ik voel me vereerd!quote:
Ik dacht meer aan dat zwarte potje.quote:
Een beetje??quote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef Stranger het volgende:
Aafke heeft toch een beetje verlopen kop.
Karim is in het echte leven een enorm leuke gast denk ik, maar voor een RLS is hij een beetje teveel de vrede aan het bewaren.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef callie59 het volgende:
ik begin me steeds meer aan karim te storen.
Hebben ze hem stiekum toch ritalin gegeven?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slaappilletjes hebben een vreemd effect op hem...
Guido?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef RobbieBoy het volgende:
wie kreeg er van Servio een tik op zijn billen???
Och, ik vind hem niet echt gestoord.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef callie59 het volgende:
[..]
hij is ook zo gestoord als een deur. en niet prettig gestoord.
Wat hij zei!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach ik zou er nog steeds wel een kunstje op kunnen.
leek er wel op. Maar kon zijn billen niet herkennen, want er zat een onderbroek over heen. hahaquote:
Hiero! TS heeft echt zijn best voor deze gedaan!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:01 schreef Greys het volgende:
Gaan we nou hier verder?
Dan doe ik hier een nummertje bij. Of in die andere, wat wordt het?
vandaar dat ik alleen zitquote:Op zondag 6 maart 2011 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verschil tussen vrouwen en mannen is nu wel weer duidelijk. Vrouwen zijn oppervlakkige aso's die alleen naar de buitenkant kijken!
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiero! TS heeft echt zijn best voor deze gedaan!
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is al dicht, hier ging het veel harder
ze is er bijnaquote:Op zondag 6 maart 2011 02:03 schreef xTamaratJj het volgende:
Nog ff een Aafke grijpt zo in Flip zn kruis.
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
Nog even en Aafke veegt de klodders van haar mondhoeken!
zou ze dat doen....... die vlekken komen niet van niksquote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
Nog even en Aafke veegt de klodders van haar mondhoeken!
En waarschijnlijk ook haar maagdenvliesje!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Recce het volgende:
Oh, Aafke is ook weer eens redelijk lam. Philip gaat even haar geheimpje ontfutselen dus.
Aafke heeft kanker gehad dat kan een oorzaak zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 02:04 schreef Recce het volgende:
Je krijgt toch een slechte huid van anabolen? Misschien dat Aafke ook aan de anabolen zat.
Je bedoelt haar trommelvliezen?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook haar maagdenvliesje!
welkequote:
oh ? dat kan een reden zijn dat ze zich zo uitleeft en geniet van elk momentquote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Aafke heeft kanker gehad dat kan een oorzaak zijn
Wat voor soort kanker heeft ze dan gehad?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Aafke heeft kanker gehad dat kan een oorzaak zijn
Jup is ook zo aan de binnenkant van haar bovenarm staat Viva la Vidaquote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh ? dat kan een reden zijn dat ze zich zo uitleeft en geniet van elk moment
hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Altijd wel een nicht die naar de nichten luistert...gelukkig...
Downgrader idd!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor soort kanker heeft ze dan gehad?
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Altijd wel een nicht die naar de nichten luistert...gelukkig...
blaaskanker dacht ik maar i.c.m medicatie kan je wel slechte huid etc krijgen zou zomaar kunnenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor soort kanker heeft ze dan gehad?
ja nou ..niet om het een of ander ...maar de een heeft last van acne de ander weer last van voetschimmel ..ed. de persoontjes en karakters blijven hetzelfde .... servio blijft gewoon een kuthomo!!quote:
Vind ik al vanaf moment 1.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef bamby het volgende:
Ga juist aafke steeds leuker vinden, gewoon een spontane uit de friesche klei getrokken meid.
ze zat er dan wel diep in.... aan die huid te zienquote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef bamby het volgende:
Ga juist aafke steeds leuker vinden, gewoon een spontane uit de friesche klei getrokken meid.
En straks is flip een door een friesche klei meid getrokkenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef bamby het volgende:
Zo'n clit heb jij Aafquote:
daar ben ik het dan weer voledig mee eensquote:Op zondag 6 maart 2011 02:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Vind ik al vanaf moment 1.
Zou graag een avond zuipen met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |