Niet alleen van de zijkantquote:Op zondag 6 maart 2011 13:43 schreef Denise1988 het volgende:
ze schreven gisteren hier dat laura een raar hoofd heeft vanaf de zijkant en idd geef diegene helemaal gelijk
Zodat het 'gigantische succes' op het internet verplaatst wordt naar tv.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:39 schreef Stranger het volgende:
Waarom forceren ze ons naar de twee saaiste mensen in dat huis te luisteren?
We zullen het doorgeven...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:43 schreef Denise1988 het volgende:
ze schreven gisteren hier dat laura een raar hoofd heeft vanaf de zijkant en idd geef diegene helemaal gelijk
Gister een heuse gangbang van haar gepost....quote:Op zondag 6 maart 2011 13:47 schreef Annelies-G het volgende:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen, zoja, sorry.
Filmpje van Sofia in spuiten slikken 2008
hier ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 13:48 schreef iBenny het volgende:
Ik zie mijn berichten niet verschijnen en auto-update doet het niet
quote:
Hey ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:48 schreef iBenny het volgende:
Ik zie mijn berichten niet verschijnen en auto-update doet het niet
haha dacht ik ook, maar dat verhaal over percy klopt wel!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:49 schreef Anneloortje het volgende:
Alex is weer interessant aan het doen....
Dat klopt inderdaad:quote:Op zondag 6 maart 2011 13:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
haha dacht ik ook, maar dat verhaal over percy klopt wel!
Ga jij lekker f5 elke keer dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:52 schreef Lesterr het volgende:
ik vind die auto updates alleen maar irritant eigenlijk, heb het uitstaan.
Nee heerlijk...F5 blijft vet vrij....quote:Op zondag 6 maart 2011 13:52 schreef Lesterr het volgende:
ik vind die auto updates alleen maar irritant eigenlijk, heb het uitstaan.
Nein kaput gemacht...sofort...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Doet het weer... was een update ;s)
Ja dat viel mij ook op.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:53 schreef Lemar het volgende:
Zo Sharon liegt even dat ze niet in Thailand is geweest.
Ja, want als ik die auto updates aan heb staan, krijg ik facking veel ruimte tussen die berichten steeds, echt heel irritant. en zo veel tijd kost het toch ook niet om op een knopje te drukkenquote:
Jouw browser faalt.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Ja, want als ik die auto updates aan heb staan, krijg ik facking veel ruimte tussen die berichten steeds, echt heel irritant. en zo veel tijd kost het toch ook niet om op een knopje te drukken
Ja dat had ik van de week elke keer.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Ja, want als ik die auto updates aan heb staan, krijg ik facking veel ruimte tussen die berichten steeds, echt heel irritant. en zo veel tijd kost het toch ook niet om op een knopje te drukken
Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef waxmask het volgende:
Flip heeft een baal dag....carnaval the day after...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |