abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2011 @ 08:50:05 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93758413
Hi Nijna! :)

Thnx Poppejans, gaat lukken!! *O* Alhoewel ik wel even een modus moet vinden hoor, de afgelopen week wilde hij alleen maar op de bank hangen dus mocht hij zo ongeveer de hele dag tv kijken, en nu is hij meteen loeivervelend wanneer ik de tv uitzet, alsof hij echt weer even moet leren zelf te spelen ofzo.. Nouja, ik heb er nu nog één aangezet, dan gaan we lekker douchen en gaat hij even een tukje doen, dan daarna maar eens een stukje lopen :)
3!
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 09:06:26 #202
5428 crew  miss_sly
pi_93758657
Nijna :W

Poppejans, jullie stonden dan tegenover die parfumerie? wij stonden echt een heel stuk eerder al, aan de andere kant van de spoorbrug. Wat ene leuke Popeye heb je O+

trix, wat fijn dat het met Stef zoveel beter gaat *O* Stukje lopen, frisse neus halen, en ach, nog een beetje tv kijken omdat hij toch wel heel zielig is geweest natuurlijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 maart 2011 @ 09:11:18 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93758739
Stiemie, wat mijn vader ook wel eens deed was een 'taartjesboterham' maken. Hij sneedt dan de boterham in 4 stukken en deed op elk stukje een ander beleg.
pi_93759025
Hoi allemaal!

Pfoe wat hebben we een druk weekend gehad. Ik gooide er hier vrijdag een raadseltje in, maar ik ben nú pas weer online.

Anus = ananas.

Ik heb net even bijgelezen. Flinke klus! Wat me 't meest is bijgebleven is de eetperikelen van Esmee en dat Stef weer beter is. Oh en Senna die een neus haat halen :D

Lijkt me erg moeilijk Stiemie. Ik heb er ook niet echt iets zinnigs over te zeggen. Ik hoop dat 't snel beter wordt, dat wel!

Vrijdag bij Claudia, Ivan en Lena was erg leuk. Wat een prachtige kinderen! En zo leuk om Ivan na een jaar weer te zien. Wat een gezellig, lief mannetje is het toch... en die ogen.... Ik heb onwillekeurig gewoon even gefantaseerd over wat voor kleinkinderen ik zou kunnen krijgen van Ivan en Isabeau ;) De treinreis heen en terug was fantastisch. Isabeau heeft ervan genoten. Ze riep "haaaai" tegen iedereen. Nam een lik van de armleuning onder een luid 'Mmmmmm!', waarna allee medereizigers helemaal dubbel lagen. Ze heeft alle treinen, auto's en bomen benoemd. Ze was zó enthousiast!

Verder heb ik me dit weekend vooral verwonderd over de sneltreinvaart waarmee woordenschat van Isabeau zich nu uitbreidt. Het gaat nu echt met meerdere woorden per dag. Ze begint zinnetjes te maken. Ik val zo nu en dan echt van mijn stoel. Een aantal nieuwe aanwinsten avn het afgelopen weekend:

piets (fiets), pisje pisje inne water (charming), opa lekker slapen, nie meer!, puttel maken (puzzel maken), samen, nee toch (lief he?)...
pi_93759165
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef miss_sly het volgende:

Poppejans, jullie stonden dan tegenover die parfumerie? wij stonden echt een heel stuk eerder al, aan de andere kant van de spoorbrug. Wat ene leuke Popeye heb je O+
Precies voor de parfumerie stonden we!
Wolf heeft vannacht ook slecht geslapen en belandde ook tussen ons in in bed, en viel om 02.00 in slaap.Nu heb ik heb alweer naar bed gedaan; duidelijk nog even bijkomen van gister.
Wij gaan zo ook lekker naar buiten op de fiets boodschapjes doen

Knappe Isabeau, die tweewoords zinnetjes lijken me echt leuk te horen ''nee toch'' O+
pisje pisje inne water _O- :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93759234
Haha Wolf. Een echt matroosje O+.

Wat goed van Isabeau ^O^ O+ . Dat kletsen is zo leuk. R zegt ook steeds vanalles na, ongelooflijk.

Het gaat mwamwa. Hij heeft vanochtend twee spuitluiers nog gehad, drie bekers drinken op en vandaag nog niks gegeten. Hij is duidelijk slapjes.

En ik mag voor het eerst met spoed naar de tandarts -O- .

Maar verder alles goed hier hoor! :7 :P *O* :')
  maandag 7 maart 2011 @ 09:48:34 #207
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93759531
Thomas is weer koortsvrij en heeft lekker een boterham zitten eten. Met vegetarische paté, verkozen boven stroop. Zijn buikje is nog wel steeds aan het rommelen voelde ik met het temperaturen, en hij pruttelt nog wel regelmatig, maat vooralsnog gaat alles hier dus goed.

Stiemie, fijn dat jullie ook een goede nacht hebben gehad!
Senna, leukerdje O+ we gaan straks je voorbeeld volgen hoor. Alleen houdt Thomas het bij een 'hngggggg' geluid bij de achterdeur, of hij komt zijn jas brengen.

Groof, wat is er aan de hand qua tandarts?

Oh en ik heb Thomas even mogen inspecteren en er zijn dus 1 ondertand en 2 hoektanden boven in aantocht...

[ Bericht 6% gewijzigd door Ca.ra op 07-03-2011 10:00:41 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93760181
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 07:44 schreef miss_sly het volgende:

Senna is ook heel wisselen met eten, trouwens. Is dat niet een beetje kind-eigen. Wel moeilijk te verwennen, inderdaad. Met eten dan he ;)
Ivan is heel consistent met eten. Die eet altijd. :')

Ik merk nu al dat Lena heel anders is. Als we Ivan een fles gaven bleef hij maar doordrinken en moesten we echt foefjes uithalen om te zorgen dat hij tevreden was met hetgeen hij kreeg. Lena krijgt nu dagelijks een flesje afgekolfde melk om het drinken uit een fles te oefenen en ze drinkt écht niet als ze geen honger heeft. Ivan gaat hooguit met zijn eten spelen als hij genoeg heeft gehad en blijft daarbij kleine beetjes eten.

Nu ik dit zo opschrijf: hij is net mijn vader! :o We ergerden ons altijd vreselijk als we met hem uit eten gingen omdat hij na een gang maar door bleef snoepen van alle borden en uit alle bakjes en daardoor niet de tafel afgeruimd werd voor de volgende gang. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 10:15:56 #209
5428 crew  miss_sly
pi_93760229
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik merk nu al dat Lena heel anders is. Als we Ivan een fles gaven bleef hij maar doordrinken en moesten we echt foefjes uithalen om te zorgen dat hij tevreden was met hetgeen hij kreeg. Lena krijgt nu dagelijks een flesje afgekolfde melk om het drinken uit een fles te oefenen en ze drinkt écht niet als ze geen honger heeft. Ivan gaat hooguit met zijn eten spelen als hij genoeg heeft gehad.
Senna eet ook echt niet als ze geen honger heeft. Zelfs heel erg lekkere dingen (een koekje bijv) zal ze niet opeten als ze genoeg heeft. Daar blijft heel vaak een stukje van over dat ze dan teruggeeft aan ons.

Grappig dat er zoveel verschil kan zitten tussen kinderen he, zelfs uit hetzelfde gezin met dezelfde genen en (voor zover daar nu al sprake van is) opvoeding.

groofs, wat is er met de tandarts?

Ca.ra, fijn dat het met Thomas ook weer wat beter gaat!
pi_93760287
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef miss_sly het volgende:

Grappig dat er zoveel verschil kan zitten tussen kinderen he, zelfs uit hetzelfde gezin met dezelfde genen en (voor zover daar nu al sprake van is) opvoeding.
Jep! En het roept een heel ander soort frustratie op; ik merk dat ik nog moet leren om niet aan te dringen. Mijn neiging is om de fles erin te proppen ('ik heb het afgekolfd dus ze moet het wel lusten') zodat ik weet dat ik er alles aan doe om ervoor te zorgen dat ze genoeg aankomt. Maar ze reguleert het zelf perfect en ik moet gewoon niet aandringen. Gister liet ik het flesje staan en bood ik het na een half uur nog eens aan. Toen had ze ineens wel trek.
pi_93760665
ravi en selene zijn ook echt echt echt heeeeeeel anders. selene at en eet prima hoor, maar ravi geeft op het moment met de meeste dingen een goede imitatie van een kliko weg! ravi wil niet zelf eten, selene wilde dat perse al nog voordat ze een werd. ravi geeft niet om fruit (maar eet alle andere dingen wel en doet vooral een moord voor zijn avondprak) en selene is dol op fruit en geeft niet zo om de avondprak.

en toch zijn ze met een paar dingetje helemaal hetzelfde en ze zijn nog steeds dol op elkaar *O* selene ravi laten voeren is trouwens niet zo'n succes :') ze gaat wat sneller dan als ravi zeg maar :Y)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 10:43:03 #212
5428 crew  miss_sly
pi_93760972
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jep! En het roept een heel ander soort frustratie op; ik merk dat ik nog moet leren om niet aan te dringen. Mijn neiging is om de fles erin te proppen ('ik heb het afgekolfd dus ze moet het wel lusten') zodat ik weet dat ik er alles aan doe om ervoor te zorgen dat ze genoeg aankomt. Maar ze reguleert het zelf perfect en ik moet gewoon niet aandringen. Gister liet ik het flesje staan en bood ik het na een half uur nog eens aan. Toen had ze ineens wel trek.
Ja, lastig dat niet aandringen! Dat heb ik nu nog wel eens, terwijl ik het al dan niet eten van Senna heel prima kan accepteren. Toch merk ik soms dat als ze bijv niet goed avondeten heeft gegeten, dat ik niet zo gemakkelijk accepteer dat ze ook geen yoghurt hoeft. Dan blijf ik toch nog een extra hapje proberen, ook al zegt ze duidleijk 'nee, noeg' en draait haar hoofd weg.

Leuk dat ze zo dol op elkaar zijn, simmu O+ Heerlijk lijkt me dat!

Senna is vandaag een beetje een schoffie :D truitje dat net iets te kort is (gaat straks ook maar bij de te kleine kleertjes), broek die net iets te ruim zit nog, en dan van die all stars-achtige schoentjes eronder. Tel daarbij op haar pony die te lang is en waar nog geen speldje in zit, en het is echt een klein schoffietje nu :D
pi_93760993
Foto Miss!!!! O+
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 10:45:33 #214
5428 crew  miss_sly
pi_93761051
Ik zal even kijken, ik moet natuurlijk een foto maken op het moment dat er ook een lekker groene smurrie onder haar neus hangt :9
pi_93761086
Check :7 .
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 10:48:57 #216
5428 crew  miss_sly
pi_93761150
Ik heb wat geknipt, maar moet nu eerst met haar naar buiten, ze staat letterlijk te trappelen! tot zo!
pi_93762020
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef Claudia_x het volgende:

En hoe! ;)

Ik ben ook benieuwd naar een foto van schoffie Senna!
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 12:09:12 #218
5428 crew  miss_sly
pi_93763908
De snottebel lukte niet zo, maar het algehele schoffiebeeld krijg je hier duidelijk wel:

En hier was ze zogenaamd gevallen :')

Dan gaat ze heel voorzichtig op de grond liggen, kijkt me dan quasi zielig aan en zegt: vallen, pijn, kusje op :')

En nu ligt ze onder protest in bed, maar ze is zoo doodmoe, dat ze echt moet slapen. Hoop dat het lukt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:48:26 ]
pi_93764491
Wat een lekker schoffie Miss. O+

Gaat dat shirt echt al naar de te klein stapel, joh? :D Je wil niet weten hoe kort de mouwen van de shirts van die van mij soms zijn. :X
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 12:31:52 #220
5428 crew  miss_sly
pi_93764641
Het gaat me meer om de lengte van het shirtje, je ziet de romper eronder, en dat vind ik echt niet mooi. Dus die gaat echt naar de stapel te klein. Ze heeft echter nog ruim voldoende, dus heel erg is het niet :D
  maandag 7 maart 2011 @ 12:38:46 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_93764906
Ik ben weer eens bijgelezen! *O*
Dat wilde ik ff vertellen :7

Stiemie, balen dat het eten zo moeilijkk blijft :{
Wat ik me nog bedacht, je zou Linde evt een weekendje naar opa en oma kunnen doen, en dan Esmee zonder papfles naar bed. Als ze gillend wakker wordt, heeft Linde er tenminste geen last van :@
En idd proberen een modus te vinden waarbij Esmee vindt dat ze controle heeft over het eten. (Met de nadruk op "vindt dat" ;) )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_93764923
Heerlijk toch, die luxe Miss! Lekker van genieten!
  maandag 7 maart 2011 @ 13:19:35 #223
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93766576
Ow Miss, wat een heerlijk schoffie. Met van die lekkere bolle wangen en dat buikje op de eerste foto O+
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93766585
Sorbo, wat fijn om te lezen dat de terugreis ook goed ging! Ongelooflijk dat ze nu al zinnetjes formeert! :o Ik vond het trouwens wel verhelderend om te zien dat Isabeau het niet zo leuk vond dat je Lena bij je had. Ik had zojuist mijn schoonzus op bezoek met haar zoon en die vond het ook niet leuk. Ik heb het misschien iets te vanzelfsprekend gevonden dat Ivan het wel best vond.

Ik vond het óók heel leuk om te zien hoe Isabeau om zich heenkijkt en vrijwel alles benoemt. Het is net alsof ik daarmee ook een beetje in blik in Ivans hoofd kreeg, die op eenzelfde manier om zich heen kijkt en met zijn grotendeels onverstaanbare taaltje misschien wel dezelfde gedachtes deelt maar op een voor mij onbegrijpelijke manier. Isabeau is hoe dan ook echt een praatwondertje! O+

Miss, die pony is zó schattig! Ik heb een zwak voor net iets te lange pony's. Mijn broertje had er ook vaak een, erg drollig.

Oh, en ik wou nog zeggen dat ik die die foto van Kobus tof vond. Fijn dat jullie weer naar de tuin zijn geweest, oeke! Ben je geschrokken van het geen je er hebt aangetroffen? :Y)

:* voor R. en voor jou, Groofsken.

Fijn om te horen dat Stef beter is! Wij gaan na Ivans middagdutje maar eens naar buiten.

We hebben Ivan weer op één slaapje per dag, maar hij wordt nu na 1,5 uur al wakker. Ik hoop dat hij langer gaat slapen als hij doorheeft dat dit het nieuwe ritme is. Nou ja, ik heb ook wel het idee dat hij wakker wordt van de poepbroek die hij steevast tijdens zijn middagdut heeft. }:|

[ Bericht 4% gewijzigd door Claudia_x op 07-03-2011 13:27:57 ]
pi_93766897
Claudia,

S accepteert ook zonder problemen (vanaf dag 1) dat ik R op schoot heb. Als ik een andere baby op schoot heb, is dat echt een ander verhaal. Al is S daar nu wel overheen gegroeid, geloof ik. R zit nu in die fase :X .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')