so glad that I'm a mietje..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef Stranger het volgende:
Autoupdates en quickreply zijn voor mietjes
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef Stranger het volgende:
Autoupdates en quickreply zijn voor mietjes
Hier prima te volgen, gebeurt weer eens niets.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:01 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi!![]()
Heeft het zin om de streams aan te slingeren of is het hier prima te volgen?
Bitter weinig COS te geven... is beetje matjes op dit moment...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:01 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi!![]()
Heeft het zin om de streams aan te slingeren of is het hier prima te volgen?
Okay, thnx! Dan doe ik het niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:01 schreef Lemar het volgende:
[..]
Hier prima te volgen, gebeurt weer eens niets.
En ja hoor Laura ligt ernaast.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:58 schreef Niki.P het volgende:
Alex ligt op een ligbedje hoelang voor Laura er bij komt ??
Geen idee, moet je je vrouw vragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:01 schreef versabommie het volgende:
Wat ruik ik? Zijn de meiden ongesteld?
Ik ruik het door mijn beeldscherm heen onderhandquote:
Leek hier vanochtend wel het Libelle forum...ene pil na de andere schaamlap...om te kotsen...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ruik het door mijn beeldscherm heen onderhand
Dat dacht ik ook, was het al aan het tikken...maar is toch niet zo..quote:Op zondag 6 maart 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
en servio gaat gewoon naast alex liggen...poeslief ga ik doen zei hij toch al?
Grootste maatjes geworden.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:05 schreef gniffie het volgende:
servio schuift hem dichterbij alex. wtf is er gebeurd tussen die 2 de afgelopen dagen!?!
Servio ruikt Faalex zijn anus en dat heeft een bepaalde aantrekkingskrachtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:05 schreef gniffie het volgende:
servio schuift hem dichterbij alex. wtf is er gebeurd tussen die 2 de afgelopen dagen!?!
hij is geschrokken dat alex eerder terug mocht in het huis..ik ga poeslief doen zei hij daarnaquote:Op zondag 6 maart 2011 14:05 schreef gniffie het volgende:
Daar is Faalex al weken mee bezigquote:Op zondag 6 maart 2011 14:06 schreef sjaakspark het volgende:
Servio begint met zijn nederland vind mij een toffe gast missie
Ik begrijp ook uberhaupt niet waarom vrouwen aan een computer zitten!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leek hier vanochtend wel het Libelle forum...ene pil na de andere schaamlap...om te kotsen...
Ja die moeten ook in de keuken.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp ook uberhaupt niet waarom vrouwen aan een computer zitten!
Wat bij te verdienen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:05 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio ruikt Faalex zijn anus en dat heeft een bepaalde aantrekkingskracht
Zie je al die figuren Bommie...tijd voor wat echte humor.....quote:Op zondag 6 maart 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
hij is geschrokken dat alex eerder terug mocht in het huis..ik ga poeslief doen zei hij daarna
Lol, dat was van korte duur.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok kickstart die hamsters maar....Servio....ennnnn weer weg...laat maar....
Lol, dat is het leuke van vrouwen die in 1 huis wonen voor langere tijd, op een gegeven moment zijn ze allemaal tegelijk ongesteld.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ruik het door mijn beeldscherm heen onderhand
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie je al die figuren Bommie...tijd voor wat echte humor.....
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |