Hij zit zich af te vragen of hij dronken genoeg is om iemand als Aafke een veeg te gevenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef Greys het volgende:
Flip is er niet zo bij op zijn gemak volgens mij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef bamby het volgende:
Ga juist aafke steeds leuker vinden, gewoon een spontane uit de friesche klei getrokken meid.
Denk dat Aafke hem helemaal gek maakt in bedquote:Op zondag 6 maart 2011 02:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij zit zich af te vragen of hij dronken genoeg is om iemand als Aafke een veeg te geven
Als hij zich dat moet afvragen is het antwoord negatiefquote:Op zondag 6 maart 2011 02:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij zit zich af te vragen of hij dronken genoeg is om iemand als Aafke een veeg te geven
OK, geen probleem.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:11 schreef RiftNL het volgende:
Ze heeft in ieder geval kanker overwonnen dat is zeker dacht aan de urinewegen daar ergens in de buurt
Lijkt me wel dat je lol met haar kan hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Vind ik al vanaf moment 1.
Zou graag een avond zuipen met haar
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Ze zitten allemaal wijs te lullen dat ze dingen weten maar ze zijn allemaal uit de richting, de meeste.
Dat geloof ik graag, maar ik vind haar echt zo'n type'' mwa als ik dronken bent doe ik haar wel, maar als vriendin/vrouwquote:Op zondag 6 maart 2011 02:12 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk dat Aafke hem helemaal gek maakt in bed
Ja, 1 keer vol blaffen ok, maar je mot er ook nog mee over straat...quote:Op zondag 6 maart 2011 02:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik vind haar echt zo'n type'' mwa als ik dronken bent doe ik haar wel, maar als vriendin/vrouw)
Dilemma van Flip ook denk ik
Als het aan haar hormonen ligt kan ze daar niets aan doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zat er dan wel diep in.... aan die huid te zien
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Philip houdt de boot altijd af. Die wil geen relatie in het huis, kun je aan zijn lichaamshouding duidelijk zien...
Ze kan toch aan de ketting?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, 1 keer vol blaffen ok, maar je mot er ook nog mee over straat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |