en dan maar 1 kind hequote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, zn eerste keer toen ie 8 was, en met meer dan 100 meisjes naar bed geweest
Dat ie weet jaquote:
Whehehehe ja, wat een gast in dat programmaquote:
Nicolette zou ik geloof ik wel doen als ik lesbo was, gewoon omdat ze zo onwijs leuk isquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef Nonneke het volgende:
Nicolette is cute, die andere blonde vind ik echt een kutje
whehehehehe Sjon in een kattenlijfquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Cat haar roes aan het uitslapen?![]()
Hier een intelligente kater; probeert z'n eigen staart te grijpen en toen ie hem had beet ie er zo hard in dat ie alles bij elkaar gilde en jammerend wegliep
Maar deze is wel zindelijk...voor de rest zou het familie kunnen zijn iddquote:
nee eerderquote:
Je zult in elk geval 's morgens vroeggenoeg wakker zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 01:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb totaal geen ritme weer sinds ik ziek thuis zit![]()
Morgen komt dr een jochie logeren, dan zal ik wel redelijk op tijd in bed liggen
Whehehehe maar Pulp Fiction is op 7, alhoewel dr nu ineens poker op isquote:
Nee joh, dat kind is 12, die gaat laat naar bed en slaapt uitquote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zult in elk geval 's morgens vroeggenoeg wakker zijn
Mijn ritme is ook totaal zoek
Jij hebt wel een lekker ritme toch, babe?quote:
zullen we ff testen ?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt wel een lekker ritme toch, babe?
ketsen?quote:
stapel krantjes in de gang en morgen het kind op pad sturenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om met die klotehonden te gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |