Nah echt niet maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat een nepgeheim zo'n geweldige impact op je gaat hebben dat heel je doen en laten daardoor word beinvloed.quote:
eigenlijk wel grappig. juist dat maakt de fokkers wakker want dan word alles uit de kast getrokken om toch te weten wat er gebeurdquote:
Het zal er tussenin hebben gezeten!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stroomstoring? Of massale vechtpartij met zwaargewonden?![]()
Geheim geradenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stroomstoring? Of massale vechtpartij met zwaargewonden?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Excelsior - PSV 2-3
Vitesse - VVV 1-0
ADO - NEC 5-1
Twente - NAC 2-0
zwaargewonden door stroomstoring dus?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zal er tussenin hebben gezeten!
help, heb een hekel aan ballenquote:
zo gaat dat in media landquote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef RiftNL het volgende:
Ook een beetje dom van de regie om precies hetzelfde fake geheim te doen zoals in Frankrijk enzo heel slim idd....
Alleen was haar kleding vanavond een raadsel!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah echt niet maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat een nepgeheim zo'n geweldige impact op je gaat hebben dat heel je doen en laten daardoor word beinvloed.
Daar kan ik gewoon niet bij.
Enne ik wil niet als jaloers bestempeld worden heurrrrrrr, want Joanne vind ik dan een knapper wijf!!!!!
Idd heeft ze gedronken?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef woodyinthemix het volgende:
Laura doet een beetje aan overcompensatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |