt te lui voor![]()
Hoeveel keer per dag ga je?
Snel doorkijken dusquote:
Ik heb dr daar 16 van gezien , en echt, het wordt alleen maar leukerderquote:
Mooi zo!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr daar 16 van gezien , en echt, het wordt alleen maar leukerder
Op zondag?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
![]()
Ik moest vandaag werken, werd ik niet echt vrolijk van
Ach, freelance.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op zondag?
Och arme![]()
Er knabbelt een loopse teef aan mn oor, ik ga maar es beginnen met wandelen geloof ik.
Ik zag trouwens net weer een Sofia Vergara interview, ze is van nature blond
Oeh,laat die van mij het maar niet horen, ik heb voor 2 maanden duck in de vriezer liggen, arme popjesquote:Op maandag 7 maart 2011 02:34 schreef Nonneke het volgende:
Zoooo maar even voer besteld![]()
Zag dat ze Winter Menu's hadden van Lukullus, was me nog niet eerder opgevallen, dus de honden mogen de "Malse Hert" en "Sappige Gans" proeven
Later vandaag?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef oh-oh het volgende:
APK?
Wil je een heel klein leuk grapje van seizoen 2 zien?
Bummer.quote:
Heb je die ep met die hond van de buren al gezien?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah ik kijk ook altijd Modern Family online..zo leuk
ach de arme stakkersquote:Op maandag 7 maart 2011 02:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh,laat die van mij het maar niet horen, ik heb voor 2 maanden duck in de vriezer liggen, arme popjes![]()
Ken jij Modern Family eigenlijk?
Wil jij mijn dvd met seizoen 1 lenen?
Jaaaaaa het is zoooooooo fucking grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 02:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach de arme stakkersmaar hier krijgen ze het er maar bij hoor, ze moeten verder aaaaaaaltijd brokjes eten, helpt dat ?
![]()
Is dat met Al Bundy ?
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je die ep met die hond van de buren al gezien?
Niet spoileren voor APK, maar daar zat echt de leukste grap ever in
ja hoor voorlopig tijd zatquote:Op maandag 7 maart 2011 02:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa het is zoooooooo fucking grappig![]()
Hebbuh?
dat van die vogel, echt, we hebben de rest van de ep keihard zitten lachen om die ene grapquote:Op maandag 7 maart 2011 02:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik kijk het altijd de dag nadat het in Amerika is uitgezonden
Uhm, thnx but no thnxquote:Op maandag 7 maart 2011 02:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja hoor voorlopig tijd zat, wil je dan mijn seizoenen van full house lenen ?
Owwwww damn jaquote:Op maandag 7 maart 2011 02:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die met die ex-vriendin van Mitchell...![]()
Ja die was ook geweldigquote:Op maandag 7 maart 2011 02:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwww damn ja![]()
Das de laatste die ik gezien heb geloof ik.
Dat leren fietsen was ook epic, die Luke
Tamelijk grappig, is het niet ?quote:
Yaaaaaaay for youquote:Op maandag 7 maart 2011 02:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jeetje, ik vind mezelf echt goed. Website maken lukt best aardigZelf buttons maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |