Nee hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die stond al klaar zeker, toen ik sloot..
Deze was toch echt eerder.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef versabommie het volgende:
Deze stinkt, was later en je krijgt er puisten van!
Deze ga je niet winnen...ik weiger...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef versabommie het volgende:
Deze stinkt, was later en je krijgt er puisten van!
Modded?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Stranger het volgende:
Waarom zijn er maar 278 reacties in de vorige COS?
Posts verwijderd?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Stranger het volgende:
Waarom zijn er maar 278 reacties in de vorige COS?
Nee deze was eerder!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Deze kan dicht hoor, was veel te laat!
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Als deze sluit, delete ik me account en geef al me loot weg...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Weet je het ondertussen al?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef versabommie het volgende:
ohw als deze later was.. : Dit topic kan dicht, was veel later en je krijgt als je erin post soa's! Echt! Maak dat je wegkomt mensen!
Lapo gaat niet op in dit subforum! Recht van de snelste!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef kahaarin het volgende:
Deze was eerder maar de andere was van de LAPO.
ja dezequote:
Dan is dit de COS.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lapo gaat niet op in dit subforum! Recht van de snelste!
Goed plan! Die Joan.. die doet wel eens Monroe kleding aan he?quote:
Dus zo saai is het...dat dit het is waar je na uren mee komt...het is dus saai op de streams mensen...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed plan! Die Joan.. die doet wel eens Monroe kleding aan he?
Dat klopt, die diamonds are a girls best friend jurk was van Aafke. Joan had dat rooie matrozenpakje aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
dat was toch staafke ? joan had een rood pakkie an
Annniekutje....quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, die diamonds are a girls best friend jurk was van Aafke. Joan had dat rooie matrozenpakje aan.
Streams afgeslagen vanwege inactiviteit misschien?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb geen beeld nu, wonen hier nog meer mensen in huis
ja straks brand het oog nog in je beeldscherm bij een SLquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Streams afgeslagen vanwege inactiviteit misschien?
Hoezo 'wint altijd' ?? jij maakt er een wedstrijdje van om het snelste een nieuwe te openen waardoor er steeds meer dubbele COSsen komen. kijk maar naar de vorige COSsen van de afgelopen week, hoevaak jij wel niet de topicstarter bent. maarja , moet je zelf weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Lemar het volgende:
Ik zou nog eens een topic openen zeg, laat ik maar weer aan Bommie over die wint altijd.
Niet vol, wel dichtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die ander vol zeker ondertussen???Of was het gezellie alleen???
Je had mij ook even tijd kunnen geven.. Of inseinen, dan had ik wat moeite kunnen besparen!!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Lemar het volgende:
Ik zou nog eens een topic openen zeg, laat ik maar weer aan Bommie over die wint altijd.
Moet ik anders ff recapituleren?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus zo saai is het...dat dit het is waar je na uren mee komt...het is dus saai op de streams mensen...
ik haaaat die stervio bah, opdringerige nicht !!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef Annelies-G het volgende:
Eindelijk kunnen ze open zijn die 2zoeken elkaar nu op
[ afbeelding ]
Als je een ander kopje had gemaakt dan was ik met je meegegaan, nu niet :pquote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had mij ook even tijd kunnen geven.. Of inseinen, dan had ik wat moeite kunnen besparen!!
Pff, bij gebrek aan actie ga ik me hier druk lopen maken..
Dat was het zo ongeveer wel ja...op wat details na...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet ik anders ff recapituleren?
Joan kwam uit bed, doet teringbende opruimen. Anderen uit bed, koffie, ontbijt, op BED LIGGEN roddelen, daarna in de tuin LIGGEN!
dus..............
Och, die stilliggende mensen zijn ook best wel een risico denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja straks brand het oog nog in je beeldscherm bij een SL
Jij bent meer van de sharon... En haar stoere liefdesverhalenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als je een ander kopje had gemaakt dan was ik met je meegegaan, nu niet :p
Zover ga ik niet, ik haat niemand daar, heb wel een bepaalde kippevelfactor bij sommige bewonersquote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik haaaat die stervio bah, opdringerige nicht !!
Psies, de kans is niet zo groot dat een liggende Guidette op je scherm ingaat brandenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, die stilliggende mensen zijn ook best wel een risico denk ik.
Lol, er zijn een paar topichunters actief, zal geen namen noemen.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had mij ook even tijd kunnen geven.. Of inseinen, dan had ik wat moeite kunnen besparen!!
Pff, bij gebrek aan actie ga ik me hier druk lopen maken..
Waar heb jij het over? Ik open pas COSen vanaf gister en heb het nog nooit eeder gister gedaan, get your facts right.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Hoezo 'wint altijd' ?? jij maakt er een wedstrijdje van om het snelste een nieuwe te openen waardoor er steeds meer dubbele COSsen komen. kijk maar naar de vorige COSsen van de afgelopen week, hoevaak jij wel niet de topicstarter bent. maarja , moet je zelf weten.
dat en nog iets erger brrquote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zover ga ik niet, ik haat niemand daar, heb wel een bepaalde kippevelfactor bij sommige bewoners
Ik niet... ik begin gewoon aan mijn laptop te knagen als ik 30 seconden moet wachten voor ik kan postenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, er zijn een paar topichunters actief, zal geen namen noemen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij bent meer van de sharon... En haar stoere liefdesverhalen
ja oke, ik overdreef een beetje, maar make my point, right?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Lemar het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik open pas COSen vanaf gister en heb het nog nooit eeder gister gedaan, get your facts right.
Hmm, hij ligt af en toe zo stil dat het me niet zou verbazen als het wel gebeurt.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies, de kans is niet zo groot dat een liggende Guidette op je scherm ingaat branden
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ja oke, ik overdreef een beetje, maar make my point, right?
Gaan de servers stuk van dubbele topics? Gaan er kindertjes in Afrika dood van dubbele topics?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ja oke, ik overdreef een beetje, maar make my point, right?
Ik noem toch ok geen namen...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik niet... ik begin gewoon aan mijn laptop te knagen als ik 30 seconden moet wachten voor ik kan posten![]()
en dat is gewoon ook nog echt zo( als ik online ben dan he..)
veul plesiaerquote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, hij ligt af en toe zo stil dat het me niet zou verbazen als het wel gebeurt.Ik ga er weer vandoor trouwens, ff naar oma.
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Hoezo 'wint altijd' ?? jij maakt er een wedstrijdje van om het snelste een nieuwe te openen waardoor er steeds meer dubbele COSsen komen. kijk maar naar de vorige COSsen van de afgelopen week, hoevaak jij wel niet de topicstarter bent. maarja , moet je zelf weten.
Jullie 2 na school achter het fietsenhok...vechten jullie het daar maar ff uit...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef Lemar het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik open pas COSen vanaf gister en heb het nog nooit eeder gister gedaan, get your facts right.
same here!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik noem toch ok geen namen...![]()
Ben nu weg!
Te saaiquote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd voor actie
Welke bewoner het eerst naakt in het water springt krijgt 5000 euro in zijn kluis.
Nee, maar er ontstaat wel verwarring en lichte irritaties bij de andere, zoals je ziet.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaan de servers stuk van dubbele topics? Gaan er kindertjes in Afrika dood van dubbele topics?
Ik zeg we moeten er een giro rekening voor openen! Dat DIT kan in nederland!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:35 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Nee, maar er ontstaat wel verwarring en lichte irritaties bij de andere, zoals je ziet.
En overigens moet een mod die ook weer dicht gooien, en als jullie het al te veel moeite vinden om op F5 te drukken en de autoupdate aanzetten, dan zal een topic sluiten steeds weer ook wel te veel moeite zijn toch.
Nee. Maar sommige mensen hadden zich niet 'moe' hoeven makenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaan de servers stuk van dubbele topics? Gaan er kindertjes in Afrika dood van dubbele topics?
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef Serinde het volgende:
Ik denk dat 555 voor dit doeleind best wel eens gebruikt zo mogen worden.
Huilies.
Op een gekke manier aan het zittenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zet hem net aan.... wtfoks is Joanna aan het doen
Ik dacht al, zo zit ik ook wel eens maar dan met een bedoelingquote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze lag er echt bij van: Neem me vanachter, NU! En hard
Een beetje spanningquote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil dat laura en guido een echt setje worden, vraag me niet waarom
Ene M. Borsato gooit bij hem ook hoge ogenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef Stranger het volgende:
Oh bah de favoriete band van Alex is Kane?![]()
Waarom ben jij de enige die dat erin ziet?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze lag er echt bij van: Neem me vanachter, NU! En hard
Kijk, daarom vind im hem zo leuk, ik wist dat er iets moest zijn wat we gemeen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ene M. Borsato gooit bij hem ook hoge ogen
Spanning met Guido en Laura? We hebben 3 weken kunnen zien hoe spannend dat is. Dan doen ze nks anders meer dan liggen en kriebelen en aaien.. Totaal onbruikbaar voor het programma.quote:
Maar jij bent vrouw. Mannen die Borsato goed vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kijk, daarom vind im hem zo leuk, ik wist dat er iets moest zijn wat we gemeen hebben.
Alhoewel ik Marco 2 jaar terug beter vond, de laatste 2 cd 's zijn niet je van het.
Voel eerder wat me Laurexquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Spanning met Guido en Laura? We hebben 3 weken kunnen zien hoe spannend dat is. Dan doen ze nks anders meer dan liggen en kriebelen en aaien.. Totaal onbruikbaar voor het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |