Dan moet er eerst meer alcohol komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef anniccck het volgende:
Eigenlijk moeten ze die rode telefoon eens laten gaan als iedereen knetterdronken is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
aso snel topicvolspammenmetmongolenfluitjesenbijzonderweinigdrank !
Hier nog 1, ik blijf de komende dagen gewoon binnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef marky het volgende:
Carnaval nooit begrepen zal het ook nooit begrijpen
normaal zitten er 24 van die kleintjes in een doos daaroquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef Stranger het volgende:
Wat een minibiertjes
En dan zijn er ook nog maar 16 van?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Praatpoeder het volgende:
Doen ze nou net alsof ze in een hele volle kroeg staan, door met zijn alle in dat hoekje te staan
En Joanne en Stervio trapten erinquote:
+100quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef steppy het volgende:
er viel em wel op dat er 1 pak teveel is..
8 voor Mikequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
normaal zitten er 24 van die kleintjes in een doos daaro
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Praatpoeder het volgende:
Doen ze nou net alsof ze in een hele volle kroeg staan, door met zijn alle in dat hoekje te staan
hij moet al luisteren das zielig zatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef afca_oc het volgende:
Voor straf moeten ze maik naar deze jokersact laten kijk
Vind jij het wel wat dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef _Twinkle het volgende:
Sharon en Joanne vinden het naar niks///
haha ik heb vandaag voor het eerst in 10 jaar carnaval aan me voorbij laten gaan. Mis het wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
weet nu weer waarom ik thuis op de bank zit
het IS ook niks....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef _Twinkle het volgende:
er is toch ook helemaal geen reet aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef _Twinkle het volgende:
jawel al 500xquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef RiftNL het volgende:
Maik komt zo er was niet voor niets 1 pak teveel niemand opgevallen?
Bedankt, ik snapte het al niet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef marky het volgende:
Joanna is Annie Annie zat in een weeshuis is dus een verwijzing naar Sofia die op het internaat zat.
Ze willen allemaal leuk op tv voorkomen voor zuid nederland gok ik zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef xxbritt het volgende:
Het is toch juist de bedoeling dat je zo veel alcohol op hebt dat je niet meer door hebt dat je voor lul staat. Dat lukt niet met een paar wijntjes.
heb de laatste 15 jaar niet meer gevierd. Was zeer fanatiek Ben er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
haha ik heb vandaag voor het eerst in 10 jaar carnaval aan me voorbij laten gaan. Mis het wel een beetje.
Plezier maken zonder alcohol is niet moeilijk hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef xxbritt het volgende:
Het is toch juist de bedoeling dat je zo veel alcohol op hebt dat je niet meer door hebt dat je voor lul staat. Dat lukt niet met een paar wijntjes.
Ik niet maar misschien iemand anders welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met deze cap kan je wat leuk mee denk ik
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Mij dus niet, tijd voor mijn pilletje
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Dat extra pak is een aanwijzing dat er ergens nog iemand zit.
Hij komt echt niet vanavond lijkt me.
Eensch!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Dat extra pak is een aanwijzing dat er ergens nog iemand zit.
Hij komt echt niet vanavond lijkt me.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Maik gewoon terug laten komen tijdens een polenaise en achter aan sluiten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
Ja mensen we kijken hier naar een FAKE FEEST..gemaakte gezelligheid....Alphons
Pak het zooitje maar in hoor... Jou zien we NOOIT meer terug....
Volgens mij is het gewoon een Sailormoon pakje wat Joanna aan heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dat Pakje van Joanna moet voorstellen? Komop Annie? Dat was een fakking wees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |