Kan 'beuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
Godver, sorry, Ik moest (iets langer dan even) weg.
Sam staat nu echt uit en ik schaam mij diep. En ja m'n autoconnect staat op 1 sec in SAM :S
Als ik voorlopig niet mag draaien is het terecht, maar argh!
Goa party in Marokkoquote:
Watquote:
2 containers, dus iets van 250 nettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoeveel sinaasappels heb je verkocht?
Uitleg aubquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 containers, dus iets van 250 netten
Maar zal wel niet genoeg zijn
Ahhh jammer,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 containers, dus iets van 250 netten
Maar zal wel niet genoeg zijn
Actie binnen Deen. Wie de meeste netten sinaasappels in 1 week verkocht wint een reis naar Spanje, naar de leverancier.quote:
Komende weekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahhh jammer,
wanneer hoor je het?
Gokje. Iemand van die Deen in Purmerend gaat het winnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Actie binnen Deen. Wie de meeste netten sinaasappels in 1 week verkocht wint een reis naar Spanje, naar de leverancier.
Nou, dat zou goed kunnen. Maar ze kijken wel naar index cijfers gelukkigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gokje. Iemand van die Deen in Purmerend gaat het winnen?
En je mag iemand meenemen naar Spanje danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou, dat zou goed kunnen. Maar ze kijken wel naar index cijfers gelukkig
Nee, 1 persoon per filiaal helaaschquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je mag iemand meenemen naar Spanje dan
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij woont liever Carooltje uit
Mits de reis deze maand is.
?quote:
die jinglequote:
Ik had hem een link gestuurd over Goa-feesten in Marokko. Die zijn daar best wel populair onder rondreizende hippies, terwijl Marokko niet eens in de "Hippie trail" ligt.quote:
OK!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had hem een link gestuurd over Goa-feesten in Marokko. Die zijn daar best wel populair onder rondreizende hippies, terwijl Marokko niet eens in de "Hippie trail" ligt.
Dezen knuffel-indo..quote:
Ik denk dat die uitgesloten is van het aanbodquote:
Dat is m'n broer die aan de drugs zit hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]toon is lief!
kusjekoedel enzulks!
Maar Dragems was echt vaag. Ik kende die gast niet eensquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is m'n broer die aan de drugs zit hoor
Ik gaf gewoon bierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Dragems was echt vaag. Ik kende die gast niet eensEerste wat die deed was mij omhelzen ipv een hand te geven.
Precies, ik gaf netjes hand, ik ben ook de netheid zelve in het echt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Dragems was echt vaag. Ik kende die gast niet eensEerste wat die deed was mij omhelzen ipv een hand te geven.
Hey Henk jij ook weer hier?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dezen knuffel-indo..
Ik voel de liefde door me heen vloeien door deze muziek eh sahbi!
nohomo X
één liefde, fokfamilie jwz.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kom maar kan wel waarderen. no homo
Dat laatste je doet aardig je bestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, ik gaf netjes hand, ik ben ook de netheid zelve in het echt.
Op Fok heb ik echter een dirty imago, die ik dan ook hoog te houden heb
Maar jij bent baas.quote:
Zonder Goudvis_?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels al zo'n 6 keer gekomen!
Hallon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Henk jij ook weer hier?Alles goed op Zaterdagavond?
Verveling he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Posten in een topic die je verschrikkelijk vind, en dit ook dagelijks doen
Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Blijf dan vooral lekker weg als je het niks vindt
Mij een zemmel noemen?quote:
Ik moest ook even "wennen" aan Dragemsquote:
Gewoon dit nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zonder Goudvis_?
Dat kan niet goed zijn!
Heb je trouwens je broek omhoog gehouden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoopte op Disturbed, de bandquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef mc-Piel het volgende:
And I'm deeply disturbed, and I'm deeply unhappy!
Jep, ik had het beloofdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je trouwens je broek omhoog gehouden?
Ander keertje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik hoopte op Disturbed, de band
wat heb je gegeten dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
Iemand een effectievere scheetjes verdrijver als deo, heb Axe en Rexona al geprobeerd, maar ik dood denk ik zelfs vegetatie in de Sahara op het moment(en dat zijn taaie planten!)
![]()
![]()
Even goed de tijd nemen op het toilet.. ook al moet je niet beren, gewoon proberen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
Iemand een effectievere scheetjes verdrijver als deo, heb Axe en Rexona al geprobeerd, maar ik dood denk ik zelfs vegetatie in de Sahara op het moment(en dat zijn taaie planten!)
![]()
![]()
Disturbed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik hoopte op Disturbed, de band
Waarom ruiken meisjes altijd lekker en stinken mannen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat niet, ik zat om half 10 vanochtend al aan een quarter pounder, en ik eet dus echt alles op elk tijdstip, dat doet me niks. (was ik al wel aan het werk vanaf 6:30)quote:
Je darmen zijn van slagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat niet, ik zat om half 10 vanochtend al aan een quarter pounder, en ik eet dus echt alles op elk tijdstip, dat doet me niks. (was ik al wel aan het werk vanaf 6:30)
Maar klinkt wel vettt lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:16 schreef mc-Piel het volgende:
Dit nummer is eigenlijk gewoon 4 nummers in 1 ofzo![]()
Helpt het dan als ik bloempjes eet?quote:
quote:
quote:
Nee misschien wat meer vezels.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Helpt het dan als ik bloempjes eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |