Normaal gesproken slapen ze rond 2/3'en.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmmmm. ik ga eigenlijk nooit voor hun slapen ?!?!? word weer een dilemma
Dat ding wat je in borst moet drukken bij de Iron man films.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef RiftNL het volgende:
Als je op die cirkel van Karim drukt gebeurd er dan iets?Soort quizbutton?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mooi want jij zou stoppen met streamen na vanavond
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef 08gnoT. het volgende:
PricelessGerard en Karim horen echt wel tot mn favorieten
nee hoor. over 20 minuten liggen ze allemaal op bedquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmmmm. ik ga eigenlijk nooit voor hun slapen ?!?!? word weer een dilemma
Dat vraag ik me ook echt af.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat alex onder de kijkers het populairst was. WIE VAN JULLIE HEEFT OP DIE MONGOOL GESTEMD?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee hoor. over 20 minuten liggen ze allemaal op bed
ikke niet, no wayyyyyyyyyquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat alex onder de kijkers het populairst was. WIE VAN JULLIE HEEFT OP DIE MONGOOL GESTEMD?
vraag ik me ook af, fucking meeloperquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hummiequote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Stop er is 2 in je cd-lade en stuur ze naar mij, adres is cd-lade 2 @ capelle.nlquote:
De stemronde was fake...quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De stemquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
lol stemmen en denken dat het iets uitmaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |