Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk los op een echte man, naja, meer man dan Guido dan
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Laura zegt het zelf: "ik ben het saaiste meisje van alle meiden hier in het huis"
![]()
![]()
![]()
![]()
Bravo wat een zelfkennis
Sofia is eigenlijk een vuile stooksterquote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef Chanel5 het volgende:
En toch drukt Sofia niet, die is centjes aan het verzamelen en doet niet aan het spel mee, weg ermee dus!!!
Nâh die detective had ik al gezien dus ik blijf gezallie bij julliequote:Op zondag 6 maart 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
je smst maar lekker naar 0800-REL
Krijg je ook gelijk een sms als PC Eend weer bijna een ban krijgt!
slaapwel mennekequote:
vind ik ookquote:
Als je zo doorgaat Bommie-dear.......terk ik ook zo'n pakje aan zoek ik je op en gaan we samen uitvissen wat het nou precies is!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gun? Ik zag iemand zeggen dat het sailormoon heet!
Nee, was het maar vast zo laat!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh die detective had ik al gezien dus ik blijf gezallie bij jullie![]()
Nee die Eend heeft toch geen ban??
hahahaha daarom was ze vanavond aan het bewegen: nominaties zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Laura zegt het zelf: "ik ben het saaiste meisje van alle meiden hier in het huis"
![]()
![]()
![]()
![]()
Bravo wat een zelfkennis
Idd. en Servio krijgt dat over hem heen. Vuil wijf is hetquote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Sofia is eigenlijk een vuile stooksterze geeft ook alle voorzetjes voor Servio
cap??quote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat Bommie-dear.......terk ik ook zo'n pakje aan zoek ik je op en gaan we samen uitvissen wat het nou precies is!
Gaat bommerinnetje niet leuk vinden.. mag ik het opnemen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat Bommie-dear.......terk ik ook zo'n pakje aan zoek ik je op en gaan we samen uitvissen wat het nou precies is!
Je mag der helemaal hebben.quote:
Misschien wil ze meedoen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat bommerinnetje niet leuk vinden.. mag ik het opnemen?
Zal iig meer kijkers trekken dan Secret Storyquote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat bommerinnetje niet leuk vinden.. mag ik het opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |