Nee hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die stond al klaar zeker, toen ik sloot..
Deze was toch echt eerder.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef versabommie het volgende:
Deze stinkt, was later en je krijgt er puisten van!
Deze ga je niet winnen...ik weiger...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef versabommie het volgende:
Deze stinkt, was later en je krijgt er puisten van!
Modded?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Stranger het volgende:
Waarom zijn er maar 278 reacties in de vorige COS?
Posts verwijderd?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Stranger het volgende:
Waarom zijn er maar 278 reacties in de vorige COS?
Nee deze was eerder!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Deze kan dicht hoor, was veel te laat!
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Als deze sluit, delete ik me account en geef al me loot weg...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Weet je het ondertussen al?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef versabommie het volgende:
ohw als deze later was.. : Dit topic kan dicht, was veel later en je krijgt als je erin post soa's! Echt! Maak dat je wegkomt mensen!
Lapo gaat niet op in dit subforum! Recht van de snelste!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef kahaarin het volgende:
Deze was eerder maar de andere was van de LAPO.
ja dezequote:
Dan is dit de COS.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lapo gaat niet op in dit subforum! Recht van de snelste!
Goed plan! Die Joan.. die doet wel eens Monroe kleding aan he?quote:
Dus zo saai is het...dat dit het is waar je na uren mee komt...het is dus saai op de streams mensen...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed plan! Die Joan.. die doet wel eens Monroe kleding aan he?
Dat klopt, die diamonds are a girls best friend jurk was van Aafke. Joan had dat rooie matrozenpakje aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
dat was toch staafke ? joan had een rood pakkie an
Annniekutje....quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, die diamonds are a girls best friend jurk was van Aafke. Joan had dat rooie matrozenpakje aan.
Streams afgeslagen vanwege inactiviteit misschien?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb geen beeld nu, wonen hier nog meer mensen in huis
ja straks brand het oog nog in je beeldscherm bij een SLquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Streams afgeslagen vanwege inactiviteit misschien?
Hoezo 'wint altijd' ?? jij maakt er een wedstrijdje van om het snelste een nieuwe te openen waardoor er steeds meer dubbele COSsen komen. kijk maar naar de vorige COSsen van de afgelopen week, hoevaak jij wel niet de topicstarter bent. maarja , moet je zelf weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Lemar het volgende:
Ik zou nog eens een topic openen zeg, laat ik maar weer aan Bommie over die wint altijd.
Niet vol, wel dichtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die ander vol zeker ondertussen???Of was het gezellie alleen???
Je had mij ook even tijd kunnen geven.. Of inseinen, dan had ik wat moeite kunnen besparen!!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Lemar het volgende:
Ik zou nog eens een topic openen zeg, laat ik maar weer aan Bommie over die wint altijd.
Moet ik anders ff recapituleren?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus zo saai is het...dat dit het is waar je na uren mee komt...het is dus saai op de streams mensen...
ik haaaat die stervio bah, opdringerige nicht !!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef Annelies-G het volgende:
Eindelijk kunnen ze open zijn die 2zoeken elkaar nu op
[ afbeelding ]
Als je een ander kopje had gemaakt dan was ik met je meegegaan, nu niet :pquote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had mij ook even tijd kunnen geven.. Of inseinen, dan had ik wat moeite kunnen besparen!!
Pff, bij gebrek aan actie ga ik me hier druk lopen maken..
Dat was het zo ongeveer wel ja...op wat details na...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet ik anders ff recapituleren?
Joan kwam uit bed, doet teringbende opruimen. Anderen uit bed, koffie, ontbijt, op BED LIGGEN roddelen, daarna in de tuin LIGGEN!
dus..............
Och, die stilliggende mensen zijn ook best wel een risico denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja straks brand het oog nog in je beeldscherm bij een SL
Jij bent meer van de sharon... En haar stoere liefdesverhalenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als je een ander kopje had gemaakt dan was ik met je meegegaan, nu niet :p
Zover ga ik niet, ik haat niemand daar, heb wel een bepaalde kippevelfactor bij sommige bewonersquote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik haaaat die stervio bah, opdringerige nicht !!
Psies, de kans is niet zo groot dat een liggende Guidette op je scherm ingaat brandenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, die stilliggende mensen zijn ook best wel een risico denk ik.
Lol, er zijn een paar topichunters actief, zal geen namen noemen.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had mij ook even tijd kunnen geven.. Of inseinen, dan had ik wat moeite kunnen besparen!!
Pff, bij gebrek aan actie ga ik me hier druk lopen maken..
Waar heb jij het over? Ik open pas COSen vanaf gister en heb het nog nooit eeder gister gedaan, get your facts right.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Hoezo 'wint altijd' ?? jij maakt er een wedstrijdje van om het snelste een nieuwe te openen waardoor er steeds meer dubbele COSsen komen. kijk maar naar de vorige COSsen van de afgelopen week, hoevaak jij wel niet de topicstarter bent. maarja , moet je zelf weten.
dat en nog iets erger brrquote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zover ga ik niet, ik haat niemand daar, heb wel een bepaalde kippevelfactor bij sommige bewoners
Ik niet... ik begin gewoon aan mijn laptop te knagen als ik 30 seconden moet wachten voor ik kan postenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, er zijn een paar topichunters actief, zal geen namen noemen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij bent meer van de sharon... En haar stoere liefdesverhalen
ja oke, ik overdreef een beetje, maar make my point, right?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Lemar het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik open pas COSen vanaf gister en heb het nog nooit eeder gister gedaan, get your facts right.
Hmm, hij ligt af en toe zo stil dat het me niet zou verbazen als het wel gebeurt.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies, de kans is niet zo groot dat een liggende Guidette op je scherm ingaat branden
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ja oke, ik overdreef een beetje, maar make my point, right?
Gaan de servers stuk van dubbele topics? Gaan er kindertjes in Afrika dood van dubbele topics?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ja oke, ik overdreef een beetje, maar make my point, right?
Ik noem toch ok geen namen...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik niet... ik begin gewoon aan mijn laptop te knagen als ik 30 seconden moet wachten voor ik kan posten![]()
en dat is gewoon ook nog echt zo( als ik online ben dan he..)
veul plesiaerquote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, hij ligt af en toe zo stil dat het me niet zou verbazen als het wel gebeurt.Ik ga er weer vandoor trouwens, ff naar oma.
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Hoezo 'wint altijd' ?? jij maakt er een wedstrijdje van om het snelste een nieuwe te openen waardoor er steeds meer dubbele COSsen komen. kijk maar naar de vorige COSsen van de afgelopen week, hoevaak jij wel niet de topicstarter bent. maarja , moet je zelf weten.
Jullie 2 na school achter het fietsenhok...vechten jullie het daar maar ff uit...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Lemar het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik open pas COSen vanaf gister en heb het nog nooit eeder gister gedaan, get your facts right.
same here!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik noem toch ok geen namen...![]()
Ben nu weg!
Te saaiquote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd voor actie
Welke bewoner het eerst naakt in het water springt krijgt 5000 euro in zijn kluis.
Nee, maar er ontstaat wel verwarring en lichte irritaties bij de andere, zoals je ziet.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaan de servers stuk van dubbele topics? Gaan er kindertjes in Afrika dood van dubbele topics?
Ik zeg we moeten er een giro rekening voor openen! Dat DIT kan in nederland!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:35 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Nee, maar er ontstaat wel verwarring en lichte irritaties bij de andere, zoals je ziet.
En overigens moet een mod die ook weer dicht gooien, en als jullie het al te veel moeite vinden om op F5 te drukken en de autoupdate aanzetten, dan zal een topic sluiten steeds weer ook wel te veel moeite zijn toch.
Nee. Maar sommige mensen hadden zich niet 'moe' hoeven makenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaan de servers stuk van dubbele topics? Gaan er kindertjes in Afrika dood van dubbele topics?
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef Serinde het volgende:
Ik denk dat 555 voor dit doeleind best wel eens gebruikt zo mogen worden.
Huilies.
Op een gekke manier aan het zittenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zet hem net aan.... wtfoks is Joanna aan het doen
Ik dacht al, zo zit ik ook wel eens maar dan met een bedoelingquote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze lag er echt bij van: Neem me vanachter, NU! En hard
Een beetje spanningquote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil dat laura en guido een echt setje worden, vraag me niet waarom
Ene M. Borsato gooit bij hem ook hoge ogenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef Stranger het volgende:
Oh bah de favoriete band van Alex is Kane?![]()
Waarom ben jij de enige die dat erin ziet?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze lag er echt bij van: Neem me vanachter, NU! En hard
Kijk, daarom vind im hem zo leuk, ik wist dat er iets moest zijn wat we gemeen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ene M. Borsato gooit bij hem ook hoge ogen
Spanning met Guido en Laura? We hebben 3 weken kunnen zien hoe spannend dat is. Dan doen ze nks anders meer dan liggen en kriebelen en aaien.. Totaal onbruikbaar voor het programma.quote:
Maar jij bent vrouw. Mannen die Borsato goed vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kijk, daarom vind im hem zo leuk, ik wist dat er iets moest zijn wat we gemeen hebben.
Alhoewel ik Marco 2 jaar terug beter vond, de laatste 2 cd 's zijn niet je van het.
Voel eerder wat me Laurexquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Spanning met Guido en Laura? We hebben 3 weken kunnen zien hoe spannend dat is. Dan doen ze nks anders meer dan liggen en kriebelen en aaien.. Totaal onbruikbaar voor het programma.
3 consnerten meegemaakt en daar lopen zat mannen rond.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw. Mannen die Borsato goed vinden
Ik voel ook wel wat voor Laurex!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Voel eerder wat me Laurexdat gaat nog wel wat worden, 100,000 mijoen % zeker weten.
Ik heb 'm in '98 2 keer live gezien (voor mijn werk) en hij geeft een hele aardige show weg, maar die liedjes zijn allemaal zo zoetsappig en de teksten zo cliché....quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
3 consnerten meegemaakt en daar lopen zat mannen rond.
Offtopic: Mijn man had geen keuze en moest mee, hij is een heuse rockfanaat maar moest met het schaamrood op zijn kaken toegeven dat het wel een hele mooie concert was
Phillipquote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo zei dat iemand nu steeds heel opvallend zijn hoofd op haar legt en zo
Aafke is leukquote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Annelies-G het volgende:
En toch kan ik geen hekel aan der krijgen. Vind haar best lief.
[ afbeelding ]
Maik?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Injetta het volgende:
Weet Monique nog wel wie Maik was? Ze heeft hem uit haar geheugen gejankt volgens mij.
geen ideequote:Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom ben jij de enige die dat erin ziet?
Precies de reactie die mijn man hadquote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm in '98 2 keer live gezien (voor mijn werk) en hij geeft een hele aardige show weg, maar die liedjes zijn allemaal zo zoetsappig en de teksten zo cliché....
Ze is niet onsympathiek inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Annelies-G het volgende:
En toch kan ik geen hekel aan der krijgen. Vind haar best lief.
[ afbeelding ]
Nee hoor, vanmorgen had ze het er nog over.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Injetta het volgende:
Weet Monique nog wel wie Maik was? Ze heeft hem uit haar geheugen gejankt volgens mij.
Zo hoort het ookquote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Precies de reactie die mijn man had
Dat is van die natte scheet van net.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Inodder het volgende:
zien jullie ook dat donkere plekje bij aafke tussen de benen?
jaaaaaaquote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Inodder het volgende:
Nee, ze weet dat hij terug gaat komen. Let maar eens op, hoe radicaal de bewoners hun gedrag soms bijstellen na een bezoek aan de KVDW.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Inodder het volgende:
Hij wist ff niet hoe het nummer heette en refereerd toen aan de film waar ie in voor komt. Armageddon geloof ik. En daar reageerd Sharon opquote:Op zondag 6 maart 2011 14:46 schreef Stranger het volgende:
Sowieso wat een wansmaak in dat huis
Guido wordt emotioneel van 'I don't wanna miss a thing' van Aerosmith en Sharon zegt daarop "vette film by the way"
Ik haak af
Ja weet ik, en ik heb het over wansmaak. Armageddon een goede film vinden is redelijke wansmaak.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:52 schreef stormiot het volgende:
[..]
Hij wist ff niet hoe het nummer heette en refereerd toen aan de film waar ie in voor komt. Armageddon geloof ik. En daar reageerd Sharon op
Nou ja, 2 weken geleden wilde ze volgens mij heel graag, en was ze nog bezig met hem te versieren.quote:
Ik had dat juist bij Mo.. Die bewoog alleen haar nek! Ik kreeg er gewoon een stijve nek van!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:55 schreef Serinde het volgende:
Het lijkt alsof Aafke heel erg aan d'r nek trekt, dat kan niet lekker gaan voelen straks?!
Ik denk dat ik maar een boek pak, de streams zijn nu echt het toppunt van saai
Hahaha, jij zit echt met je neus op het scherm??quote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou mensen mo is ongesteld ,dus niet zwangert van maik
Hoeft niet er waren vanochtend hele verhalen over. Pil doorslikken, zwangerschappen en wat dat met je doet, pil doorslikken en ongesteld zijn. Meermaals zelf. Meer dan ik kon verdragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hahaha, jij zit echt met je neus op het scherm??
nee erin ! hahahaquote:Op zondag 6 maart 2011 14:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hahaha, jij zit echt met je neus op het scherm??
Dan ben ik blij dat ik dat gemist heb!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoeft niet er waren vanochtend hele verhalen over. Pil doorslikken, zwangerschappen en wat dat met je doet, pil doorslikken en ongesteld zijn. Meermaals zelf. Meer dan ik kon verdragen.
Er was geen streamlock toen dat 'bekokstoofd' werd.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:02 schreef MissJ.24 het volgende:
KIJK, nu word er verteld wat er gisteren gebeurd is.
Laura haar geheim kwam uit en ze wilde eerst een afspraak maken dat Karim een week later voor Guido mocht drukken, een afspraak tussen Laura,Guido, Moon en Karim.......maar Guido vond het wel best dat het geheim uit was dus die wilde er vanaf.
Dat is er dus bekokstoofd even toen wij sl kregen.
Dus die hele afspraak maakerij hebben jullie al gezien?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er was geen streamlock toen dat 'bekokstoofd' werd.
Er was gewoon een stream van de slaapkamer met Karim, Mo, L&G
ja, ik welquote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dus die hele afspraak maakerij hebben jullie al gezien?
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jup toen ie van de streamlock afkwam nadat Mo Laura's geheim had geraden stonden de streams op de slaapkamer waar ze met zijn vieren aan het overleggen waren wat nu te doen. Laura en Guido hadden geen zin meer om te faken, Karim had geen geld om te drukken, dus ze besloten met zijn allen dat Laura haar geheim vertelde aan iemand wie Guido het gunde, hij koos voor Servio. Laura heeft toen haar geheim verteld en dat als Servio slim was hij meteen ging drukken.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld om te kunnen raden, op dit moment.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:04 schreef snetje het volgende:
hoezo ze kunnen niks meer verdienen aan Alex? hij kan toch nog hun geheimen mis raden ...
6500equote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld om te kunnen raden, op dit moment.
Hij heeft afgelopen liveshow weer geld 'gekregen' hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld om te kunnen raden, op dit moment.
Ja, eigenlijk had Mo de pot van zowel L als G moeten krijgen, maar blijkbaar had de productie daar niet over nagedacht (ook een zeer onlogische gebeurtenis natuurlijk)quote:Op zondag 6 maart 2011 15:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Toch klopt het niet. Er mogen geen afspraken gemaakt worden, dat het geheim van Laura en Guido eigenlijk 1 geheim was is al raar, en dan dit , het STINKT!
( ben nu dus wel laat met het trekken van deze conclusie)
Ja, je krijgt de groetenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
het is een stuk rustiger hier op Fok dan gisteravond ,iedereen bij oma en opa op bezoek ?
En toen kreeg ie in de liveshow eerst 1500e en daarna 5kquote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zijn geheim is geraden deze week. Daarmee is hij zijn kluisinhoud kwijtgeraakt.
Inderdaad, maar zoveel? (ik houd al die bedragen duidelijk niet bijquote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen liveshow weer geld 'gekregen' hoor
Dat was niet tijdens een SL want we hebben het gewoon gezien. Laura en Guido wilde niet nog een week faken en wilde dan het geheim van Guido laten raden door iemand die hij het geld gunde dat werd Servio.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:02 schreef MissJ.24 het volgende:
KIJK, nu word er verteld wat er gisteren gebeurd is.
Laura haar geheim kwam uit en ze wilde eerst een afspraak maken dat Karim een week later voor Guido mocht drukken, een afspraak tussen Laura,Guido, Moon en Karim.......maar Guido vond het wel best dat het geheim uit was dus die wilde er vanaf.
Dat is er dus bekokstoofd even toen wij sl kregen.
eerst 1500 aan de telefoon en daarna 5k omdat ie niet gekozen werd toen de groep in 2en gedeeld werd.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:08 schreef Ransjih het volgende:
nee alex heeft bedragen gewonnen met telfoon in de livershow volgens mij
Ah ok! Dat wist ik niet, dat hij zoveel geld heeft. Wel balen voor de anderen, want die kunnen daar niet aankomen.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
En toen kreeg ie in de liveshow eerst 1500e en daarna 5k
Ja er kwam telefoon in de liveshow en iemand nam op (ik dacht Guido of Philip maar weet het niet zeker) die moest een naam noemen ofzo, en toen noemde die Alex en toen kreeg Alex 1500 euro. Later moesten ze een spel spelen en om en om iemand kiezen, Alex bleef over en kreeg 5000 euroquote:Op zondag 6 maart 2011 15:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zoveel? (ik houd al die bedragen duidelijk niet bij)
Wie weet wordt er nog 'n keertje van kluis gewisseldquote:Op zondag 6 maart 2011 15:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ah ok! Dat wist ik niet, dat hij zoveel geld heeft. Wel balen voor de anderen, want die kunnen daar niet aankomen.
Thanx, ben ik weer helemaal bij!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja er kwam telefoon in de liveshow en iemand nam op (ik dacht Guido of Philip maar weet het niet zeker) die moest een naam noemen ofzo, en toen noemde die Alex en toen kreeg Alex 1500 euro. Later moesten ze een spel spelen en om en om iemand kiezen, Alex bleef over en kreeg 5000 euro
Filmpje gezien, tof, is er ook een filmpje dat het dus aan de groep word verteld?quote:
Ah, dat liep dus heel anders dan ik begrepen hadquote:
Zo zit het inderdaad. Alleen heeft Alex dus die 6500 ¤ gekregenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Flashbox het volgende:
Er wordt me nu ineens een heleboel duidelijk.
Afgelopen donderdag had Servio er uit gemoeten, maar door de boel te belazeren met de uitslag bleef hij er in.
Maik mag ook ineens blijven en stoppen ze in het kamertje, en Maik hebben ze 6500 euro gegeven in de liveshow. En zo zijn ze alle drie tevreden gesteld.
Dit hele script is van begin tot eind besproken met de bewoners dat ze het deze nominatie ronden zo zouden gaan doen.
Alexquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Flashbox het volgende:
...., en Maik hebben ze 6500 euro gegeven in de liveshow.
zou maar zo kunnen jaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Flashbox het volgende:
Er wordt me nu ineens een heleboel duidelijk.
Afgelopen donderdag had Servio er uit gemoeten, maar door de boel te belazeren met de uitslag bleef hij er in.
Maik mag ook ineens blijven en stoppen ze in het kamertje, en Maik hebben ze 6500 euro gegeven in de liveshow. En zo zijn ze alle drie tevreden gesteld.
Dit hele script is van begin tot eind besproken met de bewoners dat ze het deze nominatie ronden zo zouden gaan doen.
Oops had de naam verkeerd gezet, moest Alex zijn iddquote:Op zondag 6 maart 2011 15:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zo zit het inderdaad. Alleen heeft Alex dus die 6500 ¤ gekregen
Maar de bewoners wisten dit niet van tevoren. Pas de volgende dag, zijn ze op de hoogte gesteld. Dat is te merken aan het gedrag van zowel Monique, van Servio, maar ook van Gerard en Alex.
Welk filmpje is dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Zat even in het filmhoekje te kijken maar het blijkt dat Sherren inderdaad een verborgen talent heeft voor het afkatten van mensen. Ze blijkt nogal tekeer gegaan te zijn tegen Moon toen het geheim van Moon uit was gekomen. Die word genomineerd komende week.
Die pindapeller moet helemaal dr muil houdenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit net op twitter met cynthia en ze zegt dat ze die kwast maar in der hol moet stoppen en dat ze die nooit heeft gebruikt
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit net op twitter met cynthia en ze zegt dat ze die kwast maar in der hol moet stoppen en dat ze die nooit heeft gebruikt
Is het geheim van Mo bekend dan?? Heb ik ets gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 15:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Zat even in het filmhoekje te kijken maar het blijkt dat Sherren inderdaad een verborgen talent heeft voor het afkatten van mensen. Ze blijkt nogal tekeer gegaan te zijn tegen Moon toen het geheim van Moon uit was gekomen. Die word genomineerd komende week.
Nope het geheim van laura en guidoquote:Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is het geheim van Mo bekend dan?? Heb ik ets gemist
Dat heb ik dan ook gemist!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is het geheim van Mo bekend dan?? Heb ik ets gemist
Nou waarom wil je wedden ?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het wel wordt geraden
Als niemand een geheim meer heeft, en ze het met koeienletters op de muur voor ze uitspellen zeker?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het wel wordt geraden
Dan moet je 800 keer iets typen, en dan op invoeren klikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RiftNL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe sommige users het hier voor elkaar krijgen om 800! berichten te posten op 1 dag WTF
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:32 schreef mYsca het volgende:
[..]
Vast geleend van iemand om dat de rooie broek vies was
Johquote:Op zondag 6 maart 2011 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je 800 keer iets typen, en dan op invoeren klikken
LOL die tikken zich volgens mij dan helemaal suf .... als ik er zo'n 50 per dag heb, vind ik het al veelquote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RiftNL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe sommige users het hier voor elkaar krijgen om 800! berichten te posten op 1 dag WTF
Morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef little_me het volgende:
is er eigenlijk al bekend wanneer die Maik weer terug komt ofzo???
Klopt daar kijken echt veel mensen naar, meer dan 1 miljoen op zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 15:38 schreef Flashbox het volgende:
Iemand een idee of dit waar is.
Rosevink Robert Rosevink
@AnitraX De Franse editie is op dit moment óók bezig (en draait een stuk beter!). Misschien wel ergens te streamen...?
FusionFreakquote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik voorspel over een week of 2 een gele broek. Karim is wel van de primaire kleuren blijkbaar
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 15:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check Twitter Secret Story
Dat ze veel meer kijkers hebben geloof ik wel, maar volgens mij heb ik vande week nog op die pagina geweest en is die serie niet bezig.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:39 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt daar kijken echt veel mensen naar, meer dan 1 miljoen op zeker
Er wonen wel bijna 4 keer zo veel mensen in frankrijk hequote:Op zondag 6 maart 2011 15:39 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt daar kijken echt veel mensen naar, meer dan 1 miljoen op zeker
Echt?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er wonen wel bijna 4 keer zo veel mensen in frankrijk he
Dat is deel 4 ja die al afgerond is, als je op secret story 5 zoekt zie ook al allemaal berichten, jammer dat m'n frans zo slecht is en ik te lui ben om het in de translate te gooienquote:
Wees blij kut taalquote:Op zondag 6 maart 2011 15:43 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Dat is deel 4 ja die al afgerond is, als je op secret story 5 zoekt zie ook al allemaal berichten, jammer dat m'n frans zo slecht is en ik te lui ben om het in de translate te gooien
ben een uur bezig geweest met een goede afmeting ...met mijn computer ervaringquote:
En jouw sig slaat op jouw UI?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ben een uur bezig geweest met een goede afmeting ...met mijn computer ervaring
onder anderequote:
Yup... een vies en raar mannetjequote:Op zondag 6 maart 2011 15:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Is toch een Hagenees die man van Sofia?
dat is toch dj quinten? die weleens in de kooi kwam?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Is toch een Hagenees die man van Sofia?
Ook van Krteek?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
onder anderet is een tijdelijke tot ik een originele vind van de goede afmeting
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:52 schreef Mylene het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Karim denkt dat Sofia en Gerard getrouwd zijn?
Yep...maar het zou natuurlijk ook een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn...quote:Op zondag 6 maart 2011 15:52 schreef Mylene het volgende:
Yupquote:Op zondag 6 maart 2011 15:52 schreef Mylene het volgende:
Ja...ook dat..quote:Op zondag 6 maart 2011 15:53 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn nu wel Sharon aan de tsunami aan het koppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |