Meisjes kunnen echt van alles doen, zuipen, roken, keihard op wat pillen uit hun plaat gaan en toch blijven ze lekker ruiken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
Genoeg stinkende vrouwen. Wat een put lucht kan er uit die mond van hun komen, echt walgelijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Microtubuli het volgende:
Haha, TS heeft blijkbaar nog nooit sex gehad met een meisje want als je in de buurt komt van hun ontblote voorbips dan weet je pas hoe hard ze kunnen stinken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Microtubuli het volgende:
Haha, TS heeft blijkbaar nog nooit sex gehad met een meisje want als je in de buurt komt van hun ontblote voorbips dan weet je pas hoe hard ze kunnen stinken.
Klopt. Maar waarom gaan mannen dan homo worden, als ze dan met een stinkende harige man naar bed moeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik weet dat deze reply un-fok-like overkomt maar misschien komt het doordat je geen homo bent?
Zoals elke fokker (en Mark Rutte) ken ik geen andere vrouw in mijn leven dan mijn moeder.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Microtubuli het volgende:
Snap jij dan wel waarom vrouwen dit wel doen? Als ik vrouw was zou ik Lesbisch zijn, mannenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar waarom gaan mannen dan homo worden, als ze dan met een stinkende harige man naar bed moeten?![]()
Ik bedoel, dan kan je toch beter niet homo gaan worden.Kijk, vrouwen zien er goed uit en ruiken lekker. Helaas kunnen ze wel erg zeuren, maar daar is ducktape voor.
![]()
![]()
Tsja, ik begrijp vrouwen ook niet zo goed. Zij vinden het geyl als een man naar zweet stinkt, want dan is ie stoer en heeft ie hard in de bouw gewerkt. Oké, maar hij meurt wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Snap jij dan wel waarom vrouwen dit wel doen? Als ik vrouw was zou ik Lesbisch zijn, mannen
Wel een slechte dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bij mannen ga ik in de regel over me nek van de lucht. Daarom zal ik nooit een goede homo worden, mannen stinken gewoon te veel.![]()
Dus ga ik toch voor de dames.
(Helaas zij niet voor mij
)
Ik kan niet eens koken en ik kijk geen RTL Boulevard en volg het Songfestival niet. We hebben niet eens een tv thuis. Dus hoe ga ik dan ooit homo worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel een slechte dus?
verkapte uit-de-kast-kom-topic
Waarschijnlijk gaat dit de rest van het topic weer eens domineren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben niet eens een tv thuis.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
Ga je pik wassen, dan stink je ook niet meer.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
Ga je pik wassen, dan stink je ook niet meer.
Elke appel is fruit, maar is elk stuk fruit een appel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik kan niet eens koken en ik kijk geen RTL Boulevard en volg het Songfestival niet. We hebben niet eens een tv thuis. Dus hoe ga ik dan ooit homo worden?
ruik dan háár voorbips.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zoals elke fokker (en Mark Rutte) ken ik geen andere vrouw in mijn leven dan mijn moeder.
Lol, ken er ook zo eentje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
Genoeg stinkende vrouwen. Wat een put lucht kan er uit die mond van hun komen, echt walgelijk
Geef haar tandpasta en mintsnoepjes voor haar verjaardag. Problem solved.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:30 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Lol, ken er ook zo eentje.
Hele leuke meid, maar goddamn...wat een graflucht komt er uit haar mond
ik zou dr nog steeds doen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar waarom gaan mannen dan homo worden, als ze dan met een stinkende harige man naar bed moeten?![]()
Ik bedoel, dan kan je toch beter niet homo gaan worden.Kijk, vrouwen zien er goed uit en ruiken lekker. Helaas kunnen ze wel erg zeuren, maar daar is ducktape voor.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mannen die lekker ruiken. Mannen met aftershave/axe![]()
![]()
Voor de rest, kwestie van goed verzorgen. Koop gewoon bodylotion en goede parfum. problem solved.
Axe ruikt indd lekker, alleen heb ik een gevoelige huid (quote:Op zondag 6 maart 2011 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mannen die lekker ruiken. Mannen met aftershave/axe![]()
![]()
Voor de rest, kwestie van goed verzorgen. Koop gewoon bodylotion en goede parfum. problem solved.
Dit dus. Als ik een man ruik die axe draagt/ lekkere parfum..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef Countess het volgende:
Mannen ruiken juist vaak lekker, mits een sterke deo en een sterk parfum, onweerstaanbaar![]()
De geuren die mannen kunnen dragen zijn zoveel geiler dan al die vrouwengeuren
Ik gebruik altijd deo van Weleda, van de natuurvoedingswinkel.quote:
Antroposoofquote:Op maandag 7 maart 2011 06:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd deo van Weleda, van de natuurvoedingswinkel.
Helaas stink je dan nog altijd een uur in de wind, maar het is biologisch-dynamisch, dus Herr Rudolf Steiner gaat tevreden zijn over mij.
daar kunnen ze niks aan doen want homo zijn is een ziektequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |