abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93737079
Wij juichen gewoon om elke scheet, Leonieke.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93737242
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wij juichen gewoon om elke scheet, Leonieke.
Nou, zet de mexican wave dan maar in. Vandaag 3 gigantische zure-poep-luiers. Jeuj voor de kiezen, zeg maar ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 19:39:41 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_93737243
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:29 schreef leonieke het volgende:
Even raden trouwens wat gisteren de meest gestelde vraag was? :+
Uhh... en wanneer komt nummer 2? ;)

Er zitten bij Daan trouwens ook kiezen aan te komen. Hij heeft echt 2 joekels van bulten in zijn mond. Hij lijkt er gelukkig nog niet echt veel last van te hebben.

Free, tof! Eindelijk een boventandje!

Tess :D

Lars, lekker hè op de fiets!
pi_93737244
Haha ik snap meteen wat je bedoelt met de meest gestelde vraag Leo. T komt wanneer t komt he!
Welkom met je kleine grote vent! Tis een mooierd hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93737284
Jullie hebben zeker ook allemaal de eerste verjaardag van jullie dreumes achter de rug? ;)
pi_93737341
Ola :W .

Wij zijn nog thuis. Ik heb overleg gehad. Aantal diarreeluiers was eigenlijk nog teveel, maar hij heeft goed gedronken en zelfs wat gegeten en als ik er voldoende vertrouwen in had, hoefden we niet langs te komen. Het blijft een beetje eng op zo'n moment om op je eigen gevoel te vertrouwen, maar ik doe het toch maar. Volgens mij gaat het de goede kant op. ^O^

Vanmiddag hebben we heerlijk met z'n drietjes 2,5 uur geslapen :o . Hoewel S een normale nacht had gehad, deed ze gelukkig lekker mee O+ (en dat is echt een wonder!).
pi_93737382
Leonieke Welkom! Leuk om de knapperd van je te zien!
pi_93737572
Thx trouwens voor de complimenten. Het moet waarschijnlijk niet gezegd dat ik hier ronduit zit te glunderen O+

Wat naar trouwens dat R. zo ziek is, groofsken. Ik had het deze week ook al gelezen in lurkmodus en heb toen wat dingen opgezocht over ORS (ik had er nog nooit van gehoord :@ )
pi_93737735
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:40 schreef leonieke het volgende:
Jullie hebben zeker ook allemaal de eerste verjaardag van jullie dreumes achter de rug? ;)
Ik was er niet opgekomen! Maar ik was dan ook heel zwanger toen Ivan één werd. :+
pi_93737791
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Wij zijn nog thuis. Ik heb overleg gehad. Aantal diarreeluiers was eigenlijk nog teveel, maar hij heeft goed gedronken en zelfs wat gegeten en als ik er voldoende vertrouwen in had, hoefden we niet langs te komen. Het blijft een beetje eng op zo'n moment om op je eigen gevoel te vertrouwen, maar ik doe het toch maar. Volgens mij gaat het de goede kant op. ^O^
Ik denk toch echt dat jij dat het beste in kunt schatten. Je wist gister ook wanneer het tricky werd. Komt wel goed. :*

Ga je vannacht weer de wekker zetten?
pi_93737823
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik was er niet opgekomen! Maar ik was dan ook heel zwanger toen Ivan één werd. :+
_O-

Ik heb het bijna uitgeschreeuwd dat ik mijn eierstokken elke dag wel hoor klapperen :')
pi_93737861
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:47 schreef leonieke het volgende:
Thx trouwens voor de complimenten. Het moet waarschijnlijk niet gezegd dat ik hier ronduit zit te glunderen O+

Wat naar trouwens dat R. zo ziek is, groofsken. Ik had het deze week ook al gelezen in lurkmodus en heb toen wat dingen opgezocht over ORS (ik had er nog nooit van gehoord :@ )
Ik had er ook net hier wat over gelezen. Was ik wel blij om toen ik het voorgeschreven kreeg. R drinkt het dus echt niet hè. Daar hbben we ook overleg over gehad. Maar wat hij vandaag aan voedingsstoffen heeft binnengekregen en vocht, was het ws toch wel oké.

Nee, ik ga geen wekker zetten. Ik ben er echt geruster op nu.
pi_93737913
Op S haar eerste verjaardag was ik net een maand zwanger ofzo. Wat was ik gelukkig die dag O+ .
pi_93737927
Mja, wij zouden hier ook in de problemen komen aangezien Thomas bijna elke vorm van vocht weigert (behalve zijn fles in de ochtend en 's avonds). Maar nu bieden we meer en meer een flesje met water aan. Misschien leert hij het wel ;)
pi_93738068
Ik moet zeggen dat het na Lars' geboorte heel hard meevalt met mensen die vragen wanneer de derde zou komen hier. Blijkbaar is dat niet zo logisch als een tweede.
Na Meike was dat met grote regelmaat inderdaad dat die vraag voorbij kwam.

Groofs, je kunt gelukkig 24 uur per dag bellen als je het niet vertrouwd.
pi_93738180
Bij mij vragen ze wel wanneer de derde komt :D . Blijkbaar is het voor alleenstaande moeders wèl vanzelfsprekend dat er nog een derde komt. :P
pi_93738421
Ik vraag me af hoe mensen zouden reageren als ik nu binnen een paar maanden zou melden dat ik weer zwanger ben.
pi_93738457
Ik zou een vreugdedansje doen! ^O^
pi_93738562
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen zouden reageren als ik nu binnen een paar maanden zou melden dat ik weer zwanger ben.
Test het eens uit ;)
pi_93738569
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Hmmm ik zou ongeveer zo reageren:
:D O+ _O_ *O* :s) c_/
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93738716
Ik moet wel zeggen dat iedereen in de familie het hier heel erg vroeg zou vinden, moesten we nu afkomen met het nieuws over een tweede zwangerschap.
Zó zijn ze dan ook wel :')
pi_93738728
Ja, jullie zouden heel enthousiast zijn. O+

Dat heeft me toen bij Lena echt goed gedaan, dat iedereen hier het geweldig voor me vond. Mijn directe omgeving was zo gereserveerd. :{
pi_93738878
Wickie, dat kopje koffie! :D _O- .

Claudia, als ze nu zien hoe heerlijk je het vindt, ook al zitten ze dicht op elkaar, dan kunnen ze toch niet anders dan blij zijn voor jullie. O+

Zijn er stiekem toch alweer plannen? :P
pi_93738929
Ik denk dat Claudia de mensen in de nabije omgeving de kans niet wil geven om met de evidente vragen af te komen ;)
pi_93739038
dat is wel een manier om die vragen buiten je huis te houden inderdaad....!
pi_93739046
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, jullie zouden heel enthousiast zijn. O+

Dat heeft me toen bij Lena echt goed gedaan, dat iedereen hier het geweldig voor me vond. Mijn directe omgeving was zo gereserveerd. :{
Dat weet ik nog wel, je vertelde hier toen dat je zus een ''oh wat erg!'' moest inslikken
Ik vond het wel een :o omdat ik het totaal niet zag aankomen, maar vond t wel hartstikke leuk

Leonieke, eigenlijk heb ik die vraag over wanneer een tweede komt echt letterlijk nog nooit gehad.
Zouden mensen Wolf zo verschrikkelijk vervelend vinden?! :D ;)
Ik ben zelf wel altijd retenieuwsgierig naar plannen v een tweede van mensen die een kindje hebben in Wolfs leeftijd

Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met R. Groofsken

Carnaval was leuk! Maar wel dik 1,5 uur staan wachten tot de optocht eindelijk kwam. Paar leuke foto's gemaakt en we stonden in het zonnetje! Beetje te lang zelfs want Wolf heeft verkleurde wangen, oeps. Daarna nog even naar omaatje van E. die in de buurt woont en onderweg wat gegeten.We zijn echt net terug
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93739461
Claudia, dat van die gereserveerdheid is hier ook wel een beetje in de directe omgeving. Familie niet, die hadden een 2de wel verwacht alleen niet zo snel.
Maar de meeste vrienden die we hebben zijn kindloos en we zijn net begonnen met het wereldkundig te maken en die reageren, geschrokken, geschokt enz. Zo van 'jeetje.. 2 kinderen.. en tis nu al zo druk voor jullie.. Maar wel gefeliciteerd hoor!
pi_93739793
En toch vind ik het maar een rare reactie.....al denk je zo, dan zeg je het nog niet vind ik.
pi_93740042
Ik vind het ook raar als mensen zo reageren. Volgens mij heb ik zoiets zelfs nog nooit gedacht!
pi_93740103
Ach ja, ze hebben ook gewoon gefeliciteerd hoor en zijn hardstikke blij, maar ze kunnen er zich geen voorstelling van maken. Ik had het ook wel een beetje verwacht van hun.
M'n beste vrienden hebben niet zo gereageerd, daar zou ik het wel erg van hebben gevonden.

Ach ieder zijn ding, we krijgen kinderen voor onszelf en wij zijn er enorm blij mee :)

Mette heeft vandaag voor het eerst echt genoten van rijst :o
Normaal vindt ze dat om te gruwelen.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:45:16 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93740821
hmmm Mette aan de rijst, lekker joh!! heeft Evie deze week ook van genoten :Y

en de meest gestelde vraag op de 1ste verjaardag, die heb ik hier niet eens gehad haha.. en nu ik zit te denken, als ik terug zou rekenen, dan is muppet 2.0, zo ongeveer rond die datum verwerkt :+
paar dagen ervoor ofzo... :o
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 6 maart 2011 @ 20:46:48 #82
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93740940
Thomas had gisteravond ineens een heel akelig hoestje. Vandaag ging het overdag prima, dus we zijn nog wel even lekker naar de speeltuin geweest enzo. Maar met avondeten was het alleen maar piepen (met moeite een beetje kwark gegeten, rest van het eten niet aangeraakt) en hij was ook wat warm.
38,6 dus ik heb hem maar een paracetamolletje gegeven voor het slapen gaan. Nu twijfel ik of de koorts van een doorkomend tandje komt (de laatste voortand onder! eindelijk! na maandenlang een 7-tandig-4-kiezig monstertje is mijn kleine boef straks weer in evenwicht :P ) of dat hij toch het heersende noro-virus te pakken heeft. Hij zat namelijk ook de hele tijd windjes te laten aan tafel en ik hoorde zijn darmpjes rommelen.

We wachten af wat de nacht brengt dus...

Mijn vader zei tijdens het gelukkig nieuwjaar wensen dat 2011 wel een goed jaar was voor een tweede kleinzoon. Druif :) Dat had ik nou weer niet achter hem gezocht, zo'n opmerking.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93740985
Ik geloof dat wij ook nog niet DE vraag hebben gehad, ook niet op Hannah's verjaardag. Maar misschien was dat omdat ik toch nauwelijks de tijd heb gehad om een gesprek te voeren die dag :P

We hebben vandaag een lekker rustig dagje gehad. Ben vanmiddag nog even met Hannah naar de kinderboerderij gelopen. Ze heeft vol enthousiasme de geiten, schapen en het paard geaaid, lekker achter de kippen aangelopen (aan mijn hand) en toen we bij de konijnen kwamen moest ze huilen :')
Naja, het was op een gegeven moment denk ik een beetje te koud met de wind enzo.
pi_93741235
Thomas 1 jaar!! Gefeliciteerd! *O*

Hier ook die vraag niet gehad op de 1e verjaardag van de oudste :D Maar men wist toen ook wel dat we net een nieuw huis gekocht hadden (die nog gebouwd moest worden).
Hannah achter de kippen aan, ik zie het al helemaal voor me O+

Ik heb vanmiddag zo heerlijk genoten van Dyon! Hij was ook weer heerlijk vrolijk! We waren alleen thuis en nadat hij 3 uurtjes geslapen had zijn we buiten wezen wandelen :) Z'n eerste echte wandelingetje buiten en wat vond hij het geweldig om alles te ontdekken O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Meimeltje op 06-03-2011 20:58:31 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 20:55:04 #85
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93741480
Leonieke welkom met je knapperd! O+ Gefeliciteerd *O*

Hmm Karin hier zijn er ook geen vragen over een derde... Misschien omdat we inmiddels alle babyspullen aan het wegdoen zijn en als we eventueel nog wel voor een derde zouden willen gaan zien we dat dan wel weer. Mijn moeder vindt het trouwens heel jammer als er hier geen kindjes meer bij zouden komen (en weet dat niet zo goed te verbergen :P )

Pfff nou na ee dag als vandaag blijft het voorlopig zeker even bij 2 kinderen :P Jeetje zeg ik wist dat ze best een minder dagje konden hebben, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Niks was er goed vandaag. Esmee was vanaf dat ze uit bed kwam echt zo ontzettend humeurig }:| En stout. Dus de dames zaten elkaar de hele dag in de haren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:57:11 #86
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93741635
De enige die het ons (mij, dan) heeft gevraagd is mijn moeder. En mijn beste vriendin, wiens zoontje 5 weken ouder is als Stef en die vroeg het meer uit een soort van 'weten jullie al wanneer jullie er weer voor willen gaan?' dus dat vind ik anders :) Ik krijg trouwens wel om de haverklap opmerkingen als 'goh, ben je weer zwanger?' en 'oh, komt de tweede eraan?', wijzend naar mijn buik, maar dat vind ik dan niet bepaald flatteus overkomen, op z'n zachtst gezegd :') vind het echt heel raar dat mensen zich zo'n bepaald beeld vormen van wanneer een eventueel tweede/derde/whatever kindje in jouw leven zou passen. Nadat we trouwden was het trouwens wel om de haverklap onderwerp van gesprek, wanneer wij nu toch eens een kindje gingen krijgen. Bwuh.

Tess, whahaha! Muppet! Pokkedikkie O+ Alleen niet meer met pyama en al onder de douche he? :D

Groofs, fijn dat je niet langs hoefde! En joh, bij enig spoortje van twijfel kun je altijd weer terugbellen, toch? Als jij zegt dat er verbetering inzit durf ik mijn hand er bijna wel voor in het vuur te steken :*

Ca.ra, zou het? Haha, spannend! Ik hoop maar dat de koorts daarvandaan komt, rommelende darmen klinkt me niet echt prettig in de oren..

En Leonieke en Thomas, welkom en superdupergefeliciteerd joh! *O* :* Wat leuk! Ik ga zo even op facebook foto's kijken hoor O+

En oh, ik ben zo blij, we hebben echt onze Stef weer terug O+ *O* Mijn ouders en broertje waren vandaag hier en wij zijn gaan risken en hij heeft zich zó geweldig lief gedragen, ik ben helemaal trots! Zijn aantal poepbroeken is nog wel bovengemiddeld en ook meer diaree als gewone poepbroek, maar het is in elk geval diarree ipv water met stukjes en een raar kleurtje (pardon my graphic description :@ ).

Meimeltje, ik ga zo even kijken!

Oh, en Ssserpente, wat jammer dat de amandelmelk niet in de smaak valt zeg.. -O- Maarehm, meer voor jou dan toch? :Y)

Och Stiemie, bah -O- Dat niet willen eten zodra ze jou iets anders ziet eten is hier bekend hoor, dat heeft Stef ook, maar gelukkig proft Stef (nog) wel alles wat je hem voorzet. Vanmiddag heeft hij nog een heel zuur gezicht getrokken van ananas :') Ik weet niet echt wat ik zou doen in jou situatie, wat lastig.. :* :*
3!
pi_93741799
Dat vind ik wel herkenbaar, wickie. Op een of andere manier is het hebben van twee kinderen HUGE voor mensen die geen kinderen hebben. En mensen die wél kinderen hebben zien veel praktische bezwaren. Ze vinden het zelf vaak lastig om het te rooien met twee kinderen en zien veel problemen bij twee die zo dicht op elkaar zitten.

Ik vond het wel lastig dat iedereen reageerde met iets als 'zo zo, dat doe je snel!'. Ik heb ook heel vaak de vraag gehad of het wel zo gepland was. Nu kon ik die vraag van vrienden en naaste collega's prima hebben, maar werkelijk elke verloskundige die we in het ziekenhuis troffen zei bijvoorbeeld hetzelfde en dat voelde wel impertinent.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:01:50 #88
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93741957
Ons CB zei trouwens toen ik vertelde dat ik zwanger was van de 2e: "Oh dan zij jullie straks een echt gezinnetje!" Heb maar gezegd dat ik dacht dat we dat met 1 kind ook al waren volgens mij... :')

Incantrix wat fijn dat het weer helemaal goed gaat met Stef *O* Pff niks zo erg als wanneer je kind ziek is en je er niks aan kunt doen ;(
pi_93742123
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef Stiemie het volgende:
Ons CB zei trouwens toen ik vertelde dat ik zwanger was van de 2e: "Oh dan zij jullie straks een echt gezinnetje!" Heb maar gezegd dat ik dacht dat we dat met 1 kind ook al waren volgens mij... :')
Dat heb ik ook héél vaak gehoord! En het suffe is dat ik het zelf geloof ik ook heb gezegd... 'We zijn een écht gezin!'. Ik kan moeilijk uitleggen waarom ik dat zei. Met Ivan erbij waren we óók een gezin.
pi_93742129
Ca.ra en Groofsken, een rustige nacht toegewenst :*

Meimeltje, wat een schatje is Dyon O+ zoals hij met die poppetje staat te frutselen. Je hebt trouwens een hele lieve mamastem vind ik.

Stiemie, jeetje. Peuterpuber in da house? Ergens verwacht ik dit soort acties ook wel van Hannah ever niet al te lange tijd. Misschien kan je dit eens voorleggen aan een jeugdarts?

Trix, wat fijn dat Stef weer lekker Stef is *O* Dat virus is dus echt op z'n retour.
pi_93742203
zow heej, ik ben een paar dagen weg en wat gaan jullie snel! gefeliciteerd jarigen *O* ook weer een boel zieken ;( hou vol, tis echtechtecht bijna echt lente! de bloemetjes komen al op (ik heb al sneeuwklokjes gespot) en de bomen staan al in knop! beterschap :*

we waren het dorp nog niet uit toen de auto raar ging doen donderdag, dus eerst naar de garage en toen moesten we met kinders en al de brug op. ravi vond het niet erg. helaas kwamen we met die actie dus wel door de opgelopen vertraging in de spits. uiteindelijk zijn we na om 2 uur weggereden te zijn om half acht aangekomen ;( ravi vindt autorijden leuk, maar dit was te gek, zelfs voor hem. gelukkig was carnaval en een overvloed aan familie wel leuk. zijn achternichtje (de dochter van een van mijn nichtjes) heeft nu een aanbidder O+ het campingbedje was eerst leuk en toen niet.

iedereen staat verder te kijken van mijn al te grote succes mbt project "eten". het ventje lijkt op een kliko :') hij eet nu meer dan ik. vanavond (spinzaistamppot en gehaktschnitzels) heb ik geeneens meer geprakt :s) en hij wil ook al wel een beetje zelluf doen *O* nja. het gaat goed met ravi's eten :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93742233
Jeetje Stiemie, dat klinkt zeker vermoeiend. Esmee lijkt wel heel erg qua het eetgedrag op Dyon. Alhoewel hij de snoeptrommel niet kent ;) Bij hem is het meer dat als er bijv een schaaltje komkommer op tafel staat hij het eten op z'n bord vaak niet meer wil, maar alleen maar komkommer. Vandaag is er echt helemaal geen brood ingegaan.

Incantrix, wat fijn dat Stef weer erg gezellig en lief was!! En de def is ook alweer iets dikker gelukkig :D
  zondag 6 maart 2011 @ 21:07:52 #93
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93742371
Octopussy, ik moet binnenkort naar het cb en wil daar ook eens naar tips vragen. Negeren werkt niet (ze wordt alleen maar driftiger en dan gaat ze het op Linde afreageren dmv slaan en haren trekken) en extra aandacht geven had ook totaal geen effect.

Het enige dat nu lijkt te werken (doen we pas 2 dagen dus vandaar lijkt...) is het strafmatje waar ze op moet zitten als ze gooit, slaat of met eten gooit. Vanavond werd ze heel boos toen ze daar moest zitten en ze blijft er nu ook echt zitten... Dus we wachten af. Vind het alleen zo zielig zo'n klein schuimpje op dat matje ;(
pi_93742464
Oef, Stiemie, lastig. Je kunt natuurlijk proberen te voorkomen dat jullie iets eten wat ze eigenlijk lekkerder vindt, maarja, ze moet ook leren dat ze niet altijd haar zin kan krijgen. Het lijkt me niet fijn om altijd maar op je tenen te moeten lopen. Ik vrees dat er niks op zit dan er doorheen te bijten en consistent te blijven. Aangezien ze slim is zal ze op den duur wel doorkrijgen dat het geen zin heeft om door te drammen, zou ik zeggen. -O-

Meimeltje, het lukt hier momenteel niet om je filmpje te laden. Ik zal wel een ontzettend schattig bodywarmertje voorbij komen! Moeten we hier ook eens tevoorschijn gaan halen.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:09:37 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93742479
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Stiemie, dat klinkt zeker vermoeiend. Esmee lijkt wel heel erg qua het eetgedrag op Dyon. Alhoewel hij de snoeptrommel niet kent ;) Bij hem is het meer dat als er bijv een schaaltje komkommer op tafel staat hij het eten op z'n bord vaak niet meer wil, maar alleen maar komkommer. Vandaag is er echt helemaal geen brood ingegaan.

Incantrix, wat fijn dat Stef weer erg gezellig en lief was!! En de def is ook alweer iets dikker gelukkig :D
Snoeptrommel is een groot woord hoor ;) Het is de kast waar de doosjes met krentjes liggen en de biscuitjes die ze soms krijgt. Dat van die komkommer is trouwens helaas ook heel herkenbaar }:|
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 21:09:41 #96
5428 crew  miss_sly
pi_93742488
Ik vind ons met drietjes óól een echt gezinnetje...of hoe moet ik ons dan zien? Als een bij elkaar geraapt zootje? :+

Fijn dat Stef aan het opknappen is, trix! als zijn luiers dan iedere keer weer een beetje beter worden, is dat ook weer in orde!

Groofs, hoe is het nu met R? Goed dat je het idee had dat het goed genoeg ging om niet terug te hoeven. Alle vertrouwen dat dat een goede inschatting was :*

Tess O+ wat een heelrijk ondeugend, ondernemend meiske is het toch O+

Carnaval was leuk O+ Senna heeft echt Brabants bloed :D Ze heeft een partij staan dansen, ik zal dadelijk even kijken of een filmpje leuk geworden is en dat posten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93742500
Buh irritant Stiemie!! Ze weet in ieder geval wel wat ze wil...maar kan me voorstellen dat je er heel moe van wordt zo....

En hoera hoera voor Stef, die eindelijk opknapt!! Wat fijn zeg!

Meimel, ik was je filmpje aan het bekijken toen je het net postte, en toen bleef het steeds steken....doe straks nog wel een poging.
Hij zag er in ieder geval wel stoer uit met zijn bodyverwarming.

Simmu, fijn dat Ravi zo'n goede eter is!! Autopech is altijd bluh! Balen! En het kost altijd veel te veel....

Incantrix, het is hier nu weer rustig, maar een tijdje terug heb ik die opmerking ook een aantal keer gehad..."ben je weer zwanger?" Grom!! Nee! ik ben gewoon dik ja!
(en eigenlijk was dat niet eens zo, zat onder het gewicht van voor mijn zwangerschap...tsssk.... en toch doet het zeer dat soort opmerkingen)
pi_93742623
Wat een belachelijke opmerkingen zeg. Ik kan me niet herinneren dat ik die gekregen heb. of ik ben er gewoon niet gevoelig voor en 'hoor' ze niet. Dat zou ook heel goed kunnen! :D

Ik ben denk ik de enige die met de komst van de tweede wel het gevoel had dat we nu een echt gezinnetje waren :+ .
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 21:11:48 #99
5428 crew  miss_sly
pi_93742631
Stiemie, wat lastig is dat. Geen idee hoe het op te lossen. Doe je dat strafmatje dan ook echt tijdens het eten, moet ze dan van tafel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93742651
Oh, en Dyon zo lekker buiten! De hele tijd die verwondering in dat snoetje, heerlijk! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')