Oeh,laat die van mij het maar niet horen, ik heb voor 2 maanden duck in de vriezer liggen, arme popjesquote:Op maandag 7 maart 2011 02:34 schreef Nonneke het volgende:
Zoooo maar even voer besteld![]()
Zag dat ze Winter Menu's hadden van Lukullus, was me nog niet eerder opgevallen, dus de honden mogen de "Malse Hert" en "Sappige Gans" proeven
Later vandaag?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:25 schreef oh-oh het volgende:
APK?
Wil je een heel klein leuk grapje van seizoen 2 zien?
Bummer.quote:
Heb je die ep met die hond van de buren al gezien?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah ik kijk ook altijd Modern Family online..zo leuk
ach de arme stakkersquote:Op maandag 7 maart 2011 02:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh,laat die van mij het maar niet horen, ik heb voor 2 maanden duck in de vriezer liggen, arme popjes![]()
Ken jij Modern Family eigenlijk?
Wil jij mijn dvd met seizoen 1 lenen?
Jaaaaaa het is zoooooooo fucking grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 02:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach de arme stakkersmaar hier krijgen ze het er maar bij hoor, ze moeten verder aaaaaaaltijd brokjes eten, helpt dat ?
![]()
Is dat met Al Bundy ?
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je die ep met die hond van de buren al gezien?
Niet spoileren voor APK, maar daar zat echt de leukste grap ever in
ja hoor voorlopig tijd zatquote:Op maandag 7 maart 2011 02:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa het is zoooooooo fucking grappig![]()
Hebbuh?
dat van die vogel, echt, we hebben de rest van de ep keihard zitten lachen om die ene grapquote:Op maandag 7 maart 2011 02:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik kijk het altijd de dag nadat het in Amerika is uitgezonden
Uhm, thnx but no thnxquote:Op maandag 7 maart 2011 02:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja hoor voorlopig tijd zat, wil je dan mijn seizoenen van full house lenen ?
Owwwww damn jaquote:Op maandag 7 maart 2011 02:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die met die ex-vriendin van Mitchell...![]()
Ja die was ook geweldigquote:Op maandag 7 maart 2011 02:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwww damn ja![]()
Das de laatste die ik gezien heb geloof ik.
Dat leren fietsen was ook epic, die Luke
Tamelijk grappig, is het niet ?quote:
Yaaaaaaay for youquote:Op maandag 7 maart 2011 02:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jeetje, ik vind mezelf echt goed. Website maken lukt best aardigZelf buttons maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |