Zo doe eens rustig joh, was een typo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef mc-Piel het volgende:
kankersukkel.. het was 1126!
Dat krijg je als je zo achterlijk doet en het topic niet volgt maar alleen maar lapo-hunt..
Typo me reetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo doe eens rustig joh, was een typo.
Wij waarderen jou niet..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo'n grove fout waardeer ik niet.
Nee ben ff bezig maar moest even lachen omdat TS en iedereen die hapt.quote:
niet aanwezig hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef mc-Piel het volgende:
Nick, mag ik zo misschien nog wat noise supressor?
Party motherfuckers ofzo ?
Doen we! Als jij nou weg blijft uit dit topic, heb ik het hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Laten we het leuk houdenLekker nummertje
Gooi wat speedcore op.quote:
Wat me ragbroeder zegtquote:
Nieuwkomers zijn dus toch niet welkom? Dan kan ONZ radio net zo goed stoppenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doen we! Als jij nou weg blijft uit dit topic, heb ik het hartstikke leuk!
jij bent niet nieuwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nieuwkomers zijn dus toch niet welkom? Dan kan ONZ radio net zo goed stoppen
Er is een verschil tussen nieuwskomers en lapohunters.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, jij kan net zo goed opflikkeren. Ga hier nou geen schijnheilig boontje uit lopen hangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb liever HSG dan jouw kop hier...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doen we! Als jij nou weg blijft uit dit topic, heb ik het hartstikke leuk!
Zin in een potje ruige seks?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
Ik word blijkbaar echt agressief van deze muziek
Sorry man, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
sorry mamaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
En als iedereen nou eens niet zo gulzig hapt op deze obvious troll.
Excusez moi!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
En als iedereen nou eens niet zo gulzig hapt op deze obvious troll.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij kan net zo goed opflikkeren. Ga hier nou geen schijnheilig boontje uit lopen hangen.
Deze discussie hebben we al eens eerder gevoerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb liever HSG dan jouw kop hier...
HSG zegt soms nog wat nuttigs.. kunnen we van jou niet zeggen
Ja zeer fijn nummer wel dezequote:
Het is idd niet de eerste keer dat het mij opvalt neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al eens eerder gevoerd..
Ik zal maar wijs mijn mond houden verder.
Gast, ga gewoon weg. Je komt hier alleen maar zeiken, blijf dan gewoon weg. Die lapo kan me niet schelen, de nummering ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Als ik een keer de lapo maak begint zelfs een baggermod meteen te janken. Fraai wel.
Denk dat jij eerder weggestemd wordt dan ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het is idd niet de eerste keer dat het mij opvalt nee
Patje ontvangt nieuwe mensen in deze heerlijke reeks met open armenquote:
Onzin. Als ik een nieuw topic maak en niemand begint met schelden hoor je mij heus niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast, ga gewoon weg. Je komt hier alleen maar zeiken, blijf dan gewoon weg. Die lapo kan me niet schelen, de nummering ook niet.
Natuurlijk, geen reden waarom niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef Broder het volgende:
[..]
Patje ontvangt nieuwe mensen in deze heerlijke reeks met open armen![]()
![]()
Goh, je hebt meer FOK! vriendjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder weggestemd wordt dan ik..
Maar no offense verder. Je bent tenslotte een jaar jonger, maar veel wijzer dan ik!
Dat vergeet ik steeds..
Ik hoop het dan maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Onzin. Als ik een nieuw topic maak en niemand begint met schelden hoor je mij heus niet hoor.
Wat zei ik nou de vorige keer over moeder grapjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Goh, je hebt meer FOK! vriendjeswat zal je moeder trots zijn...
ja, want wijsheid is tijdsgerelateerd.. . Ja, zo kom je er wel
Staat niet aan hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
koelkast ligt nu spastische bewegingen te maken op deze beat
hij kan het niet handelen denk ik
nee, sorry, met kanker schelden is grappig...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat zei ik nou de vorige keer over moeder grapjes?
Dat heet seks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
Dat is dubstepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef ToT het volgende:
Gisteren noemde een vriend van me dat "Scary monsters and nice sprites" terrorcore.
Klein verschilletje, toch?
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, sorry, met kanker schelden is grappig...
Ik luister niet, ik heb vandaag andere dingen te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
Tokkie volkquote:
vies kan lekker zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is voor volwassen mensen, zoals koelkast. Ik vind het maar vies.
Persoonlijke aanval na persoonlijke aanval na persoonlijke aanval. Je kan ook gewoon zeggen: '' Sorry ik mierenneuk, ik hou me verder bezig met m'n eigen zaken.''quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Tokkie volk
ach, je weet niet beter
Anal cunt is trouwens ook wel grappig. (De band)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
dit nummer is speciaal voor sharr trouwens![]()
fucking cunt
Nee, ik wil je zien huilen.. Geef me nog 5 min.. en je ligt in het hoekjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval na persoonlijke aanval na persoonlijke aanval. Je kan ook gewoon zeggen: '' Sorry ik mierenneuk, ik hou me verder bezig met m'n eigen zaken.''
Het meisje met de prei roeleert zwaar!quote:
Neuken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is voor volwassen mensen, zoals koelkast. Ik vind het maar vies.
Dm even je adresquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, ik wil je zien huilen.. Geef me nog 5 min.. in je ligt in het hoekje
quote:
Waar ga je gaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Driepink, held!!!!
Ik zit in de bus en luister braaf mee.
Dan rol je deze kant even op?quote:
Rocken in de 330?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Driepink, held!!!!
Ik zit in de bus en luister braaf mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |