Dankjequote:
Heul snel afzetten en ONZ radio opzettenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan niet luisteren, mijn pa heeft 3FM opgezet
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik durf niet naar buiten, ik ben Fokker
Monoquote:
Ladies and gentlemen... We got ourselves a winner!quote:
robduel jewaidsquote:
quote:
krrg. kunt u dit herhalen svp. krrrg.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
krgg. kattenluikje is inside. krgg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krrg. kunt u dit herhalen svp. krrrg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
krgg. kattenluikje is inside. krgg.
whahahahaahahabwhahahahquote:Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben sinds vrijdag Hockey lid!
Slechts om op vrijdag avond te kunnen zuipen met de meisjes 1 en heren 1
hehe, lach mij hier uit ;'(
Ik ben daar nu een held, omdat ik lid ben geworden puur om daar te kunnen zuipenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
whahahahaahahabwhahahah
alleen zijn hockey chicks wel lekker.
pics van dames1quote:Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ben daar nu een held, omdat ik lid ben geworden puur om daar te kunnen zuipen
en, Meisjes 1, Hell Yea
Had je die jingle btw al klaar?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
whahahahaahahabwhahahah
alleen zijn hockey chicks wel lekker.
Alleen de tekst, ik kan het nog niet bewerken. Dus je moet er zelf een achtergrondje achter zetten.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je die jingle btw al klaar?ik kan niet op msn.
bijnaquote:Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je die jingle btw al klaar?ik kan niet op msn.
Dat kan ik tochquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen de tekst, ik kan het nog niet bewerken. Dus je moet er zelf een achtergrondje achter zetten.
ik faalquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen de tekst, ik kan het nog niet bewerken. Dus je moet er zelf een achtergrondje achter zetten.
Na 3 uur had ik beloofd meneer de baas!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:46 schreef JanPiraat het volgende:
adoratietopics werden beloofd
ik geloofde het met mn stomme hoofd
maar pfoe kwam ik even bedrogen uit
zondagochtend klinken die kerkklokken luid
ik ging eens naar de kerk dat was erg saai
die dominee moet zn bek houden die klokken maken lawaai
Maar ik heb een mooie gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik faalik quote verkeerd, moest utopie zijn.
4e van links, bovenste rij... Die is puurquote:
Spatzuiverquote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
4e van links, bovenste rij... Die is puur
They are mine, all of them!quote:
Ik heb geen draaiboek, alles is mogelijk. Als het maar ooit in de hitlijsten heeft gestaanquote:
top!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb geen draaiboek, alles is mogelijk. Als het maar ooit in de hitlijsten heeft gestaan
ik welquote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die goed kan kiezen? Ik heb een hele lijst voor m'n uitzending, maar ik kan niet kiezen wleke in de 'sowieso uitzenden' of 'misschien uitzenden' lijst moet staan
die enequote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die goed kan kiezen? Ik heb een hele lijst voor m'n uitzending, maar ik kan niet kiezen wleke in de 'sowieso uitzenden' of 'misschien uitzenden' lijst moet staan
ik sta er klaar voorquote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
Zitten jullie er klaar voor, jongens en meisjes?
Helemaalquote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
Zitten jullie er klaar voor, jongens en meisjes?
Bedoel je niet Bruno Mars?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vraag Jason Mraz aan met Grenade voor Goudvis_
heeft jason mraz een cover gemaakt van grenade?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vraag Jason Mraz aan met Grenade voor Goudvis_
Hij kan Bruno Mars en Jason Mraz niet uit elkaar houdenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heeft jason mraz een cover gemaakt van grenade?
Ik stop het allemaal in het hokje: Kutmuziekquote:Op zondag 6 maart 2011 15:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij kan Bruno Mars en Jason Mraz niet uit elkaar houden
Ik zeg maar zo: beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: beter goed gejat dan slecht verzonnenbedacht.
Yeapquote:
Heldquote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef robdriessen het volgende:
Lekkere zondagse muziek. En nu heb ik zin in pannenkoeken. Met banaan.
Zo hoort het!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:10 schreef sharr het volgende:
Ik zie Jason Mraz en moet gelijk denken aan Grenade
Ik 2 ciabatta broodjesquote:
quote:
whatquote:
Ditquote:Op zondag 6 maart 2011 15:14 schreef sharr het volgende:
Grenade
Meesterlijk nummer dit. Kan er uren naar luisteren zonder hem zat te worden, Jason is mijn held.
He's catching a bullet through the brain.quote:
Dit is een goed nummer man, dit is naatjes monsterplaatjequote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koelkast, voel je je wel goedWie ben jij?
JIJ HOORT DIT SOORT MUZIEK TE HATEN
Doe danquote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een ongelofelijk kutliedje, zo kan ik ze ook maken...
Nooit, zelfs blof is beter dan dit gezanikquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is een goed nummer man, dit is naatjes monsterplaatje
weet je het zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nooit, zelfs blof is beter dan dit gezanik
blof boven wat dan ook zettenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lees een uitdagingquote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een kutplaatquote:Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Remedy![]()
![]()
Hoor jij als zendercoordinator er niet een iets minder ongezouten mening op na te houden? :pquote:Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een kutplaat
Mag grenade weer op?
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef sharr het volgende:
Koelkast, kan ik mezelf niet eens inplannen voor een uurtje Jason Mraz muziek? Draai ik speciaal voor jou heel vaak Grenade, moet je wel luisteren
Ik doe alleen het inroosteren en dat doe ik objectiefquote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoor jij als zendercoordinator er niet een iets minder ongezouten mening op na te houden? :p
welke kloonquote:
Zijn echte ligt al maanden in de kliko geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2011 15:20 schreef utopie het volgende:
[..]
welke kloonik kan me herinneren dat yvonne zei
klonen = kliko, en je echte account gaat erachteraan
Wel You & I Both draaien dan ookquote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef sharr het volgende:
Koelkast, kan ik mezelf niet eens inplannen voor een uurtje Jason Mraz muziek? Draai ik speciaal voor jou heel vaak Grenade, moet je wel luisteren
Ik zag hem live in de HMH.quote:
Idd, als vanoudsquote:Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was weer ouderwets gezellig op de skype vannacht
Nee, half 6 ging ik pitten, tot half 1 ofzoiets. Rustig TV gekeken en nu een beetje opruimen enzo.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:24 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Idd, als vanouds
Heb je nog doorgehaald vannacht?
Ach, we hebben nog wel lekker loos op Skype gezeten... dat was geniaalquote:Op zondag 6 maart 2011 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, half 6 ging ik pitten, tot half 1 ofzoiets. Rustig TV gekeken en nu een beetje opruimen enzo.
Bacardi is op trouwens
Vrijdag weer nieuwe fles halen
DM nerdquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die Bruno Mars - Grenade goed vinden, mogen zichzelf geen muziekliefhebber noemen
Feiten en meningen door elkaar halenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die Bruno Mars - Grenade goed vinden, mogen zichzelf geen muziekliefhebber noemen
www.onzinradio.nl/stat/quote:Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Wat is iedereen stil vandaag? Hoe veel luisteraars hebben we?
16quote:Op zondag 6 maart 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
20 luisteraars.
De helft ligt nog half in Coma!
Feit: Bruno Mars - Grenade is het zoveelste mainstream zeikliedje dat er gemaakt is en onderscheid zich niet van andere popmuziek. Feit: een muziekliefhebber vind alleen muziek goed dat onderscheidend is ten opzichte van andere muziek in dat genre. 1 en 1 is 2.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Feiten en meningen door elkaar halen
Grenade is eindelijk een tof nummer in de top 40quote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feit: Bruno Mars - Grenade is het zoveelste mainstream zeikliedje dat er gemaakt is en onderscheid zich niet van andere popmuziek. Feit: een muziekliefhebber vind alleen muziek goed dat onderscheidend is ten opzichte van andere muziek in dat genre. 1 en 1 is 2.
Ga je eens gedragen Koelkast!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Grenade is eindelijk een tof nummer in de top 40
Rolling in the Deep is altijd 5 miljoen maal beter.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Grenade is eindelijk een tof nummer in de top 40
Ik ben serieusquote:Op zondag 6 maart 2011 15:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ga je eens gedragen Koelkast!
Hou op met da getroll, je bent beter dan dat
*sigh*...quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
*sigh*...
Natuurlijk... haha, oh, ik trap erin.. haha..
hou je nu op?
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bèn serieus, Grenade is een tof nummer
*insert, what really happends troll plaatje*quote:Op zondag 6 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bèn serieus, Grenade is een tof nummer
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is het allemaal uitgewerkt dat vitaminwater?
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is het allemaal uitgewerkt dat vitaminwater?
Dus omdat Naatje en jij het een kutnummer vinden mag ik het niet tof vinden?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
*insert, what really happends troll plaatje*
Juist em.quote:
Arie en Bastiaanquote:Op zondag 6 maart 2011 15:35 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Sapperdeflip! die staat zo strak als een bos uien
echt hehquote:Op zondag 6 maart 2011 15:35 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Sapperdeflip! die staat zo strak als een bos uien
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus omdat Naatje en jij het een kutnummer vinden mag ik het niet tof vinden?
koelkast: http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/quote:Op zondag 6 maart 2011 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus omdat Naatje en jij het een kutnummer vinden mag ik het niet tof vinden?
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:36 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Die geit moet NU Valiumtabletten hebben
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koelkast: http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
daar stopte ik met lezen, want het is naatjes, zonder '.quote:naatje's
Secondquote:Op zondag 6 maart 2011 15:36 schreef robdriessen het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zullen we de granaat even laten vallen en overgaan op een ander onderwerp. Peace out, y'all.
Maar dat is heul gevaarlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 15:36 schreef robdriessen het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zullen we de granaat even laten vallen en overgaan op een ander onderwerp. Peace out, y'all.
Tja, maar dan kom je nooit te weten waarom ik bruno mars een kutnummer vindquote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
daar stopte ik met lezen, want het is naatjes, zonder '.
Zijn best lekkerquote:
Bruno mars is een zangert.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, maar dan kom je nooit te weten waarom ik bruno mars een kutnummer vind
Het is Jason Mraz!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onderscheidend moet het zijn toch, waarom krijg ik altijd zo veel gezeur als ik eens wat onderscheidends draai?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee Pulp Fictionquote:
Wat doe ik verkeerd?quote:
Alle vrouwen op Fok willen dat welquote:Op zondag 6 maart 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
Ik heb geen zin om naar beneden te lopen voor een beker drinkenIk wil een koelkast op mijn kamer.
De Staat swsquote:
ze zijn Live echt heel slecht jaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:42 schreef robdriessen het volgende:
Iemand de Black Eyed Peas nog gezien met hun Superbowl Show? Die was .... matig zeg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Monopoly, die jingleecht super tof
Idd, al waren die dansers enzo wel heel tof.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:42 schreef robdriessen het volgende:
Iemand de Black Eyed Peas nog gezien met hun Superbowl Show? Die was .... matig zeg.
ik van 8 tot 5 op schoolquote:
airlaw?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik van 8 tot 5 op school
4 uur Airlaw..
Ja, Airlawquote:
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2011 15:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
HALLON
Heb een mooie nieuwe broek gekocht vandaag
geen van die afkortingen zegt mij ietsquote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, Airlaw
ICAO Annexen, FAA, JAA.. heel saai allemaal
Staat FAA voor Federal Aircraft Authority?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, Airlaw
ICAO Annexen, FAA, JAA.. heel saai allemaal
Hou het maar zoquote:
tuurlijk zegt het mij niksquote:Op zondag 6 maart 2011 15:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FAA ken je toch wel ?
Federal Aviation Administration.
Veiligheidsdienst voor luchtvaartsector
Zo, ik zat er flink naastquote:Op zondag 6 maart 2011 15:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FAA ken je toch wel ?
Federal Aviation Administration.
Veiligheidsdienst voor luchtvaartsector
volgens mij Aviationquote:Op zondag 6 maart 2011 15:46 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Staat FAA voor Federal Aircraft Authority?
Zegt mij ook niks hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef utopie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |