quote:Op zondag 6 maart 2011 00:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Backup spixtv.nl :
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
Maik komt in de uitzending van maandag toch terug? Dan hebben de mannen ondertussen al genomineerd. Stel dat Mo genomineerd wordt.
4 flessen wijn en 16 biertjesquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Coos het volgende:
Maar er was dus weer een "feessie" .
2 flessen wijn en 12 fanta of zoiets??
Hoi het kluizen geld bedragen moet veranderd worden.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ze hebben het over tosti's, nu heb ik honger
Lekker bezigquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Backups:
http://81.171.125.138/
Feest kan toch ook zonder alcohol?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Coos het volgende:
Vergeet de Fristi niet van Laura.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Coos het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:48 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga mn bed in....t is weer/nog steeds saai
Ja tuurlijk... Je breekt niet maar zo iets.quote:
12 Sagres....Portugees bocht bier...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Coos het volgende:
ik zeg goed wek gelijk ff opslaanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Backups:
Sailormoon je weet tochquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef versabommie het volgende:
Hey! Joanna heeft niet meer dat Madonna Jurkje aan!
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Backups:
Gebeurd automatisch, wanneer het op de site van secret story ook aangepast is.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Lemar het volgende:
[..]
Hoi het kluizen geld bedragen moet veranderd worden.
Wat de fak is sailormoon ?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Gaat dit alweer over de sailormoonoutfit van Joanna
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb heel de avond gemist... Maar is er nog iets gebeurd omtrend die chaos van vanavond?
Zit nu in Legally Blond outfit.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Gaat dit alweer over de sailormoonoutfit van Joanna
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
Guido vertelt over zijn oorspronkelijke geheim, profesioneel gamer
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:50 schreef Kwaliteit het volgende:
sorry ik gaf verkeerd linkje
het is:
Backups:
http://84.243.215.68/
Heb beiden nu gesaved... thanksquote:Op zondag 6 maart 2011 00:50 schreef Kwaliteit het volgende:
sorry ik gaf verkeerd linkje
het is:
Backups:
http://84.243.215.68/
Ze herkent hem zelfsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
Guido wordt rood als Sofia aan hem vraagt of hij wel eens model heeft gestaan
Hahahahahhaha ALSTUBLIEFT laat dit gebeuren!!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
Maik komt in de uitzending van maandag toch terug? Dan hebben de mannen ondertussen al genomineerd. Stel dat Mo genomineerd wordt.
van laura was me al heel duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 00:52 schreef Chanel5 het volgende:
Was al bekend, Guido professioneel gamer en Laura Dislectisch
Nop, alleen Maikquote:Op zondag 6 maart 2011 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Isiedereen al opgeroepen? Om te zeggen wie terug zou mogen komen?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
Zou een vette Gerard move zijn: Welke hand is je gamehand? Nou euh nou euh deze..
En dan BAF! Zo alle kootjes tot puin met een grote soeppan!
Gerard: En probeer nou maar eens op mij te drukken gek!
Pfff.....wat ik gezien heb;quote:
Lol! Dan gooi ik er een paar SMS-jes tegenaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:52 schreef capuchon het volgende:
[..]
Hahahahahhaha ALSTUBLIEFT laat dit gebeuren!!!!
Zou een vette Gerard move zijn: Welke hand is je gamehand? Nou euh nou euh deze..
Hey jij lijkt me wel een oplettend kijker.. Wat had Joanna nou voor pakje aan?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Pfff.....wat ik gezien heb;
Aafke in lange rok, die kan je optrekken en zie je bibs......Karim die met zijn leuter gitaar ging spelen, en Aaf vond het best een grote....Laura der geheim is bekend........ze waren dronken en ineens niet meer, Moon pleurde van bed en Maik gaf een slecht stukje The Bold and The beautyfull weg toen die even streams mocht meekijken.....
datmaakt RLS leuk, was er al bijna mee gestopt tot ik hier kwamquote:
je smst maar lekker naar 0800-RELquote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu ook MidsummerMurders opzetten en eens kijken wat mijn aandacht wint.
Weet je wat ik doe beide. En als er echt iets spannends gebeurt daar moet jullie maar effe de relalertknop indrukken!
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey jij lijkt me wel een oplettend kijker.. Wat had Joanna nou voor pakje aan?
Hij vergeet er zeker weer bij te zeggen BROODPOOTquote:Op zondag 6 maart 2011 00:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Guidette zit nu al zijn "geheimen" prijs te geven. Model, proffesioneel gamer
Check je AVA!quote:
In elk geval sanctie voor inactiviteit.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef Chanel5 het volgende:
En toch drukt Sofia niet, die is centjes aan het verzamelen en doet niet aan het spel mee, weg ermee dus!!!
*loopt naar de kelder en pakt een gun............*quote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey jij lijkt me wel een oplettend kijker.. Wat had Joanna nou voor pakje aan?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij vergeet er zeker weer bij te zeggen BROODPOOT
Paintgun? Staat hij er gekleurd op.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*loopt naar de kelder en pakt een gun............*
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Laura zegt het zelf: "ik ben het saaiste meisje van alle meiden hier in het huis"
![]()
![]()
![]()
![]()
Bravo wat een zelfkennis
Gun? Ik zag iemand zeggen dat het sailormoon heet!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*loopt naar de kelder en pakt een gun............*
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk los op een echte man, naja, meer man dan Guido dan
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Laura zegt het zelf: "ik ben het saaiste meisje van alle meiden hier in het huis"
![]()
![]()
![]()
![]()
Bravo wat een zelfkennis
Sofia is eigenlijk een vuile stooksterquote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef Chanel5 het volgende:
En toch drukt Sofia niet, die is centjes aan het verzamelen en doet niet aan het spel mee, weg ermee dus!!!
Nâh die detective had ik al gezien dus ik blijf gezallie bij julliequote:Op zondag 6 maart 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
je smst maar lekker naar 0800-REL
Krijg je ook gelijk een sms als PC Eend weer bijna een ban krijgt!
slaapwel mennekequote:
vind ik ookquote:
Als je zo doorgaat Bommie-dear.......terk ik ook zo'n pakje aan zoek ik je op en gaan we samen uitvissen wat het nou precies is!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gun? Ik zag iemand zeggen dat het sailormoon heet!
Nee, was het maar vast zo laat!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh die detective had ik al gezien dus ik blijf gezallie bij jullie![]()
Nee die Eend heeft toch geen ban??
hahahaha daarom was ze vanavond aan het bewegen: nominaties zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bravo wat een zelfkennis
Idd. en Servio krijgt dat over hem heen. Vuil wijf is hetquote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Sofia is eigenlijk een vuile stooksterze geeft ook alle voorzetjes voor Servio
cap??quote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat Bommie-dear.......terk ik ook zo'n pakje aan zoek ik je op en gaan we samen uitvissen wat het nou precies is!
Gaat bommerinnetje niet leuk vinden.. mag ik het opnemen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat Bommie-dear.......terk ik ook zo'n pakje aan zoek ik je op en gaan we samen uitvissen wat het nou precies is!
Je mag der helemaal hebben.quote:
Misschien wil ze meedoen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat bommerinnetje niet leuk vinden.. mag ik het opnemen?
Zal iig meer kijkers trekken dan Secret Storyquote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Excelsior - PSV 2-3quote:
Ja maar het geheim van Guido en Laura geraden?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Excelsior - PSV 2-3
Vitesse - VVV 1-0
ADO - NEC 5-1
Twente - NAC 2-0
Oh, jaloerse vrouwenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je mag der helemaal hebben.
Ga je der gelijk effe ophalen?Dan ben ik van der af
Weet ik niet, ik heb voetbal gekeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja maar het geheim van Guido en Laura geraden?
ff ophouden nu, kreeg net een lel met een deksel van de snoeptrommelquote:
Graag zelfs. Past niet in de groep en Alex grijpen en weer afstotenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je mag der helemaal hebben.
Ga je der gelijk effe ophalen?Dan ben ik van der af
Nee, alleen dat Joanna Sailormoon isquote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja maar het geheim van Guido en Laura geraden?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Excelsior - PSV 2-3
Vitesse - VVV 1-0
ADO - NEC 5-1
Twente - NAC 2-0
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ja die laura, die gaat wel voor riddertje
falerquote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Excelsior - PSV 2-3
Vitesse - VVV 1-0 2-0
ADO - NEC 5-1
Twente - NAC 2-0
Oh, ze heeft haar schild al gevonden, nu de rest van haar Xena warrior princess outfit nog!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff ophouden nu, kreeg net een lel met een deksel van de snoeptrommel
Ze heeft al die weken nog nooit zoveel gepraat.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
hahahaha daarom was ze vanavond aan het bewegen: nominaties zeker
Of Annie!quote:
Hahahaha niet dreigen met Bommerin dat is onder de gordel.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Idd hij zit altijd zo te draaien en moeilijk te doenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef RiftNL het volgende:
Faalex zeg gewoon dat je enorm op dr geilt en verliefd bent ipv dat gedraai FALER
Daar had Jo het toch al over? Dat het leek alsof hij weinig ervaring had?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:01 schreef woodyinthemix het volgende:
alex ziet eruit en doet alsof ie voor het eerst verliefd is op een meisje...
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:01 schreef snetje het volgende:
bah! ze gooien Maik dus stiekum tijdens het ochtendgloren erin ... dat tie heel stilletjes op de bank moet gaan liggen en dan kijken wie hem het eerst ontdekt.... no fun voor de nacht streamers dus
Nâh, wat lul je nou, die jongen doet ook gewoon zijn best.quote:
Hoe weet je dat ? had begrepen live in de uitzending van maandag.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:01 schreef snetje het volgende:
bah! ze gooien Maik dus stiekum tijdens het ochtendgloren erin ... dat tie heel stilletjes op de bank moet gaan liggen en dan kijken wie hem het eerst ontdekt.... no fun voor de nacht streamers dus
ga zelf eens een tijdje droog te staan!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Gido toch ook een vri\endin ....
Get real
Wat een nepkindquote:Op zondag 6 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
aura begint wel praatjes te krijgen ....ok moi
Ze is al jaren dod!quote:
Jaloerse vrouwenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een nepkind
Ook even op de camera aan haar werk melden dat die wietplantage toch echt niet waar is
ik heb juisthet idee dat zij real is....... maar goed niet spannend voor het spel...wel voor iets andersquote:Op zondag 6 maart 2011 01:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een nepkind
Ook even op de camera aan haar werk melden dat die wietplantage toch echt niet waar is
Daar heeft ze het al dagen niet meer over.quote:
Guttegut Petje Pietamientje denkt dat die make-up hem erg goed staat en wil er tot morgenochtend nog van genietenquote:
Heeft ze al afgewassen?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een nepkind
Aafke heeft het al letterlijk in de groep gegooid, ben benieuwd wie er voor gaat drukken.quote:
HEEL VEEL STREAMLOCKSquote:
Is u er ook nog? Of moest je naar de wc?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heeft ze het al dagen niet meer over.
Echt heul veul streamlocks!!!!quote:
is er maandag een live danquote:Op zondag 6 maart 2011 01:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ? had begrepen live in de uitzending van maandag.
Ja dat vraag ik me dus ook af!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wat zou het moeten voorstellen?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
Veel streamlocks en volwassen mensen die doen alsof ze bezopen zijn op kutmuziek.
Nah echt niet maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat een nepgeheim zo'n geweldige impact op je gaat hebben dat heel je doen en laten daardoor word beinvloed.quote:
eigenlijk wel grappig. juist dat maakt de fokkers wakker want dan word alles uit de kast getrokken om toch te weten wat er gebeurdquote:
Het zal er tussenin hebben gezeten!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stroomstoring? Of massale vechtpartij met zwaargewonden?![]()
Geheim geradenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stroomstoring? Of massale vechtpartij met zwaargewonden?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Excelsior - PSV 2-3
Vitesse - VVV 1-0
ADO - NEC 5-1
Twente - NAC 2-0
zwaargewonden door stroomstoring dus?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zal er tussenin hebben gezeten!
help, heb een hekel aan ballenquote:
zo gaat dat in media landquote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef RiftNL het volgende:
Ook een beetje dom van de regie om precies hetzelfde fake geheim te doen zoals in Frankrijk enzo heel slim idd....
Alleen was haar kleding vanavond een raadsel!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah echt niet maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat een nepgeheim zo'n geweldige impact op je gaat hebben dat heel je doen en laten daardoor word beinvloed.
Daar kan ik gewoon niet bij.
Enne ik wil niet als jaloers bestempeld worden heurrrrrrr, want Joanne vind ik dan een knapper wijf!!!!!
Idd heeft ze gedronken?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef woodyinthemix het volgende:
Laura doet een beetje aan overcompensatie...
Begreep dat ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:08 schreef RobbieBoy het volgende:
ja de instarts op maandag worden live gedaan, dus dan zou Maick dus IDD live de woonkamer betreden
Nederland en RLSquote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef RiftNL het volgende:
Ook een beetje dom van de regie om precies hetzelfde fake geheim te doen zoals in Frankrijk enzo heel slim idd....
Hij zal echt wel naar buiten mogen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:08 schreef capuchon het volgende:
Maar serieus je gaat toch niet 3 dagen in een fucking hok zitten.
AAh dus niet heel veel gemistquote:
ik doe dat nou al 3 weken. alleen dan met toetsenbord op schootquote:Op zondag 6 maart 2011 01:08 schreef capuchon het volgende:
Ach hele dag dvd tje kijken af toe overschakeling dat hij de bewoners kan zien en verder veel slapen. Moet door te komen zijn toch ?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:08 schreef capuchon het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik doe dat nou al 3 weken. alleen dan met toetsenbord op schoot
Een geraden geheim verbroederd.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
Maar Servio, Alex, Laura en Guido in gesprek zonder nijd...het mag in de krant...
Ze gaf een sneer over Aafke anders.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
Maar Servio, Alex, Laura en Guido in gesprek zonder nijd...het mag in de krant...
soms komt er op het schermquote:
Oh hij heeft tv ik dacht alquote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach hele dag dvd tje kijken af toe overschakeling dat hij de bewoners kan zien en verder veel slapen. Moet door te komen zijn toch ?
hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:10 schreef RobbieBoy het volgende:
De stem "Sofia, trek ondergoed aan!!! we zien je doos bijna"
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:10 schreef RobbieBoy het volgende:
De stem "Sofia, trek ondergoed aan!!! we zien je doos bijna"
quote:
kan die een beetje fokkenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tv en een laptopje was gister te zien on stream.
Puur omdat ze op zoek is naar een stuk mannelijk vlees wat aan de bovenkant een duitse helm bezit, de andere mannen willen er niet opquote:
lijkt laptopje maar is een dvd spelerquote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laptop?! Goh....quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik zag een Ipad ... hij zal wel de hele dag angry birds aan het schieten zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach hele dag dvd tje kijken af toe overschakeling dat hij de bewoners kan zien en verder veel slapen. Moet door te komen zijn toch ?
Ohhhhhhhhh, dan zou ik als ik hem was lekker blijven zitten....quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan was die nu wel uit zichzelf vertrokken als hij had gelezen wat we over hem schrijvenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zag een Ipad ... hij zal wel de hele dag angry birds aan het schieten zijnben je zo een paar dagen mee zoet
ik ga voor haar.....bitch!quote:
Dan was hij nu al weg geweest denk ik, dat trekt hij niet.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga naar bed
Tot morgen allemaal (denk ik, carnavalhier hè)
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga naar bed
Truste ..have fun morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |