Meisjes kunnen echt van alles doen, zuipen, roken, keihard op wat pillen uit hun plaat gaan en toch blijven ze lekker ruiken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
Genoeg stinkende vrouwen. Wat een put lucht kan er uit die mond van hun komen, echt walgelijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Microtubuli het volgende:
Haha, TS heeft blijkbaar nog nooit sex gehad met een meisje want als je in de buurt komt van hun ontblote voorbips dan weet je pas hoe hard ze kunnen stinken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Microtubuli het volgende:
Haha, TS heeft blijkbaar nog nooit sex gehad met een meisje want als je in de buurt komt van hun ontblote voorbips dan weet je pas hoe hard ze kunnen stinken.
Klopt. Maar waarom gaan mannen dan homo worden, als ze dan met een stinkende harige man naar bed moeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik weet dat deze reply un-fok-like overkomt maar misschien komt het doordat je geen homo bent?
Zoals elke fokker (en Mark Rutte) ken ik geen andere vrouw in mijn leven dan mijn moeder.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Microtubuli het volgende:
Snap jij dan wel waarom vrouwen dit wel doen? Als ik vrouw was zou ik Lesbisch zijn, mannenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar waarom gaan mannen dan homo worden, als ze dan met een stinkende harige man naar bed moeten?![]()
Ik bedoel, dan kan je toch beter niet homo gaan worden.Kijk, vrouwen zien er goed uit en ruiken lekker. Helaas kunnen ze wel erg zeuren, maar daar is ducktape voor.
![]()
![]()
Tsja, ik begrijp vrouwen ook niet zo goed. Zij vinden het geyl als een man naar zweet stinkt, want dan is ie stoer en heeft ie hard in de bouw gewerkt. Oké, maar hij meurt wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Snap jij dan wel waarom vrouwen dit wel doen? Als ik vrouw was zou ik Lesbisch zijn, mannen
Wel een slechte dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bij mannen ga ik in de regel over me nek van de lucht. Daarom zal ik nooit een goede homo worden, mannen stinken gewoon te veel.![]()
Dus ga ik toch voor de dames.
(Helaas zij niet voor mij
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |