Welkom nieuwe dreumessen

beterschap voor de zieke dreumessen
Ik ehb een hele grappige/ondeugende/bijdehandte dreumes

Afgelopen nacht was weer heel gezellig. Mijn zusje enz wager waren gister blijven eten en Wii- en. Tess ging heel lief slapen, maar mijn zusje en zwager waren de deur nog niet uit of Tess begon te miepen (1.00 uur). Ze was ontroostbaar. Ik leg haar bij mij in bed en ze gaat meteen slapen

M. is uiteindelijk maar naar de bank gegaan en Tess heeft bij mij geslapen. Alleen heb ik neit zo veel geslapen omdat mevrouw mij uit bed aan het duwen was of mijn haar aan het uittrekken was of een vinger in mijn oog/neus/oor/mond aan het steken was.
Gister zag ze er niet uit, ze was maar aan het kwijlen, wilde niks eten, drinken ging met moeite. We hebben d'r wel 4x moeten verschonen omdat ze helemaal nat was van het kwijl. Gisteravond heeft ze 2 danoontjes en een waterijsje gegeten en dat was het.
Ik heb gisterochtend wel ontzettend om d'r gelachen. Ik had de douche aangezet, was een handdoek passen en toen ik in de douche kwam trof ik dit aan:
Ze is ineens helemaal gek op douchen. Zodra de douchedeur open staat gaat ze ernaartoe en roept papa bij zittuh!! papa samen douchen!!
En vanmorgen had ik de woonkamerdeur dicht gedaan, Tess loopt er naartoe en zegt openmaken. Ze gaat op haar tenen staan, pakt de deurkruk beet en maakt de deur open

Gelukkig is dat tot nu toe de enige deur die ze open krijgt.
Ik moest vanmorgen wat pakken van de bovenste kast, maar het was te hoog. Ik zeg tegen Tess: ik kan er niet bij, Tess loopt naar de kinderstoel, trekt 'm naar mij toe en zegt: mama toel, mama pakken

En ze kan weer wat nieuws zeggen: dank je wel mama/papa/ambi. Niet dank, nee echt dank je wel