quote:
kan die een beetje fokkenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tv en een laptopje was gister te zien on stream.
Puur omdat ze op zoek is naar een stuk mannelijk vlees wat aan de bovenkant een duitse helm bezit, de andere mannen willen er niet opquote:
lijkt laptopje maar is een dvd spelerquote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laptop?! Goh....quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik zag een Ipad ... hij zal wel de hele dag angry birds aan het schieten zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ach hele dag dvd tje kijken af toe overschakeling dat hij de bewoners kan zien en verder veel slapen. Moet door te komen zijn toch ?
Ohhhhhhhhh, dan zou ik als ik hem was lekker blijven zitten....quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan was die nu wel uit zichzelf vertrokken als hij had gelezen wat we over hem schrijvenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zag een Ipad ... hij zal wel de hele dag angry birds aan het schieten zijnben je zo een paar dagen mee zoet
ik ga voor haar.....bitch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |