Ah fuck, we gaan toch niet de levens van 3 mensen bovenop onze landsbelang en nationale veiligheid stellen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:29 schreef WammesWaggel het volgende:
De enige reden dat die Zwitsers toen vrij zijn gekomen is dankzij de bemiddeling van de (toen) vrind van Kadaffi de heer Berlusconi, die vriendschap is nu niet zo hecht meer.
Heeft Nederland wellicht iets te bieden aan PyongYang in ruil voor enige bemiddeling?
Ik snap dat je niet zomaar mensenlevens kwijt wilt maar helaas moet je geld voor de eieren kiezen soms. Al is het niet leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:46 schreef sp3c het volgende:
ja in nazi Duitsland misschien!
maar in een land als Nederand is het voor een regering van levensbelang om die kerels weer levend terug te krijgen (zonder al te veel consessies) en met een goed verhaal bij pauw en witteman te laten aanschuiven
Jij had het over militair ingrijpen toch?quote:
Goed, dan is het wel een optie misschien. Soort SWAT team/arrestatieteam actie. Alleen maar hopen dat het lukt danquote:Op donderdag 10 maart 2011 03:09 schreef sp3c het volgende:
nie over militair ingrijpen met honderden militairen iig en al helemaal niet over ingrijpen met het risico op honderden doden (=duizenden militairen) eerlijk gezegd
Khaddafi is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
Militairen komen vrij
TRIPOLI - De drie Nederlandse miliraiten in Libie komen vrij. Dit heeft de Libische staatstelevisie bekend gemaakt.
Bron; www.telegraaf.nl
Totdat ze aan boord van dat vliegtuig stappen en dat vliegtuig landt in Europa weten we het niet zeker. Hij speelde ook een soortgelijke truc met die Zwitsers door een vliegtuig leeg te sturen daarnaartoe, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
RTL Nieuws meldt dat de 3 vandaag vrij worden gelaten.
Dat weet ik. Daarom ga ik ook niet speculeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Totdat ze aan boord van dat vliegtuig stappen en dat vliegtuig landt in Europa weten we het niet zeker. Hij speelde ook een soortgelijke truc met die Zwitsers door een vliegtuig leeg te sturen daarnaartoe, vergeet dat niet.
Noem je dat chantage? Is Nederland gechanteerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef Zith het volgende:
Het deed me deugd te horen van de minister dat Nederland zich niet laat chanteren. Past ook goed bij het feit dat Nederland niet aandringt op het vliegverbod en de oppositie niet wilt erkennen, en dat na hiertegen te stemmen de soldaten waarschijnlijk zullen worden vrijgelaten..Nee, we laten ons niet chanteren hoor!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
RTL Nieuws meldt dat de 3 vandaag vrij worden gelaten.
Jij denkt aan Brother Iran?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Erg goed nieuws.. was even bang dat ze op de Libische staatsTV zouden worden gestraft of zoiets vreselijks.
Wist men al vanaf dag 1quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Afketser het volgende:
Ze komen wel vrij. Let maar op mijn woorden.
Oei, dat ziet er niet al te best uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef yavanna het volgende:
AFP reports that the plane heading to pick up the three Dutch soldiers is a Greek airforce C-130
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Eenskijken het volgende:
die valt op de terugweg uit elkaar van ellende
Ja, dat bedoelde ik wel. Want dat vliegtuig gaat het niet redden hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef yavanna het volgende:
Dat is een foto van Google he, niet het daadwerkelijke toestel. Of bedoelen jullie dat niet?
Of nog 1000 extra strafregels schrijven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Mercer het volgende:
Als we nu ontzettend gaan trollen over Ghadaffi in deze topique! Dan moeten ze misschien voor straf langer blijven....
Dat moest ik op school sowieso en dan was ik nog niet eens met een helikopter in Libië geland!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of nog 1000 extra strafregels schrijven.
Zet dat even in de Telegraaf en dan klagen er 300 Jantjes en Petra's over onze belastinggeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Doler12 het volgende:
Maar we krijgen niet de helikopter terug
Oud ijzerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Doler12 het volgende:
Maar we krijgen niet de helikopter terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |