Ik heb er gepost!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:17 schreef bollokus het volgende:
ik denk probeer ook een keer een topic weet nou hoe het werkt toch een slotje
Mwah dat valt best meequote:Op zondag 6 maart 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Gerard en Karim lopen Guido echt te fucken
[ afbeelding ]
Naar of over?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:19 schreef xTamaratJj het volgende:
Mo informeert ff naar Maik zijn dingdong.
ik voel me vereerd!quote:
Sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 01:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Gutverkut Sophia, ik wil je grot niet zien.
Sofia in haar natuurlijke houding.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lenigheid, dat doet ze anders nooit.
dat dus jaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Sophia heeft haar plekje gevonden, Phillip heeft een bloedlul en Sophia is wel benieuwd nu...en opent die stelten van der en weer een blik op der kruis. Gratenkut.
slaap wel *geeft een klein slaapwelkusje*quote:
zo geborenquote:
Hier ziet u Sofia, een kruising tussen een hyena en een chihuahua in haar natuurlijke habitat.quote:
voor u ook slaap welquote:
truste beeb... en misschien weet je morgen wat voor pakje Jo aanhad vanavond!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je bent het met me eens?
Wow.
Bedtijd, nu ben ik van slag.
Trusten alle!!!!!!
voor jou ook slaap wel!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je bent het met me eens?
Wow.
Bedtijd, nu ben ik van slag.
Trusten alle!!!!!!
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb dus wel wat gemist? Geheim G&L bekend?
jup lees anders even de sticky update door ben je meteen bij!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
btw hulde aan de updatersquote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup lees anders even de sticky update door ben je meteen bij!
yeps, Mo deed Laura goed gokken en schijnbaar mocht Laura Servio vertellen wat hij exact moest zeggen als hj drukte voor Guido!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
dat is nog niet in beeld geweest dat hij slaaptquote:
gvdammequote:
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:27 schreef RiftNL het volgende:
Servio heeft allang door dat Guido bi of homo is. Trouwens Guido schept op want hij verdiende 1200-1500 euro ermee en geen 1800 en kreeg ZEKER NIET iedere 6 maanden een nieuwe pc
Hij verdiende er niks aan, heeft geen enkel toernooi gewonnen en is maar 1x naar het buitenland geweest in 2010 alleen (Zweden)quote:Op zondag 6 maart 2011 01:27 schreef RiftNL het volgende:
Servio heeft allang door dat Guido bi of homo is. Trouwens Guido schept op want hij verdiende 1200-1500 euro ermee en geen 1800 en kreeg ZEKER NIET iedere 6 maanden een nieuwe pc
k stream 14 uur per dag..... krijg er ook niks voorquote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef Stranger het volgende:
Ik game ook 8 uur per dag en daar krijg ik zeker geen geld voor
same herequote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
k stream 14 uur per dag..... krijg er ook niks voor
Ken veel pro gamers ook vanuit zijn wereldjequote:
dat was zeker mooi geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk wel jammer dad Maik niet de slaapwandelaar is. Doolt Maik "s nachts ineens door het huis.
thats not waar!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef WebAddict het volgende:
Wat guido allemaal lult is allemaal dikke bs ja.
hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden de 4 het doorhebben dat Sharon daar zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |