Standaard adviesprijzen? 40 euro voor Rayman, en een aantal andere thirdparty games, ach, kijk hier maar: http://dixons.nl/zoeken#c(...)t_field=r&sort_dir=dquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoeveel kosten de games?
iedereen is nu blijkbaar nog laaiend over het 3D effec6, mij persoonlijk kan me dat hele 3d niks schelen als de games bagger zijn maakt het 3d effect het echt niet goed hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef RaymanNL het volgende:
Zag trouwens gisteravond de eerste reclames al op TVGewoon een paar Wehkamp modellen die praten over hoe mooi 3D is, zelfs zonder bril! Niks geen gameplay, of afbeeldingen van het apparaat zelf.
ik heb 3 wii games gescoord voor 60 euroquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
Oew, de link werkt niet lekker. iig variėren de prijzen van 40-50 euro. Hetzelfde als bij andere winkelketen. Pilotwings kost momenteel 50 euro. Als je op de website zoekt op 3ds dan zie je vanzelf alle games.
De game zijn dus niet baggerquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
iedereen is nu blijkbaar nog laaiend over het 3D effec6, mij persoonlijk kan me dat hele 3d niks schelen als de games bagger zijn maakt het 3d effect het echt niet goed hoor
Blijkbaar wel. Maar de DS games waren bij het begin ook standaard 45 euro, en werden later ook 40 euro. Dus wie weet gebeurt dit straks ook met de 3DSquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:33 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik heb 3 wii games gescoord voor 60 euro![]()
dus eigenlijk word die 3ds net zo duur als de wii?
Inderdaad, de nadruk ligt nu op 3D omdat dit een nieuwe feature is, maar het is ook gewoon een krachtigere Nintendo handheld. En die koop ik altijd wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De game zijn dus niet baggerHet 3D effect kan mij ook gestolen worden hoor. Als de 3DS het niet had had ik 'm ook wel gekocht
Okay, dan blijf ik bij mijn eigen winkel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
Oew, de link werkt niet lekker. iig variėren de prijzen van 40-50 euro. Hetzelfde als bij andere winkelketen. Pilotwings kost momenteel 50 euro. Als je op de website zoekt op 3ds dan zie je vanzelf alle games.
De Hanos? Hebben jullie zoveel personeelskortingquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, de nadruk ligt nu op 3D omdat dit een nieuwe feature is, maar het is ook gewoon een krachtigere Nintendo handheld. En die koop ik altijd wel.
[..]
Okay, dan blijf ik bij mijn eigen winkel.
Niet Hanosquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De Hanos? Hebben jullie zoveel personeelskorting
NL winkel, of webshop? Zijn de prijzen van de games vergelijkbaar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet Hanos
10% overigens, maar ik heb ook nog kortingsbonnenIk kom op ongeveer 260 voor een 3DS met Monkey Ball en PilotWings als de prijzen blijven zoals ze nu staan.
NL winkel. Prijzen voor games zijn op dit moment 35 - 38 ex BTW. Systeem is 209 ex BTW. Wat er rond launch nog gepland is (bundels o.i.d.) weet ik nog niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NL winkel, of webshop? Zijn de prijzen van de games vergelijkbaar?
Kom jij in aanmerking voor die BTW aftrek dan? Want dat is tof. Heb inderdaad eens even nagerekend, maar met BTW er bij betaal je 40-45 euro voor je games, valt inderdaad meequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NL winkel. Prijzen voor games zijn op dit moment 35 - 38 ex BTW. Systeem is 209 ex BTW. Wat er rond launch nog gepland is (bundels o.i.d.) weet ik nog niet.
Haha, nee dat niet, maar zo staan de prijzen vermeld in ons systeem.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kom jij in aanmerking voor die BTW aftrek dan? Want dat is tof. Heb inderdaad eens even nagerekend, maar met BTW er bij betaal je 40-45 euro voor je games, valt inderdaad meeMaar dan heb je zeker zo'n pasje nodig
quote:~ Pilotwings ~
- Controls:
Controls are perfect. The slide pad makes this game. Smooth and very responsive, it makes playing the game a breeze. The d-pad changes the camera angle and lets you get a good look around, but what I didn't know until today is that X let's you toggle viewpoints, from the standard 3rd person follow-cam to first person and top-down. Keep that in mind if you're planning on visiting a demo station in the future.
- Visuals:
It's no Resident Evil or Metal Gear, but it still looks great. It didn't seem like it was pushing a ton of geometry, but the textures and effects were fantastic, especially the lighting. Playing with the time of day set to evening was awesome. Can't wait to see what nighttime looks like.
- 3D:
Very strong, and awesome. Especially in first person mode. The 3D really takes the visuals from "pretty good" to "holy shit". Buzzing the ground while in first person mode with the 3D slider cranked is fantastic. No problems with headaches or eye strain.
- Gameplay:
It's definitely Pilotwings. If you liked the N64 version you'll like this just as well. I can't wait to get my hands on it come launch, even if the game is shallow as far as content goes. Free flight mode is what I always messed around in on the N64 version and I imagine that it won't be very different here.
Ik haal deze ook bij launch, alleen al omdat ik een launchtitel van Nintendo MOET hebben bij de launch. Gewoon, omdat het kan. Koop daarnaast nog Rayman omdat ik fanboy ben. Uiteindelijk ben ik bang dat ik de komende maanden Pokémon White speel op m'n 3DSquote:
Wel snel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef matthijst het volgende:
Krijg net een mail van Game Mania: Jouw 3DS ligt klaar!
Laat maar horen als je hem daadwerkelijk kan afhalen en of er games bij te koop zijn. Dan cancel ik mijn Nedgame reservering wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef matthijst het volgende:
Krijg net een mail van Game Mania: Jouw 3DS ligt klaar!
Gniffel, waarom verbaast me dat niet bij Game Maniaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, bleek een linkje naar hun site te zijn met zwetsverhaal dat ie de 25e kan worden opgehaald..
Ik zei het al eens eerder, de perfecte game om je 3DS mee te testen. PilotWings is voor 3DS wat Wii Sports voor Wii was!quote:Im currently working my way through PilotWings Resort. Im earning points and progressing through Mission Flight Modes various difficulty levels, all by flying in planes, gliders and rocket belts. The game isnt particularly difficult at this point, but in one mission I found myself taxed slightly more than usual. I was trying to gauge my flight path, lining up a path marker with the next major goal. Hitting both would earn me critical points, so my choice was clear dont miss either target. My grip on the 3DS tightened, as I was almost certain I was going to miss one or the other. Determining the proper depth was so tricky Wait a second. Up until this point, I hadnt been playing in 3D.
[...]
As I reached for the 3D adjustment slider, I wondered if turning on 3D would make any difference. Why would it? This stuff is just a graphical gimmick, right? A cool hook to get the mass market curious about games, right?
Im the biggest defender of the Nintendo 3DS, but even I admit that gameplay isnt going to change because of a 3D effect. But then I turned on the 3D. Suddenly I could properly figure out some last minute adjustments to my gliders flight path. I could figure out one objects special relationship with another. I knew how far apart they were, and how much time Id have to move until the next. This wasnt so problematic after all. I coasted through one target, earning my points, hit the next, and pulled the analog slider back to soar back into the air. It was a breeze.
Consider me schooled. Consider me convinced. Though the 3D effect certainly applies to gameplay in a critically different way than a Wii Remote or touch control, it nevertheless changes the way a game is played. It changes the way a gamer is able to perceive the worlds created by developers. Its different than pressing A or swinging a device to hit a ball, but its important nonetheless.
Just as increased graphics afford developers the ability to change environments and levels, so does the ability to add greater depth. Is anyone else more excited for Mario 3DS now?
But youll just have to wait and discover that for yourselves. Trust me, when it comes to the 3DS, seeing - and playing - is believing.
Ik vind pilotwings juist net als wii sports aanvoelen als geen volledige game, ik ga zo snel mogelijk een 3ds kopen maar de launchgames zijn allemaal zo zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN over 3D in PilotWings
[..]
Ik zei het al eens eerder, de perfecte game om je 3DS mee te testen. PilotWings is voor 3DS wat Wii Sports voor Wii was!
Ook dat heb ik al eerder gezegd, het is geen groots episch avontuur. Daar komen Zelda en mogelijk Kid Icarus voor later dit jaar. Met zes 'voertuigen', een groot eiland, verschillende missies en een free fly-mode is er echter genoeg te doen om je de komende weken bezig te houden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Ik vind pilotwings juist net als wii sports aanvoelen als geen volledige game, ik ga zo snel mogelijk een 3ds kopen maar de launchgames zijn allemaal zo zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |