Nee hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die stond al klaar zeker, toen ik sloot..
Deze was toch echt eerder.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef versabommie het volgende:
Deze stinkt, was later en je krijgt er puisten van!
Deze ga je niet winnen...ik weiger...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef versabommie het volgende:
Deze stinkt, was later en je krijgt er puisten van!
Modded?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Stranger het volgende:
Waarom zijn er maar 278 reacties in de vorige COS?
Posts verwijderd?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Stranger het volgende:
Waarom zijn er maar 278 reacties in de vorige COS?
Nee deze was eerder!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Deze kan dicht hoor, was veel te laat!
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Als deze sluit, delete ik me account en geef al me loot weg...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef versabommie het volgende:
Weet je het ondertussen al?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef versabommie het volgende:
ohw als deze later was.. : Dit topic kan dicht, was veel later en je krijgt als je erin post soa's! Echt! Maak dat je wegkomt mensen!
Lapo gaat niet op in dit subforum! Recht van de snelste!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef kahaarin het volgende:
Deze was eerder maar de andere was van de LAPO.
ja dezequote:
Dan is dit de COS.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lapo gaat niet op in dit subforum! Recht van de snelste!
Goed plan! Die Joan.. die doet wel eens Monroe kleding aan he?quote:
Dus zo saai is het...dat dit het is waar je na uren mee komt...het is dus saai op de streams mensen...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed plan! Die Joan.. die doet wel eens Monroe kleding aan he?
Dat klopt, die diamonds are a girls best friend jurk was van Aafke. Joan had dat rooie matrozenpakje aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
dat was toch staafke ? joan had een rood pakkie an
Annniekutje....quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, die diamonds are a girls best friend jurk was van Aafke. Joan had dat rooie matrozenpakje aan.
Streams afgeslagen vanwege inactiviteit misschien?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb geen beeld nu, wonen hier nog meer mensen in huis
ja straks brand het oog nog in je beeldscherm bij een SLquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Streams afgeslagen vanwege inactiviteit misschien?
Hoezo 'wint altijd' ?? jij maakt er een wedstrijdje van om het snelste een nieuwe te openen waardoor er steeds meer dubbele COSsen komen. kijk maar naar de vorige COSsen van de afgelopen week, hoevaak jij wel niet de topicstarter bent. maarja , moet je zelf weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Lemar het volgende:
Ik zou nog eens een topic openen zeg, laat ik maar weer aan Bommie over die wint altijd.
Niet vol, wel dichtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die ander vol zeker ondertussen???Of was het gezellie alleen???
Je had mij ook even tijd kunnen geven.. Of inseinen, dan had ik wat moeite kunnen besparen!!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Lemar het volgende:
Ik zou nog eens een topic openen zeg, laat ik maar weer aan Bommie over die wint altijd.
Moet ik anders ff recapituleren?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus zo saai is het...dat dit het is waar je na uren mee komt...het is dus saai op de streams mensen...
ik haaaat die stervio bah, opdringerige nicht !!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef Annelies-G het volgende:
Eindelijk kunnen ze open zijn die 2zoeken elkaar nu op
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |