datquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
nou... dat was het... tjeeezus, de voorbereiding duurde nog langer
Mijn idee..Carnaval is zoooooo veel meer dan wat ze in de Randstad denken....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
het lijkt wel kindercarnaval, met die toeters en confetti.
Ik snap dat de mensen van boven de rivieren Carnaval niets vinden,
als ik de hele dag/avond die toeters zou horen, zou ik nooit meer Carnaval vieren
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
Hier leer je altijd weer bij. ALAAAAAAF!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet gewoon je geluid uit of klik je streams weg.
Het is zo simpel!
Alex ga dan er naar toequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Nou, dat was een fakking gaaf feest!
[ afbeelding ]
goeie cap + tekstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
working on itquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef dieenebart het volgende:
En klaar?![]()
Tering, waar is de tijd gebleven van een half krat per persoon?
Tja, er moest alleen wat op beeld voor de uitzending, daar worden de pijlen op gericht toch? Die moet beter bekeken worden, ik ben er uit, ga geen streams kopen op deze manier, ga niet betalen voor een decor waar af en toe mooie momentjes voor een TV uitzending in geregisseerd worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Geen muziek meer ?
"Wat een Hn-Feest"
Afschminken en hop naar bed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
Laura is weer bezorgd dat ze er niet goed genoeg uitzietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga even mijn haren borstelen en make up bijwerken!
Da's bij een goed feest vaak het gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, er moest alleen wat op beeld voor de uitzending, daar worden de pijlen op gericht toch? Die moet beter bekeken worden, ik ben er uit, ga geen streams kopen op deze manier, ga niet betalen voor een decor waar af en toe mooie momentjes voor een TV uitzending in geregisseerd worden.
Zal wel interessant zijn hoe Net5 dat gaat oplossenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef waxmask het volgende:
Hahah staken...da's wel voor het eerst in een RLS he?
quote:
Staking, want geen muziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom liggen ze achterlijk te doen op de grond?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |