quote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
wat hoor ik nu sofia heeft een zwart potje in haar doosje ?!?!?
en nu maar hopen dat het potje BOEM!! kan zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
Dat zal me toch een knalpot worden.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
en nu maar hopen dat het potje BOEM!! kan zeggen
quote:
laat dat maar even achterwegen dan zien we iets heel anders dan een knipperend oogquote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
en nu maar hopen dat het potje BOEM!! kan zeggen
Daarom moet er ook meer drank in. Dan denken ze niet zo snel meer aan die geheimen. Ja, als ze lam na zitten te praten maar niemand denkt dan nog helder en bovendien levert het leuke beelden op voor de dagelijkse uitzendingen. Het Oh Oh Cherso effect.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef jugler het volgende:
vraagje, puur hypothetisch, stel nou dat deze show wel wat langer in de lucht blijft dan de verdachte 3 weken. Wat nou als al die geheimen tussen nu en 2-3 weken worden geraden? Blijven we dan zitten met een huis met mensen waarvan het geheim al geraden is? Wat voor nut hebben die missies dan nog?
fuck de secretsquote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom moet er ook meer drank in. Dan denken ze niet zo snel meer aan die geheimen. Ja, als ze lam na zitten te praten maar niemand denkt dan nog helder en bovendien levert het leuke beelden op voor de dagelijkse uitzendingen. Het Oh Oh Cherso effect.Die hadden weer een dik miljoen kijkers.
![]()
Dus Alphons nu Maik erin en onbeperkt drank dan wordt het nog wat vandaag!!
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef capuchon het volgende:
Ik ga slapen ! Prettige nacht mede streamerss!
O, nu zal PB ook wel weer snel online komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
slaap welquote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef capuchon het volgende:
Zelfs voor PB is Sofia een brug te ver.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
O, nu zal PB ook wel weer snel online komen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef capuchon het volgende:
werd verdomme ook wel tijd anders zie ik er morgen het zelfde uit als sofiequote:
Karim gaat nog wel doorfeesten hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef RobbieBoy het volgende:
mmm, jammer dat De stem het feest zo heeft afgekapt, en als een NACHTKAARSJE laat uitgaan
word ook tijdquote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef versabommie het volgende:
Ah Aafke en Flip gaan echt een keer noekie doen!
guessss again.. stream nu op Aafke en Philipquote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
werd verdomme ook wel tijd anders zie ik er morgen het zelfde uit als sofie
dat kan alleen als je nooit meer slaapt, en dus eigenlijk een zombie bentquote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
werd verdomme ook wel tijd anders zie ik er morgen het zelfde uit als sofie
first time anal streamquote:
Jah met gezeur over meubels enzo, het werd net leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef RobbieBoy het volgende:
mmm, jammer dat De stem het feest zo heeft afgekapt, en als een NACHTKAARSJE laat uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |