Golden Sun kan toch helemaal niet 3D? Het is toch een DS game?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:16 schreef arkkey het volgende:
Ik weet zeker dat het overtuigend en echt 3d is, ik weet alleen niet zeker of het relaxed zal zijn om 4 uur aan een stuk golden sun in 3d te spelen. Dat wordt afwachten. Ik heb max een uurtje gespeeld. Het is ook van persoon tot persoon verschillend, ik kan in het 3ds menu de slider al niet vol open zetten.
Golden Sun komt ook voor de 3DS?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:44 schreef arkkey het volgende:
Ik bedoel de nieuwe als ie tzt uit isIs maar een voorbeeld. Golden sun 3ds is er voorlopig nog niet inderdaad. Ik verwoordde het mischien een beetje krom. Ik heb zelf alleen sf4 een uurtje gespeeld, maar dat zie ik mezelf geen uren aan een stuk doen. Geen een launch game eigenlijk, maar dat is persoonlijk.
Vast wel. Volgens mij verkoopt de DS-versie best aardig en hij scoort ook okay (80+).quote:
This changes everythingquote:Op zondag 13 maart 2011 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vast wel. Volgens mij verkoopt de DS-versie best aardig en hij scoort ook okay (80+).
Ze zijn tenminste beter dan jouw Nederlandsquote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef 3M1N3M het volgende:
Screenshot zijn fucking lelijk man.
Vooral bij op van street fighters ofzo!
Jezus..
Eindelijk!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef RaymanNL het volgende:
Zag trouwens gisteravond de eerste reclames al op TVGewoon een paar Wehkamp modellen die praten over hoe mooi 3D is, zelfs zonder bril! Niks geen gameplay, of afbeeldingen van het apparaat zelf.
Steel Diver werkt ook zo en Wii Zelda ook ongeveer. Zou me niets verbazen dus. Maar goed, nieuwe promo filmpjes op de site van Nintendo. Onder andere met Olivia Omnomnomquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat zal vast optioneel zijn, lijkt me helemaal niets dat verplicht te moeten doen.
quote:Super Street Fighter IV 3D (3DS, Nintendo): 91%
Ridge Racer 3D (3DS, Bandai Namco): 87%
Nintendogs + Cats (3DS, Nintendo): 84%
Pilotwings Resort (3DS, Nintendo): 81%
Ghost Recon: Shadow Wars (3DS, Ubisoft): 80%
Pro Evolution Soccer 2011 3D (3DS, Konami): 78%
Asphalt 3D (3DS, Ubisoft): 70%
Super Monkey Ball 3D (3DS, Sega): 70%
Doet niets nieuws en de twee minigames zijn kut. Kan het me wel voorstellen.quote:
En hoeveel kosten de games?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, Dixons heeft een leuke actie bij de launch: 15% korting op 3DS games bij gelijktijdige aankoop van een 3DS (en je kunt eventueel 1000 airmiles inleveren op de 3DS, geeft je ook nog 10 euro extra korting op de 3DS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |