Dan moet er eerst meer alcohol komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef anniccck het volgende:
Eigenlijk moeten ze die rode telefoon eens laten gaan als iedereen knetterdronken is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
aso snel topicvolspammenmetmongolenfluitjesenbijzonderweinigdrank !
Hier nog 1, ik blijf de komende dagen gewoon binnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef marky het volgende:
Carnaval nooit begrepen zal het ook nooit begrijpen
normaal zitten er 24 van die kleintjes in een doos daaroquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef Stranger het volgende:
Wat een minibiertjes
En dan zijn er ook nog maar 16 van?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Praatpoeder het volgende:
Doen ze nou net alsof ze in een hele volle kroeg staan, door met zijn alle in dat hoekje te staan
En Joanne en Stervio trapten erinquote:
+100quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef steppy het volgende:
er viel em wel op dat er 1 pak teveel is..
8 voor Mikequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
normaal zitten er 24 van die kleintjes in een doos daaro
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Praatpoeder het volgende:
Doen ze nou net alsof ze in een hele volle kroeg staan, door met zijn alle in dat hoekje te staan
hij moet al luisteren das zielig zatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef afca_oc het volgende:
Voor straf moeten ze maik naar deze jokersact laten kijk
Vind jij het wel wat dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef _Twinkle het volgende:
Sharon en Joanne vinden het naar niks///
haha ik heb vandaag voor het eerst in 10 jaar carnaval aan me voorbij laten gaan. Mis het wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
weet nu weer waarom ik thuis op de bank zit
het IS ook niks....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef _Twinkle het volgende:
er is toch ook helemaal geen reet aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef _Twinkle het volgende:
jawel al 500xquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef RiftNL het volgende:
Maik komt zo er was niet voor niets 1 pak teveel niemand opgevallen?
Bedankt, ik snapte het al niet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef marky het volgende:
Joanna is Annie Annie zat in een weeshuis is dus een verwijzing naar Sofia die op het internaat zat.
Ze willen allemaal leuk op tv voorkomen voor zuid nederland gok ik zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef xxbritt het volgende:
Het is toch juist de bedoeling dat je zo veel alcohol op hebt dat je niet meer door hebt dat je voor lul staat. Dat lukt niet met een paar wijntjes.
heb de laatste 15 jaar niet meer gevierd. Was zeer fanatiek Ben er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
haha ik heb vandaag voor het eerst in 10 jaar carnaval aan me voorbij laten gaan. Mis het wel een beetje.
Plezier maken zonder alcohol is niet moeilijk hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef xxbritt het volgende:
Het is toch juist de bedoeling dat je zo veel alcohol op hebt dat je niet meer door hebt dat je voor lul staat. Dat lukt niet met een paar wijntjes.
Ik niet maar misschien iemand anders welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met deze cap kan je wat leuk mee denk ik
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Mij dus niet, tijd voor mijn pilletje
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Dat extra pak is een aanwijzing dat er ergens nog iemand zit.
Hij komt echt niet vanavond lijkt me.
Eensch!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Dat extra pak is een aanwijzing dat er ergens nog iemand zit.
Hij komt echt niet vanavond lijkt me.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Maik gewoon terug laten komen tijdens een polenaise en achter aan sluiten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
Ja mensen we kijken hier naar een FAKE FEEST..gemaakte gezelligheid....Alphons
Pak het zooitje maar in hoor... Jou zien we NOOIT meer terug....
Volgens mij is het gewoon een Sailormoon pakje wat Joanna aan heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dat Pakje van Joanna moet voorstellen? Komop Annie? Dat was een fakking wees!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Maik gewoon terug laten komen tijdens een polenaise en achter aan sluiten
duurt tot maandagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef Psychecn het volgende:
Ze laten Maik niet voor niets zien.
De vraag is hoelang het duurt voordat ie dr in mag..
Ik ben best jaloers op die benen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura heeft wel een mooi pak uitgekozen.
Gevoelloze grim reaper / zakenman?
Zo blij dat hij er nog inzit echt dat had ik niet willen missen. Hoe gaat hij zich maandag voelen als Maik ook nog weer terug komt. Je hebt gewonnen meer niet.quote:
Wel als er veertig camera's op je gericht staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Plezier maken zonder alcohol is niet moeilijk hoor
en we wilde nog wel blijven streamen tot de laatste naar bed zou gaan...maar dat lukt zo nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Ik hoopte op flinke ruzies en uit de hand lopende dingen, maar dit is__!
Hopen dat ze meer bier krijgen en dan 2 uurtjes wachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Ik hoopte op flinke ruzies en uit de hand lopende dingen, maar dit is__!
EN ZE HEBBEN NIET GEKOZEN, DE PAKJES WERDEN UITGEDEELD!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura heeft wel een mooi pak uitgekozen.
Gevoelloze grim reaper / zakenman?
Sjah geen idee..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben best jaloers op die benen!
Zou ze trouwens niet een professor voor moeten stellen? Hoogebegaafd.
Welke moves dan wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
[..]
Zo blij dat hij er nog inzit echt dat had ik niet willen missen. Hoe gaat hij zich maandag voelen als Maik ook nog weer terug komt. Je hebt gewonnen meer niet.
Hij gaat zijn move op Laura maken... ik ben benieuwd.
Dat werd wel gezien, door Gerard en Guido, die hadden het ook gelijk over een cluequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef meneertje1972 het volgende:
waarom toeteren ze en feesten ze, denk na over die kleding het zijn clue's DOMBO'S !
Ook de kwisvragen waren weer clues en dat zagen ze niet.
Vanmorgen een perforator/nietmachine (piercing) bij de boodschappen, werd ook niet gezien.
Irritant dat er maar 1 man is die het spel speelt, maar ja als die dan maar wint
datquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
nou... dat was het... tjeeezus, de voorbereiding duurde nog langer
Mijn idee..Carnaval is zoooooo veel meer dan wat ze in de Randstad denken....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
het lijkt wel kindercarnaval, met die toeters en confetti.
Ik snap dat de mensen van boven de rivieren Carnaval niets vinden,
als ik de hele dag/avond die toeters zou horen, zou ik nooit meer Carnaval vieren
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
Hier leer je altijd weer bij. ALAAAAAAF!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet gewoon je geluid uit of klik je streams weg.
Het is zo simpel!
Alex ga dan er naar toequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Nou, dat was een fakking gaaf feest!
[ afbeelding ]
goeie cap + tekstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
working on itquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef dieenebart het volgende:
En klaar?![]()
Tering, waar is de tijd gebleven van een half krat per persoon?
Tja, er moest alleen wat op beeld voor de uitzending, daar worden de pijlen op gericht toch? Die moet beter bekeken worden, ik ben er uit, ga geen streams kopen op deze manier, ga niet betalen voor een decor waar af en toe mooie momentjes voor een TV uitzending in geregisseerd worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Geen muziek meer ?
"Wat een Hn-Feest"
Afschminken en hop naar bed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
Laura is weer bezorgd dat ze er niet goed genoeg uitzietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga even mijn haren borstelen en make up bijwerken!
Da's bij een goed feest vaak het gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Blue Thunder het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, er moest alleen wat op beeld voor de uitzending, daar worden de pijlen op gericht toch? Die moet beter bekeken worden, ik ben er uit, ga geen streams kopen op deze manier, ga niet betalen voor een decor waar af en toe mooie momentjes voor een TV uitzending in geregisseerd worden.
Zal wel interessant zijn hoe Net5 dat gaat oplossenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef waxmask het volgende:
Hahah staken...da's wel voor het eerst in een RLS he?
quote:
Staking, want geen muziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom liggen ze achterlijk te doen op de grond?????
quote:[img]http://i.![]()
fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wie is Grijp en wat doet hij daar?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:
Ander concept... laat het in godesnaam los!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
In de DGK kwam er gewoon een hoempapa band op bezoek met 20 dans mariekes, zodat je ook een gevulde ruimte had en daarnaast konden de bewoners dan via buitenstaanders het een en ander te weten komen ... Dit is echt zielig en te angsaanjagend om aan te moeten horen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura is weer bezorgd dat ze er niet goed genoeg uitziet![]()
Alsof iemand dat in de gaten heeft als je als een staafmixer bij het aanrecht blijft staan
Franniequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Bommie, dat rode pakje van Joanna, waar slaat dat op...
Rene van der Grijp?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef versabommie het volgende:
Het is een lange zoektoch geweest!
6 BB's, 1 bus en een DGK maar we've got him, de meest kansloze saaie slechte kandidaten aan een RLS!
Paar miljoenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe duur zou dit programma zijn?
Als we nou met 1000 man een 10tje bij elkaar leggen en het programma overnemen van Alphons?
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
en na dit grote feest aub alle ..ik zeg alle <<<--- toeters inleveren !!!
wie er eentje achterhoudt, riskeert een nominatie met gegarandeerd vertrek as donderdag !
Ja maar voor hoeveel zou hij het verkopenquote:
Lang genoeg voor ome fons om 'goeie' televisie van te makenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe duur zou dit programma zijn?
Als we nou met 1000 man een 10tje bij elkaar leggen en het programma overnemen van Alphons?
Nee in BB zaten allemaal slimme mensen die waren minstens net zo debielquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Flashbox het volgende:
BB heeft de RLS op de TV gezet, en een stel zwakzinnige haald het op deze manier voor goed van de TV
Cynthiaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Psychecn het volgende:
Wil Mo naar de kamer van de waarheid komen ...............
En wie zit daar met een rastapruik op en verkleed???
Paar duizend, dit is toch een flop.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja maar voor hoeveel zou hij het verkopen
Als je dit goed vond?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang genoeg voor ome fons om 'goeie' televisie van te maken
Daarom, wie doet er mee, kunnen wij het programma sturen en ze laten doen wat we willenquote:
Ik snap wel dat ze dat niet trekken, een feestje aankondigen en dan na een minuut of 20 de boel afkappen.quote:
Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Daarom, wie doet er mee, kunnen wij het programma sturen en ze laten doen wat we willen
en waar ga je het geld vandaan halen voor de missies?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Daarom, wie doet er mee, kunnen wij het programma sturen en ze laten doen wat we willen
Aafke kan wel lekker los gaan nu de rest nogquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke staat lekker met al dr vrienden te roken
Toch maar lucht geld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en waar ga je het geld vandaan halen voor de missies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |