Nou, zet de mexican wave dan maar in. Vandaag 3 gigantische zure-poep-luiers. Jeuj voor de kiezen, zeg maarquote:Op zondag 6 maart 2011 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wij juichen gewoon om elke scheet, Leonieke.
Uhh... en wanneer komt nummer 2?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:29 schreef leonieke het volgende:
Even raden trouwens wat gisteren de meest gestelde vraag was?
Ik was er niet opgekomen! Maar ik was dan ook heel zwanger toen Ivan één werd.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:40 schreef leonieke het volgende:
Jullie hebben zeker ook allemaal de eerste verjaardag van jullie dreumes achter de rug?
Ik denk toch echt dat jij dat het beste in kunt schatten. Je wist gister ook wanneer het tricky werd. Komt wel goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij zijn nog thuis. Ik heb overleg gehad. Aantal diarreeluiers was eigenlijk nog teveel, maar hij heeft goed gedronken en zelfs wat gegeten en als ik er voldoende vertrouwen in had, hoefden we niet langs te komen. Het blijft een beetje eng op zo'n moment om op je eigen gevoel te vertrouwen, maar ik doe het toch maar. Volgens mij gaat het de goede kant op.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was er niet opgekomen! Maar ik was dan ook heel zwanger toen Ivan één werd.
Ik had er ook net hier wat over gelezen. Was ik wel blij om toen ik het voorgeschreven kreeg. R drinkt het dus echt niet hè. Daar hbben we ook overleg over gehad. Maar wat hij vandaag aan voedingsstoffen heeft binnengekregen en vocht, was het ws toch wel oké.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:47 schreef leonieke het volgende:
Thx trouwens voor de complimenten. Het moet waarschijnlijk niet gezegd dat ik hier ronduit zit te glunderen
Wat naar trouwens dat R. zo ziek is, groofsken. Ik had het deze week ook al gelezen in lurkmodus en heb toen wat dingen opgezocht over ORS (ik had er nog nooit van gehoord)
Test het eens uitquote:Op zondag 6 maart 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen zouden reageren als ik nu binnen een paar maanden zou melden dat ik weer zwanger ben.
Hmmm ik zou ongeveer zo reageren:quote:Op zondag 6 maart 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen zouden reageren als ik nu binnen een paar maanden zou melden dat ik weer zwanger ben.
Dat weet ik nog wel, je vertelde hier toen dat je zus een ''oh wat erg!'' moest inslikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, jullie zouden heel enthousiast zijn.![]()
Dat heeft me toen bij Lena echt goed gedaan, dat iedereen hier het geweldig voor me vond. Mijn directe omgeving was zo gereserveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook héél vaak gehoord! En het suffe is dat ik het zelf geloof ik ook heb gezegd... 'We zijn een écht gezin!'. Ik kan moeilijk uitleggen waarom ik dat zei. Met Ivan erbij waren we óók een gezin.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef Stiemie het volgende:
Ons CB zei trouwens toen ik vertelde dat ik zwanger was van de 2e: "Oh dan zij jullie straks een echt gezinnetje!" Heb maar gezegd dat ik dacht dat we dat met 1 kind ook al waren volgens mij...![]()
Snoeptrommel is een groot woord hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Stiemie, dat klinkt zeker vermoeiend. Esmee lijkt wel heel erg qua het eetgedrag op Dyon. Alhoewel hij de snoeptrommel niet kentBij hem is het meer dat als er bijv een schaaltje komkommer op tafel staat hij het eten op z'n bord vaak niet meer wil, maar alleen maar komkommer. Vandaag is er echt helemaal geen brood ingegaan.
Incantrix, wat fijn dat Stef weer erg gezellig en lief was!! En de def is ook alweer iets dikker gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |