Ja we hebben dat wel eens gedaan, maar denk dat ik echt eerst weer moed moet verzamelen voordat ik dat weer eens durf hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik dat zou doen. Ze hebben verbazingwekkend weinig nodig. en dit geeft haar wel genoeg energie om koppig te zijn.
Het klinkt zo een beetje als "breken" en daar heb ik een hekel aan. Ik bedoel meer dat ze gedurende de dag genoeg eten aangeboden krijgt om 24 uur door te komen. die fles is dus eigenlijk niet nodig. Ze kan overdag eten. en wil ze dat niet tja. jammer. Maar dan niet 's avonds bijtanken.
zo zou ik het doen hoor. Maar ik kan eten makkelijk naast me neerleggen. Heb er dus geen last van dat ze honger hebben. Want dat valt wel mee denk ik dan als ze eten weigeren.
jaaaaaa!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nog steeds?jemig
Nouja hier wordt dus voornamelijk tegen B. geouwehoerd van goh jammer, weer een meid, nu wil je zeker wel een derde ook?
de leukste reactie op de zwangerschap van Elin kwam van het cbde 2 wvk's waren helemaal enthousiast enzo. Of ze het nou meenden of niet, na een week vol felicitaties met als standaardtoevoeging goh wel erg snel was dat erg fijn
En neem ook even in overweging dat je het misschien gewoon al goed doet en dat je weliswaar niet op de korte termijn succes behaalt maar op de lange termijn misschien wel!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef Stiemie het volgende:
Pff ik vind het zo lastig... Heel fijn dat jullie allemaal meedenken. Ik ga eens goed nadenken wat we nog niet gedaan hebben of wat we nog zouden kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
in een campingbed bij jullie? en dan voorslapen en een nachtje doortrekken? Ja, lastig. mijn middelste at wel goed én de nachtpap. en die gilde ook net zo lang tot ie paars zag, zwetend over z'n nek ging enzo. dus die gaf ik het gewoon. Maar zoals gezegd, die at goed en veel. die had gewoon veel trek (en nog!)quote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja we hebben dat wel eens gedaan, maar denk dat ik echt eerst weer moed moet verzamelen voordat ik dat weer eens durf hoor![]()
Ze ligt samen met Linde op 1 kamer en wat moet ik dan als om 23 uur de sirene gaat? Dat vind ik dan wel heel lastig. Dan maak ik ons probleem Linde's probleem... Esmee gaat met trek echt niet slapen... En dan blijft ze net zo lang gillen en overstuur krijzen tot ze over haar nek gaat..
Pff ik vind het zo lastig... Heel fijn dat jullie allemaal meedenken. Ik ga eens goed nadenken wat we nog niet gedaan hebben of wat we nog zouden kunnen doen
Oh dat zijn dingen die ik eens ga proberen inderdaad!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Stiemie, over het beleg op brood, smeer je meteen een hele boterham? Wat ik wel eens doe als Senna een periode heeft waarin ze wat besluiteloos is over haar beleg, is halve boterhammen per keer besmeren. Ze moet dan wel altijd de keuze eerst opeten voor ze een nieuwe krijgt, maar dat is wel een stukje minder en dus wat overzichtelijker dan een hele boterham.
Verder, ik vind het erg lastig. ik zou ook geneigd zijn de papfles te skippen, maar ik kan me voorstellen dat je in het belang van Linde daar wat moeite mee hebt.
Maar misschien zou ik het toch proberen anders te doen en de papfles te verplaatsen naar het moment dat ze zich om 22/23 uur meldt met honger. Zodat het niet direct gelinkt is aan het weinige eten, maar wel de honger stilt als ze daardoor niet kan slapen.
Oh wat lief zegquote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En neem ook even in overweging dat je het misschien gewoon al goed doet en dat je weliswaar niet op de korte termijn succes behaalt maar op de lange termijn misschien wel!
Hoe is dat indertijd eigenlijk gegaan met dat smijten van Esmee? Is ze daarmee opgehouden en zo ja, wat bleek te werken?
Ja ik vind het zo moeilijk om door te zetten als ik weet dat ze gewoon echt honger heeft. Terwijl ze helemaal geen honger hoeft te hebben als ze niet zo ongelovelijk driftig en koppig was.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in een campingbed bij jullie? en dan voorslapen en een nachtje doortrekken? Ja, lastig. mijn middelste at wel goed én de nachtpap. en die gilde ook net zo lang tot ie paars zag, zwetend over z'n nek ging enzo. dus die gaf ik het gewoon. Maar zoals gezegd, die at goed en veel. die had gewoon veel trek (en nog!)
Ze eet als je haar er 's avonds / 's nachts uit haalt wel gewoon een boterham (of 2 en dan nog een banaanquote:Op zondag 6 maart 2011 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Oi, gewoon een halve pagina posts gemist! wat een heerlijke dansdreumes Missen Ko lekker in het zonnetje. Het ziet er echt héél comfortabel uit. Dat wil ik ook wel!
Stiemie, het is ook lastig, omdat ze idd geen honger hóeft te hebben. Bas at als een bootwerker en had alsnog trek, maar zij eet maar echt heel weinig.
Maar is het in stand houden van haar weigering overdag door de papfles (wellicht) niet wél een stok achter de deur om door te zetten tot de volgende dag? en wat doet ze met een boterham ipv een papfles?
Misschien kun je dat ook anders aanpakken: wel die boterham als ze er 's avonds uit komt, maar dan wel aan tafel, in de stoel, net als overadg. Geen tv, geen afleiding, de boterham eten omdat ze honger heeft en terug naar bed?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:18 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze eet als je haar er 's avonds / 's nachts uit haalt wel gewoon een boterham (of 2 en dan nog een banaan) maar dus alleen als het gaat zoals en wanneer zij wil. Ik kreeg alleen het idee dat het naast de honger op een gegeven moment ook een soort gezellig moment werd (en dat heb ik liever overdag dan 's nachts
) dus vandaar dat we zijn overgestapt op een papfles die we in bed geven.
hahahha ja dat vergeten héél veel mensenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:17 schreef oeke het volgende:
Wij hebben nog geen van dat soort vragen gehad.
Behalve de Ben je weer zwanger-vraag.![]()
![]()
En ik heb eerlijk gezegd ook weleens gedacht Nu al? Toen mijn schoonzus na een jaar alweer zwanger was, maar dat komt ook omdat ik me toen totaal niet realiseerde dat het dan nog 9 maanden duurt voor het kind er daadwerkelijk is. Dat weet ik nu wel beter.![]()
Maar zoiets zal ik nooit hardop zeggen, mijn motto is toch wel leven en laten leven. Al zal ik er best mijn ideeen over hebben.
Zo doen (deden) we dat ook, maar al snel komen er dan kiekeboe-spelletjes en meer bij en voor je het weet loopt er nog een uur een dreumes door je huiskamer met boekjes en blokken enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien kun je dat ook anders aanpakken: wel die boterham als ze er 's avonds uit komt, maar dan wel aan tafel, in de stoel, net als overadg. Geen tv, geen afleiding, de boterham eten omdat ze honger heeft en terug naar bed?
Ik weet niet hoor, het is maar een idee. Lijkt me gewoon erg lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |