Kan 'beuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
Godver, sorry, Ik moest (iets langer dan even) weg.
Sam staat nu echt uit en ik schaam mij diep. En ja m'n autoconnect staat op 1 sec in SAM :S
Als ik voorlopig niet mag draaien is het terecht, maar argh!
Goa party in Marokkoquote:
Watquote:
2 containers, dus iets van 250 nettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoeveel sinaasappels heb je verkocht?
Uitleg aubquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 containers, dus iets van 250 netten
Maar zal wel niet genoeg zijn
Ahhh jammer,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 containers, dus iets van 250 netten
Maar zal wel niet genoeg zijn
Actie binnen Deen. Wie de meeste netten sinaasappels in 1 week verkocht wint een reis naar Spanje, naar de leverancier.quote:
Komende weekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahhh jammer,
wanneer hoor je het?
Gokje. Iemand van die Deen in Purmerend gaat het winnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Actie binnen Deen. Wie de meeste netten sinaasappels in 1 week verkocht wint een reis naar Spanje, naar de leverancier.
Nou, dat zou goed kunnen. Maar ze kijken wel naar index cijfers gelukkigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gokje. Iemand van die Deen in Purmerend gaat het winnen?
En je mag iemand meenemen naar Spanje danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou, dat zou goed kunnen. Maar ze kijken wel naar index cijfers gelukkig
Nee, 1 persoon per filiaal helaaschquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je mag iemand meenemen naar Spanje dan
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij woont liever Carooltje uit
Mits de reis deze maand is.
?quote:
die jinglequote:
Ik had hem een link gestuurd over Goa-feesten in Marokko. Die zijn daar best wel populair onder rondreizende hippies, terwijl Marokko niet eens in de "Hippie trail" ligt.quote:
OK!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had hem een link gestuurd over Goa-feesten in Marokko. Die zijn daar best wel populair onder rondreizende hippies, terwijl Marokko niet eens in de "Hippie trail" ligt.
Dezen knuffel-indo..quote:
Ik denk dat die uitgesloten is van het aanbodquote:
Dat is m'n broer die aan de drugs zit hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]toon is lief!
kusjekoedel enzulks!
Maar Dragems was echt vaag. Ik kende die gast niet eensquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is m'n broer die aan de drugs zit hoor
Ik gaf gewoon bierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Dragems was echt vaag. Ik kende die gast niet eensEerste wat die deed was mij omhelzen ipv een hand te geven.
Precies, ik gaf netjes hand, ik ben ook de netheid zelve in het echt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Dragems was echt vaag. Ik kende die gast niet eensEerste wat die deed was mij omhelzen ipv een hand te geven.
Hey Henk jij ook weer hier?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dezen knuffel-indo..
Ik voel de liefde door me heen vloeien door deze muziek eh sahbi!
nohomo X
één liefde, fokfamilie jwz.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kom maar kan wel waarderen. no homo
Dat laatste je doet aardig je bestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, ik gaf netjes hand, ik ben ook de netheid zelve in het echt.
Op Fok heb ik echter een dirty imago, die ik dan ook hoog te houden heb
Maar jij bent baas.quote:
Zonder Goudvis_?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels al zo'n 6 keer gekomen!
Hallon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Henk jij ook weer hier?Alles goed op Zaterdagavond?
Verveling he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Posten in een topic die je verschrikkelijk vind, en dit ook dagelijks doen
Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Blijf dan vooral lekker weg als je het niks vindt
Mij een zemmel noemen?quote:
Ik moest ook even "wennen" aan Dragemsquote:
Gewoon dit nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zonder Goudvis_?
Dat kan niet goed zijn!
Heb je trouwens je broek omhoog gehouden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoopte op Disturbed, de bandquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef mc-Piel het volgende:
And I'm deeply disturbed, and I'm deeply unhappy!
Jep, ik had het beloofdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je trouwens je broek omhoog gehouden?
Ander keertje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik hoopte op Disturbed, de band
wat heb je gegeten dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
Iemand een effectievere scheetjes verdrijver als deo, heb Axe en Rexona al geprobeerd, maar ik dood denk ik zelfs vegetatie in de Sahara op het moment(en dat zijn taaie planten!)
![]()
![]()
Even goed de tijd nemen op het toilet.. ook al moet je niet beren, gewoon proberen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
Iemand een effectievere scheetjes verdrijver als deo, heb Axe en Rexona al geprobeerd, maar ik dood denk ik zelfs vegetatie in de Sahara op het moment(en dat zijn taaie planten!)
![]()
![]()
Disturbed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik hoopte op Disturbed, de band
Waarom ruiken meisjes altijd lekker en stinken mannen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat niet, ik zat om half 10 vanochtend al aan een quarter pounder, en ik eet dus echt alles op elk tijdstip, dat doet me niks. (was ik al wel aan het werk vanaf 6:30)quote:
Je darmen zijn van slagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat niet, ik zat om half 10 vanochtend al aan een quarter pounder, en ik eet dus echt alles op elk tijdstip, dat doet me niks. (was ik al wel aan het werk vanaf 6:30)
Maar klinkt wel vettt lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef mc-Piel het volgende:
Dit nummer is eigenlijk gewoon 4 nummers in 1 ofzo![]()
Helpt het dan als ik bloempjes eet?quote:
quote:
quote:
Nee misschien wat meer vezels.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Helpt het dan als ik bloempjes eet?
Of hij gooit er een stop op. Lekker veel rijst en banaan eten!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of hij gooit er een stop op. Lekker veel rijst en banaan eten!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
Okee, Roburtt meldt zich net af, dus mijn show van vanavond gaat alweer NIET door..
Wie wilt mij overnemen? Ik ga zo namelijk fucking hard pitten, ben kapot.
ik kan evt maar kheb geen micquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
Okee, Roburtt meldt zich net af, dus mijn show van vanavond gaat alweer NIET door..
Wie wilt mij overnemen? Ik ga zo namelijk fucking hard pitten, ben kapot.
/care, ik kan er zelf ook wel mix ingooien, die is wel dope.quote:
Maar karton is niet lekkerquote:
Karton is wel lekker, zelf eet ik ook wel eens ijzer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar karton is niet lekker
Denk dat ik volgende week, als ik durf, toch even langs de dokter ga (hypochonder <> Zokunen, ongeveer) dan kan ik de huisarts eens vragen naar het nut van het eten van bloemen
mmm ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar karton is niet lekker
Denk dat ik volgende week, als ik durf, toch even langs de dokter ga (hypochonder <> Zokunen, ongeveer) dan kan ik de huisarts eens vragen naar het nut van het eten van bloemen
is dit dus een ja of nee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
/care, ik kan er zelf ook wel mix ingooien, die is wel dope.
Vooral colablikjes zijn goed te doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Karton is wel lekker, zelf eet ik ook wel eens ijzer.
Ga jij maar, zie net dat het een podcast is, die pakt ie niet.quote:
trustenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga jij maar, zie net dat het een podcast is, die pakt ie niet.
Ik ga pitten
Daarmee suggereer je dat ijzer en karton hetzelfde smaakt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Karton is wel lekker, zelf eet ik ook wel eens ijzer.
trusten, liefde enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga jij maar, zie net dat het een podcast is, die pakt ie niet.
Ik ga pitten
Ik weet het mattie.quote:
Nee, dat suggereer ik niet. Ik zeg dat karton lekker is en dat ik ook wel eens ijzer eet. Niet dat het hetzelfde smaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat ijzer en karton hetzelfde smaakt?
Maar wat is dan het verband tussen ijzer en karton? Het zijn 2 heel verschillende materialen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dat suggereer ik niet. Ik zeg dat karton lekker is en dat ik ook wel eens ijzer eet. Niet dat het hetzelfde smaakt.
Goed onder je voorhuidje wassen hé!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Pizza is lekker, ik eet ook wel eens spaghetti.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verband tussen ijzer en karton? Het zijn 2 heel verschillende materialen.
Karton is lekker, ik eet ook wel eens ijzer. Die zin klopt gewoon niet
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goed onder je voorhuidje wassen hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Voornamelijk Housequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat voor muziek draait uitzicht om elf uur?
WINAMP is baas als audio player!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. zojuist even Virtual DJ geinstalleerd, dat werkt prima!
Denk dat ik het als standaard audioplayer ga gebruiken
Ik gebruik ook winamp nu!quote:
Doe dan Italiaanse heldenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef mc-Piel het volgende:
Binnenkort misschien eens een half uurtje Noize supressor inplannen..
Interesse iemand?
Dan wordt het: Amnesys, Tommyknockers, Noize supressor, Stunned guyz..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe dan Italiaanse helden
Stunned Guys, Anime, Noize Supressor, Tatanka enzo
OV gaat toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
aangezien er nog niets op het rooster staat:
Ik kan van 23-00 wel een goedmaak setje doen, verzoekjens opgevuld met bagger die ik uitkies.
Maar iedereen die verder wil gaat voor
Kusjens en de groenten (vooral sperziebonen)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Jongenssss, ik heb sharr op gezichtboek
Geef dat dan ff aan koelkast door, dan kan hij dat op het rooster zetten, dan is dat voor iedereen duidelijk.quote:
Heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geef dat dan ff aan koelkast door, dan kan hij dat op het rooster zetten, dan is dat voor iedereen duidelijk.
En andere shitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
Oceanview en ik zijn baas omdat we geen Hyves en Facebook hebben.
FYL. ik ga daar dus ook niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben overgehaald om CityVille te gaan spelen... Ik vind het leuk. FML
Dat is dan wel weer failquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
BAAS! HEEFT! GESPROKEN!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar je moetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
FYL. ik ga daar dus ook niet aan beginnen.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb Twitter, Hyves & Facebook
Ik heb AIDS, Cholera en de vinkentyphusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ook, ik gebruik ze alleen maar om met sharr te praten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hosseldehosselquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ook, ik gebruik ze alleen maar om met sharr te praten.
Ik bel Sharr altijd, veel effectieverquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ook, ik gebruik ze alleen maar om met sharr te praten.
Duurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik bel Sharr altijd, veel effectiever
Doe dan op verborgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Heb mij Hyves in verband met sollicitatie verwijderd. Anders typten ze mijn naam in en krijg je allerlei foto's van mijn in dronken toestand...
Waarom duur als het gratis kan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die niks over hebben voor Sharr__
Nee man, ik onderhield het toen al enkele maanden niet meer.quote:
ja egt man minder ;s;s;squote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga een dezer dagen m'n nek breken :S
Zit elke keer zo vast en dan "draai" ik em los, maar dar lijkt soms wel op een moord poging in films
ewa man vette smiliesquote:
Ik ga ook bijna elk weekend met de trein naar Sharrquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom duur als het gratis kan?
Heb heus wel wat over voor sharr
Maar geld verspillen gaat me te furr
Ik doordeweeks, lekker gratis met OVquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga ook bijna elk weekend met de trein naar Sharr
hihi jij zei mijn naam.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik doordeweeks, lekker gratis met OV
Zaterdagavonden met Sharrquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik doordeweeks, lekker gratis met OV
Ik wens jou het zelfde toe in je voet... En dan mag je verder praten..quote:
Dit is Ragboer:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
Doe lekker maar allemaal stoer over contact met sharr. Ze lacht jullie nu allemaal hard uit hoe kansloos jullie nu zijn.
ik had het in mijn vingers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik wens jou het zelfde toe in je voet... En dan mag je verder praten..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is Ragboer:
[ afbeelding ]
Volgens mij lacht ze niet hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
Doe lekker maar allemaal stoer over contact met sharr. Ze lacht jullie nu allemaal hard uit hoe kansloos jullie nu zijn.
Harde baas dan toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is Ragboer:
[ afbeelding ]
Zou zo een hyvesblog kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
Geen woorden maar daden, daar ben ik van. Daarom heb ik ook geen praatjes.![]()
![]()
Willem is een prinsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Patje1987 het volgende:
Eggs is mijn koning, fuck Willem Alexander.
Ik ga dit niet eens uitleggen...quote:
Pas sinds gisteren weet ik dat jij dit kan waarderen. Ik dacht daarvoor dat je zo een Mario, Usher en NSync meisje was.quote:
Watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pas sinds gisteren weet ik dat jij dit kan waarderen. Ik dacht daarvoor dat je zo een Mario, Usher en NSync meisje was.
Sorry dat ik dat niet wist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef sharr het volgende:
[..]
WatIk waardeer alles wat een beetje hard en geen hiphop is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef sharr het volgende:
[..]
WatIk waardeer alles wat een beetje hard en geen hiphop is
Ik begin met House daarna gooi ik er wel dance inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef sharr het volgende:
[..]Doe een combinatie. Dance is ook lekker.
Ga de stad in met je dronken kop.quote:
Gewoon doen wat jij wilt, je hoeft je niet te schamen dat je Adele luistert. Schijt aan iedereen en fuck de rest. Eigen stijl, eigen smaak.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik kan stiekem ook gewoon naar Adele luisterenSoms.
Je mag zeggen wat je wil, Paul is een debiel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
Hey ik heb 2 jingles gemaakt, maar nu schiet me iets te binnen wat Paul gezegd heeft: Fok mocht niet genoemd worden op de radio? (Althans hij mocht het niet!)
Ik hen Fok in de jingle verwerkt, maar mag dat dan wel?
Kwoot voor de waarheid.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil, Paul is een debiel.
Dat laatste is een feit, dat eerste is fijn te horen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgaan met Paul is baas! Wat een klapjosti zeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meisje, ik heb nog. Samen doen?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uitgaan met Paul is baas! Wat een klapjosti zeg.
Op het forum is het echt een debiel, maar in het echt is hij wel een toffe kerel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uitgaan met Paul is baas! Wat een klapjosti zeg.
Opkankeren joh klaphark.quote:
Vraag om een knuffel van je moeder.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op het forum is het echt een debiel, maar in het echt is hij wel een toffe kerel ja
Ach het is maar een act, lijkt me zo!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op het forum is het echt een debiel, maar in het echt is hij wel een toffe kerel ja
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef sharr het volgende:
BEST LEKKER ZO HARD!!!
EN IK DACHT DAT HET IN DE SPOILER ZOU STAANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vraag om een knuffel van je moeder.
Het wordt een hit als ik de vocalen heb!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb kaaskoekjes gemaakt met kaasachtige substantie in mind
DAT ZIJN KRUKKEN LAMME HAAS!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe ook aan Nordic Walking
[ afbeelding ]
bij de 10000 begint het pasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nog 500 posts en ik heb de 10.000 bereikt
Nog 2607 en ik zit aan de 30.000!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nog 500 posts en ik heb de 10.000 bereikt
Hoe kun je dat nou niet doorhebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef sharr het volgende:
Verdomme, ik zei net dat ik nog WMP luisterde he? Die was ik ook vergeten uit te zettenVandaar ik zo spacede hierop
2 dagen geleden heb ik de 10000 grens bereikt.quote:
Nu begint het pas echtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
2 dagen geleden heb ik de 10000 grens bereikt.
Ik vergat erop te klikken. Hij staat nu eigenlijk nog aan. Leid me eens niet zo af.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet doorhebben?
Ja dat snap ik maar mijn reactie over dat van je moederquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gekookte eieren, te lang, groene dooiers.
Eggs over tijd > groen > weggooien.
Ik denk dat ie dat wel begreep.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gekookte eieren, te lang, groene dooiers.
Eggs over tijd > groen > weggooien.
Kun jij je usernaam niet beter veranderen in oetlulquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef utopie het volgende:
als je wilt weten hoe het voelt om 2x over hetzelfde plekje te schieten met een kaasschaaf, vraag het mij ff. als ik tenminste nog kan typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |