Ik heb er gepost!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:17 schreef bollokus het volgende:
ik denk probeer ook een keer een topic weet nou hoe het werkt toch een slotje
Mwah dat valt best meequote:Op zondag 6 maart 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Gerard en Karim lopen Guido echt te fucken
[ afbeelding ]
Naar of over?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:19 schreef xTamaratJj het volgende:
Mo informeert ff naar Maik zijn dingdong.
ik voel me vereerd!quote:
Sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 01:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Gutverkut Sophia, ik wil je grot niet zien.
Sofia in haar natuurlijke houding.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lenigheid, dat doet ze anders nooit.
dat dus jaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Sophia heeft haar plekje gevonden, Phillip heeft een bloedlul en Sophia is wel benieuwd nu...en opent die stelten van der en weer een blik op der kruis. Gratenkut.
slaap wel *geeft een klein slaapwelkusje*quote:
zo geborenquote:
Hier ziet u Sofia, een kruising tussen een hyena en een chihuahua in haar natuurlijke habitat.quote:
voor u ook slaap welquote:
truste beeb... en misschien weet je morgen wat voor pakje Jo aanhad vanavond!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je bent het met me eens?
Wow.
Bedtijd, nu ben ik van slag.
Trusten alle!!!!!!
voor jou ook slaap wel!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je bent het met me eens?
Wow.
Bedtijd, nu ben ik van slag.
Trusten alle!!!!!!
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb dus wel wat gemist? Geheim G&L bekend?
jup lees anders even de sticky update door ben je meteen bij!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
btw hulde aan de updatersquote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup lees anders even de sticky update door ben je meteen bij!
yeps, Mo deed Laura goed gokken en schijnbaar mocht Laura Servio vertellen wat hij exact moest zeggen als hj drukte voor Guido!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
dat is nog niet in beeld geweest dat hij slaaptquote:
gvdammequote:
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:27 schreef RiftNL het volgende:
Servio heeft allang door dat Guido bi of homo is. Trouwens Guido schept op want hij verdiende 1200-1500 euro ermee en geen 1800 en kreeg ZEKER NIET iedere 6 maanden een nieuwe pc
Hij verdiende er niks aan, heeft geen enkel toernooi gewonnen en is maar 1x naar het buitenland geweest in 2010 alleen (Zweden)quote:Op zondag 6 maart 2011 01:27 schreef RiftNL het volgende:
Servio heeft allang door dat Guido bi of homo is. Trouwens Guido schept op want hij verdiende 1200-1500 euro ermee en geen 1800 en kreeg ZEKER NIET iedere 6 maanden een nieuwe pc
k stream 14 uur per dag..... krijg er ook niks voorquote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef Stranger het volgende:
Ik game ook 8 uur per dag en daar krijg ik zeker geen geld voor
same herequote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
k stream 14 uur per dag..... krijg er ook niks voor
Ken veel pro gamers ook vanuit zijn wereldjequote:
dat was zeker mooi geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk wel jammer dad Maik niet de slaapwandelaar is. Doolt Maik "s nachts ineens door het huis.
thats not waar!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef WebAddict het volgende:
Wat guido allemaal lult is allemaal dikke bs ja.
hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden de 4 het doorhebben dat Sharon daar zit?
Nou ja het zal wel ik zie het niet zo, maar kennelijk heb jij meer infoquote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ken veel pro gamers ook vanuit zijn wereldje
Guido is allang ontdekt door Servio, let maar eens op de manier van ondervragen en kijken van Servio richting Guido
doet fonsje toch iets goedquote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef Flow3r het volgende:
Servio: ze hebben mij neergezet als een valse tyfusnicht
Daar heeft hij de redactie niet voor nodig.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef Flow3r het volgende:
Servio: ze hebben mij neergezet als een valse tyfusnicht
Was jij Secret Story niet zat?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ikzelf zit er niet in maar ken een hoop jongens, heb ook tijd een clan gesponsort
Ooh ok, ik ben ook vaste regular in de scene, al jaar of 7.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ikzelf zit er niet in maar ken een hoop jongens, heb ook tijd een clan gesponsort
Counterstrike (1.6)quote:Op zondag 6 maart 2011 01:32 schreef Stranger het volgende:
Maar welke spellen heeft Guidson gespeeld dan?
De relatie met laurierquote:Op zondag 6 maart 2011 01:32 schreef Stranger het volgende:
Maar welke spellen heeft Guidson gespeeld dan?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is alleen maar betalen voor ze weer SL doen en je yellowbird wilt inschakelen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
Moet dat nou???quote:Op zondag 6 maart 2011 01:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In NL niet nee, internationaal gezien nog wel één van de meest verdienende games mits je aan de top zitquote:
Die herkent hem gewoon denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:33 schreef RiftNL het volgende:
Servio herhaalt steeds; En ik maar denken dat je homo bent richting GuidoServio is dus niet bepaald dom
Ze doet jouw naam wel eer aanquote:Op zondag 6 maart 2011 01:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij spelen ze ook WC3quote:Op zondag 6 maart 2011 01:33 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
In NL niet nee, internationaal gezien nog wel één van de meest verdienende games mits je aan de top zit
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:35 schreef RiftNL het volgende:
Laura zegt; Ik zou nooit met iemand wat aanpappen als die een relatie heeft en vandeweek riep ze nog dat ze geen grenzen heeft tegen Guido, klein sletje is het
Sindskort vervangen door StarCraft 2, maar Grubby kan er nog wel steeds wel wat van (Ook in Starcraftquote:
ghehehequote:Op zondag 6 maart 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
boengaboengaboengaboengaboengaboenga klompendans lalalal
Dat is werk.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:35 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Guido zegt dat ie niet vreemdgaat, nog nooit gedaan.
Is neuken met random mannen niet vreemdgaan dan?
Is Grubby overgestapt naar SC?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:36 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Sindskort vervangen door StarCraft 2, maar Grubby kan er nog wel steeds wel wat van (Ook in Starcraft)
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef RiftNL het volgende:
Hahaha Servio denkt dat Guido er over een paar jaar wel achter komt dat hij gay is hahaha deze man heeft MENSENKENNIS EN JIJ NIET FAALEX
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest je ff bijlezen markie??quote:
slaap wel meisquote:
Mooi want jij zou stoppen met streamen na vanavondquote:Op zondag 6 maart 2011 01:38 schreef jugler het volgende:
Dames, gebeurt er nog wat interessants, werkinternet = slecht dus geen streams voor mijen de updates zijn niet al een tijdje niet meer bijgewerkt
Victory dance, en terecht...quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef bollokus het volgende:
team gak is de wegkwijt........... tijd voor verdovingsspuitjes
HAHAHAHA...kappuh...hahahaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef RiftNL het volgende:
Als je op die cirkel van Karim drukt gebeurd er dan iets?Soort quizbutton?
Soort lara croft missiequote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef RiftNL het volgende:
hmmmmm. ik ga eigenlijk nooit voor hun slapen ?!?!? word weer een dilemmaquote:
Normaal gesproken slapen ze rond 2/3'en.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmmmm. ik ga eigenlijk nooit voor hun slapen ?!?!? word weer een dilemma
Dat ding wat je in borst moet drukken bij de Iron man films.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef RiftNL het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mooi want jij zou stoppen met streamen na vanavond
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef 08gnoT. het volgende:
PricelessGerard en Karim horen echt wel tot mn favorieten
nee hoor. over 20 minuten liggen ze allemaal op bedquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmmmm. ik ga eigenlijk nooit voor hun slapen ?!?!? word weer een dilemma
Dat vraag ik me ook echt af.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat alex onder de kijkers het populairst was. WIE VAN JULLIE HEEFT OP DIE MONGOOL GESTEMD?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee hoor. over 20 minuten liggen ze allemaal op bed
ikke niet, no wayyyyyyyyyquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat alex onder de kijkers het populairst was. WIE VAN JULLIE HEEFT OP DIE MONGOOL GESTEMD?
vraag ik me ook af, fucking meeloperquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hummiequote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Stop er is 2 in je cd-lade en stuur ze naar mij, adres is cd-lade 2 @ capelle.nlquote:
De stemronde was fake...quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De stemquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
lol stemmen en denken dat het iets uitmaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mmm lekker mmmquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stop er is 2 in je cd-lade en stuur ze naar mij, adres is cd-lade 2 @ capelle.nl
Huisvrouwen!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar de inkomsten van die zielige smssers nietquote:
stervio ook ?!?!?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:43 schreef RiftNL het volgende:
Aafke heeft op zeker x piemol in dr kont gehad hoe ze erover praat enz
Als je een eerlijk antwoord wilt: Omdat aan Alex z'n kant stond in de bitchfight met Servio, en Maik vonden ze blijkbaar nog meer zzzzzz, heb zelf niet op hem gestemd though.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
sofia haalt haar make up van haar gezichtquote:
maar sherrie doet het goed!quote:
Is toch hetzelfde?quote:
Guido heeft ook een tsunami overleefd.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef Stranger het volgende:
Haha Servio heeft het over de tsunami en een kind dat toen 14 was
Een tsunami aan witte regen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Guido heeft ook een tsunami overleefd.
Een tsunami van ouwe mannetjes.
"One, two, Freddy comes for you. Three for better lock your door. 5,6 get your crucifix. 7,8 better stay up late. 9,10 never sleep again"! Aan dat meisje doet ze me erg denken, vlak voor Freddie's entreequote:
neen! dat zijn huisvrouwen met een pimpquote:
dat zijn er meerquote:
Trek net nog een flesje HJ open. Toch nog een beetje in de buurt van Limburg vandaagquote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef bollokus het volgende:
pffff het leven van een streamer gaat niet over rozen
ook iemand een glaasje desperados?
Geld!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef jugler het volgende:
vraagje, puur hypothetisch, stel nou dat deze show wel wat langer in de lucht blijft dan de verdachte 3 weken. Wat nou als al die geheimen tussen nu en 2-3 weken worden geraden? Blijven we dan zitten met een huis met mensen waarvan het geheim al geraden is? Wat voor nut hebben die missies dan nog?
Doe maar op een usbstick mijn cd is nog bezig met de frikandellenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef bollokus het volgende:
pffff het leven van een streamer gaat niet over rozen
ook iemand een glaasje desperados?
Als alle geheimen geraden zijn is het spel afgelopen, zo simpel is het.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef jugler het volgende:
vraagje, puur hypothetisch, stel nou dat deze show wel wat langer in de lucht blijft dan de verdachte 3 weken. Wat nou als al die geheimen tussen nu en 2-3 weken worden geraden? Blijven we dan zitten met een huis met mensen waarvan het geheim al geraden is? Wat voor nut hebben die missies dan nog?
dat is een van de weinige dingen die ik hier mis in la France ... ik woonde 15km van de brouwerij afquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Trek net nog een flesje HJ open. Toch nog een beetje in de buurt van Limburg vandaag
Volgens mij zit Laura dan helemaal de hele dag met eenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef woodyinthemix het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Karim ook wel bij Laura passen
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
wat hoor ik nu sofia heeft een zwart potje in haar doosje ?!?!?
en nu maar hopen dat het potje BOEM!! kan zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
Dat zal me toch een knalpot worden.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
en nu maar hopen dat het potje BOEM!! kan zeggen
quote:
laat dat maar even achterwegen dan zien we iets heel anders dan een knipperend oogquote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
en nu maar hopen dat het potje BOEM!! kan zeggen
Daarom moet er ook meer drank in. Dan denken ze niet zo snel meer aan die geheimen. Ja, als ze lam na zitten te praten maar niemand denkt dan nog helder en bovendien levert het leuke beelden op voor de dagelijkse uitzendingen. Het Oh Oh Cherso effect.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef jugler het volgende:
fuck de secretsquote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom moet er ook meer drank in. Dan denken ze niet zo snel meer aan die geheimen. Ja, als ze lam na zitten te praten maar niemand denkt dan nog helder en bovendien levert het leuke beelden op voor de dagelijkse uitzendingen. Het Oh Oh Cherso effect.Die hadden weer een dik miljoen kijkers.
![]()
Dus Alphons nu Maik erin en onbeperkt drank dan wordt het nog wat vandaag!!
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef capuchon het volgende:
Ik ga slapen ! Prettige nacht mede streamerss!
O, nu zal PB ook wel weer snel online komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
slaap welquote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef capuchon het volgende:
Zelfs voor PB is Sofia een brug te ver.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
O, nu zal PB ook wel weer snel online komen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef capuchon het volgende:
werd verdomme ook wel tijd anders zie ik er morgen het zelfde uit als sofiequote:
Karim gaat nog wel doorfeesten hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef RobbieBoy het volgende:
mmm, jammer dat De stem het feest zo heeft afgekapt, en als een NACHTKAARSJE laat uitgaan
word ook tijdquote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef versabommie het volgende:
Ah Aafke en Flip gaan echt een keer noekie doen!
guessss again.. stream nu op Aafke en Philipquote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
werd verdomme ook wel tijd anders zie ik er morgen het zelfde uit als sofie
dat kan alleen als je nooit meer slaapt, en dus eigenlijk een zombie bentquote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
werd verdomme ook wel tijd anders zie ik er morgen het zelfde uit als sofie
first time anal streamquote:
Jah met gezeur over meubels enzo, het werd net leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef RobbieBoy het volgende:
mmm, jammer dat De stem het feest zo heeft afgekapt, en als een NACHTKAARSJE laat uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |