+1quote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Ze zullen vandaag wel mogen bijkomen van gisteren, en uitrusten voor morgen
jah, gezelligquote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Wat is er morgen zo bijzonder dan? Nominaties en dat Maik terug komt? Daar heb je wel veel energie voor nodigquote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Gaat over het geheim raden van L&Gquote:Op zondag 6 maart 2011 13:26 schreef marky het volgende:
Wat is er met Philip en Joanna ze zijn nogal down. Misschien deels een kater maar ze waren gisteren voor het feest duidelijk ook al niet echt blij.
Dat van Maik weten we niet, dat is een aanname, maar de nominaties zijn altijd 'zwaar'quote:Op zondag 6 maart 2011 13:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat is er morgen zo bijzonder dan? Nominaties en dat Maik terug komt? Daar heb je wel veel energie voor nodig
Ze waren voor het feest boos op het feit dat Laura, Guido, Karim en Mo samen speelde met Servio zodat hij kon drukken voor Guidoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:26 schreef marky het volgende:
Wat is er met Philip en Joanna ze zijn nogal down. Misschien deels een kater maar ze waren gisteren voor het feest duidelijk ook al niet echt blij.
Echt wel, zeg net tegen mijn man dat ze ook al geen moeite meer doen om hun hand voor de mond te doen bij het gapen en zo.. Als je down wilt worden, hoef je eigenlijk alleen maar je tv op kanaal 15 te zetten! Ik heb een idee dat ik ga afhakenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:24 schreef knagsje het volgende:
pff het huis der verslagenen lijkt het wel zeg, dat er nog iemand kijkt?
We gaan niet afhaken, we zijn tenslotte verslaafdquote:Op zondag 6 maart 2011 13:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Echt wel, zeg net tegen mijn man dat ze ook al geen moeite meer doen om hun hand voor de mond te doen bij het gapen en zo.. Als je down wilt worden, hoef je eigenlijk alleen maar je tv op kanaal 15 te zetten! Ik heb een idee dat ik ga afhaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |