mmm lekker mmmquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stop er is 2 in je cd-lade en stuur ze naar mij, adres is cd-lade 2 @ capelle.nl
Huisvrouwen!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat alex onder de kijkers het populairst was. WIE VAN JULLIE HEEFT OP DIE MONGOOL GESTEMD?
maar de inkomsten van die zielige smssers nietquote:
stervio ook ?!?!?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:43 schreef RiftNL het volgende:
Aafke heeft op zeker x piemol in dr kont gehad hoe ze erover praat enz
Als je een eerlijk antwoord wilt: Omdat aan Alex z'n kant stond in de bitchfight met Servio, en Maik vonden ze blijkbaar nog meer zzzzzz, heb zelf niet op hem gestemd though.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat alex onder de kijkers het populairst was. WIE VAN JULLIE HEEFT OP DIE MONGOOL GESTEMD?
sofia haalt haar make up van haar gezichtquote:
maar sherrie doet het goed!quote:
Is toch hetzelfde?quote:
Guido heeft ook een tsunami overleefd.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef Stranger het volgende:
Haha Servio heeft het over de tsunami en een kind dat toen 14 was
Een tsunami aan witte regen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Guido heeft ook een tsunami overleefd.
Een tsunami van ouwe mannetjes.
"One, two, Freddy comes for you. Three for better lock your door. 5,6 get your crucifix. 7,8 better stay up late. 9,10 never sleep again"! Aan dat meisje doet ze me erg denken, vlak voor Freddie's entreequote:
neen! dat zijn huisvrouwen met een pimpquote:
dat zijn er meerquote:
Trek net nog een flesje HJ open. Toch nog een beetje in de buurt van Limburg vandaagquote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef bollokus het volgende:
pffff het leven van een streamer gaat niet over rozen
ook iemand een glaasje desperados?
Geld!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef jugler het volgende:
vraagje, puur hypothetisch, stel nou dat deze show wel wat langer in de lucht blijft dan de verdachte 3 weken. Wat nou als al die geheimen tussen nu en 2-3 weken worden geraden? Blijven we dan zitten met een huis met mensen waarvan het geheim al geraden is? Wat voor nut hebben die missies dan nog?
Doe maar op een usbstick mijn cd is nog bezig met de frikandellenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef bollokus het volgende:
pffff het leven van een streamer gaat niet over rozen
ook iemand een glaasje desperados?
Als alle geheimen geraden zijn is het spel afgelopen, zo simpel is het.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef jugler het volgende:
vraagje, puur hypothetisch, stel nou dat deze show wel wat langer in de lucht blijft dan de verdachte 3 weken. Wat nou als al die geheimen tussen nu en 2-3 weken worden geraden? Blijven we dan zitten met een huis met mensen waarvan het geheim al geraden is? Wat voor nut hebben die missies dan nog?
dat is een van de weinige dingen die ik hier mis in la France ... ik woonde 15km van de brouwerij afquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Trek net nog een flesje HJ open. Toch nog een beetje in de buurt van Limburg vandaag
Volgens mij zit Laura dan helemaal de hele dag met eenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef woodyinthemix het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Karim ook wel bij Laura passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |