Hahahahahaha!!! Die eerste!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wilde posten dat we vandaag heel druk in ons huisje geweest zijn en geverfd bladiebla, maar dat laat ik maar ff hierbij....
Lieve Mir, dikke knuf voor jullie, het is goed dat je probeert niet te verzuipen maar geef je eigen verdriet ook de ruimte zodra daar gelegenheid voor is.... Gelukkig dat er al zo snel weer vooruitgang inzit, hopelijk zet dat snel door... Duimen draaien dat alles snel weer 'normaal' is
Kjoet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er laiverd?quote:
huh, what the fuck?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
Wij ook!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:39 schreef Joysa het volgende:
Koppijn en misselijk, maar om 13u gaan we weer
Jeetje sterkte meisquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Kusjes voor de dames
Mijn papa ligt alweer vanaf vrijdag in het ziekenhuis, hij had een maagbloeding.
Als er iemand bij TD gaat bestellen en een plekje over heeft?![]()
He bah, hopelijk knapt je vader snel op..jij ookquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Kusjes voor de dames
Mijn papa ligt alweer vanaf vrijdag in het ziekenhuis, hij had een maagbloeding.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje wat een kommer en kwel weer. Eenvoor alle dames die het nodig hebben.
Ik ben helemaal klaar voor carnaval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaaafquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje wat een kommer en kwel weer. Eenvoor alle dames die het nodig hebben.
Ik ben helemaal klaar voor carnaval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa wat hij doet moet ie ook zelf weten hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wij ook!
Ik moest wel een beetje giegelen Sjaan....
OK, het is voor jou als ex niet leuk om er zo tegenaan te lopen. Maar aan de andere kant...hij heeft schijnbaar een leuke avond gehad![]()
Ik zou het heel demonstratief op zijn tafel/bed/bureau of wat dan ook leggen..
dan gaan wij lekker dingen in de usa doen die zij mogen missenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef Diconnected het volgende:
Ugh. Kom er net achter dat vrienden in NL ineens allemaal dingen doen die ik had voorgelegd te gaan doen met z'n allen. Word weer lekker gemist
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan gaan wij lekker dingen in de usa doen die zij mogen missen
Zelfs kaal zijn de muren al hééél veel beter dan wat het was!quote:
rolf! mijn oud klasgenootje is nu die winnaar van zorro .. hij had ook al aan idols meegedaan maar hij heeft nu zijn "artiestennaam" veranderd omdat zijn broertje hier in alkmaar iemand doodgeslagen heeft ...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Wahahahakom er net achter dat een oud klasgenoot van me meedoet aan 'Dames in de dop'
My god die is slecht uit de was gekomen
Gewoon schilderen...rozig is geen ramp om wit (of wat dan ook) te schilderenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zelfs kaal zijn de muren al hééél veel beter dan wat het was!
Alleen jammer dat we er beneden achterkwamen dat twee deuren rozeperzik geverfd zijn. We dachten dat het de rode reflectie van het behang was, toen het behang eruit was bleven de deuren ineens rozig.... Ships.... Morgen even de opzichter bellen, mocht de woningstichting er niets mee doen ben je weer 100 euro verder voor twee deuren vervangen.... mopper.... Maarja, het zij zo. Ik ben te blij om er sjaggie van te worden
Het zijn kunststof deuren, dus die moet je eerst afschuren, en dan is de structuur zo beschadigd dat je het niet meer héél netjes krijgt. Heeft onze schilder ook gezegd toen we hem advies vroegen. Voor 45 euro hangen ze er een nieuwe deur in (per stuk dus), dat geeft dan toch een netter resultaat.... Een houten deur had ik inderdaad probleemloos geschilderd.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gewoon schilderen...rozig is geen ramp om wit (of wat dan ook) te schilderen
Wij hadden ook 2 deuren die niet vervangen werden en dus een andere kleur waren dan de nieuwe deuren (wit met een rode ondertoon ipv wit met een gele) dat ziet er raar uitgewoon zelf geschilderd, gaat makkelijk (wel met de goede verf!)
mja ok, minder handig (maar nog steeds ook netjes te doen)quote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het zijn kunststof deuren, dus die moet je eerst afschuren, en dan is de structuur zo beschadigd dat je het niet meer héél netjes krijgt. Heeft onze schilder ook gezegd toen we hem advies vroegen. Voor 45 euro hangen ze er een nieuwe deur in (per stuk dus), dat geeft dan toch een netter resultaat.... Een houten deur had ik inderdaad probleemloos geschilderd.
Nurdquote:Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
zoeper en puckzzz.. fotos zien er leuk uit
ik ga vandaag naar het arcade game event .. hele dag oude spelletjes gamen![]()
![]()
Ow gaaf!! Veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
zoeper en puckzzz.. fotos zien er leuk uit
ik ga vandaag naar het arcade game event .. hele dag oude spelletjes gamen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en stomme windhoos ondersteund het formaat niet waarmee mijn Galaxy S filmt... (MPEG 4 ofzo?) Geeft wel beeld weer maar geen geluid...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Wat een grote ruimtequote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Kleine klusupdate: de zolder is helemaal wit, wooooow wat een ruimte!!!! Geweldig!!!
Voor:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder zijn alle muren behangrvij en zijn de kozijnen van antraciet naar wit gegaan, lekker fris! En nu ben ik redelijk brak, maar erg tevreden. Kan niet wachten tot er echt behang op de muren gaat en vooral tot de eerste vloer ligt....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb al van alles lopen downloaden en googelen, maar nog steeds wel beeld, geen geluid.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel plezier Sharaan![]()
@Puckzzz leuke fotoik denk dat je een codec mist maar hoe en wat weet ik ook niet
Auw, ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgende keer als ik moet werken neem ik mijn lenzenmeuk wél mee. Die dingen twee dagen in hebben is te lang.
Naja, irriteren nog niet eens, maar ik voel ze wel zitten zeg maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Auw, ja.Ik heb meestal na een uurtje of 14 dat ze beginnen te irriteren.
Waar speel je het mee af? Installeer anders even videolan, www.videolan.org en laat even weten of het dan werktquote:Op maandag 7 maart 2011 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb al van alles lopen downloaden en googelen, maar nog steeds wel beeld, geen geluid.
Alhoewel het geluid op mijn foon ook bijzonder crappie klinkt moet ik zeggen...
Nog steeds geen geluid. Wel héndig dingetje zeg!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar speel je het mee af? Installeer anders even videolan, www.videolan.org en laat even weten of het dan werkt
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS PHOTOSHOP
maak mijn achtergrond transparant
weetikveel, ik heb een nieuwe versie en nu snap ik er helemaal de ballen niet meer vanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Staat je mode wel goed en heb je er een laag van gemaakt?
welke versie heb je? als je voor het eerst je afbeelding opent staat die ingesteld als achtergrond. Even dubbelklikken op de laag en hij maakt er een laag van, dan kan je gewoon het gedeelte wat transparant moet worden selecteren en deleten. Ook kan je de foto even dupliceren in een tweede laag (voor alle veiligheid, doe ik vaak) en dan in de tweede laag aan het werk gaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
weetikveel, ik heb een nieuwe versie en nu snap ik er helemaal de ballen niet meer van
dan even klite codec pack installerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog steeds geen geluid. Wel héndig dingetje zeg!
CS5, en het is tekstquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke versie heb je? als je voor het eerst je afbeelding opent staat die ingesteld als achtergrond. Even dubbelklikken op de laag en hij maakt er een laag van, dan kan je gewoon het gedeelte wat transparant moet worden selecteren en deleten. Ook kan je de foto even dupliceren in een tweede laag (voor alle veiligheid, doe ik vaak) en dan in de tweede laag aan het werk gaan.
ehhh wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
rechtermuisknop op laag van text > rasterize type
omzetten naar pixels? hij ziet de tekst als een vector volgens mij. je moet hem duidelijk maken dat het geen tekst is maar een plaatje.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ehhh wat?
Hij is ook nog eens nederlands, achterlijke klerezooi
Ik ben eigenlijk wel een beetje blij dat carnaval voorbij is. Dat luidt voor mij echt het begin van de lente inquote:
Dat wel. Maar ik ben echt een enorme carnavalsgek en ik ga het liefst zo vaak mogelijk. Toen ik nog in maastricht woonde ging ik het liefst 6 dagen, maar dat gaat nu gewoon niet meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje blij dat carnaval voorbij is. Dat luidt voor mij echt het begin van de lente in
Ja klopt! Wat lief dat je daaraan denktquote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ben echt een enorme carnavalsgek en ik ga het liefst zo vaak mogelijk. Toen ik nog in maastricht woonde ging ik het liefst 6 dagen, maar dat gaat nu gewoon niet meer.
Er staat me trouwens bij dat jij over een tijdje oma gaat worden, heb ik dat goed? Meen dat je hier gezegd had dat ze weer zwanger waren. Hoe gaat het daarmee?
I haz a nergens zin in dag. Teveel drama gisteren.quote:
Watskeburt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I haz a nergens zin in dag. Teveel drama gisteren.
Was bij scharrel, maar waren in slaap gevallen en ouders wilden weten waar ik zat. Blijkbaar allerlei mensen gebeld en als ik iets later wakker geworden was hadden ze op de stoep gestaan daar.quote:
Oooh dat ken ik, is erg handig jaquote:Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was bij scharrel, maar waren in slaap gevallen en ouders wilden weten waar ik zat. Blijkbaar allerlei mensen gebeld en als ik iets later wakker geworden was hadden ze op de stoep gestaan daar.
KOM OP MEID!!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:45 schreef Joysa het volgende:
Oh, ik ben kapot
En moet nog tot woensdagochtend
Ach wat lief van hemquote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef Loqi het volgende:
bweheh, mijn vader mailt me een marktplaats link met een assortiment aan uv gels enzo, of dat niks voor mij was want ik ben toch met mn nagels bezig enzo en dit was veel voor goedkoop![]()
![]()
Toen ik hem er op wees dat mijn nagels echt zijn en ik bij god niet weet hoe ik gel zou moeten zetten (en dat zelf ook niet hoeft) was ie wel een beetje beteuterd
"joh heb ik toch geen verstand van"
lief van em![]()
haha, oepsquote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ach wat lief van hem
Ik heb gisteren stomdronken met mijn pa gebeld.
We liepen net naar huis van carnaval toen hij belde.....ik had niet meer het verstand om maar beter niet op te nemen
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef Loqi het volgende:
bweheh, mijn vader mailt me een marktplaats link met een assortiment aan uv gels enzo, of dat niks voor mij was want ik ben toch met mn nagels bezig enzo en dit was veel voor goedkoop![]()
![]()
Toen ik hem er op wees dat mijn nagels echt zijn en ik bij god niet weet hoe ik gel zou moeten zetten (en dat zelf ook niet hoeft) was ie wel een beetje beteuterd
"joh heb ik toch geen verstand van"
lief van em![]()
Och ik heb nog geroepen dat ik hartstikke zat was...dus hij was gewaarschuwd hihiquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
kwam debsterr net tegen in de Jumbo met d'r vriend... Ze gingen alvast aan hun nieuwe supermarkt wennen
Hahhahahquote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
kwam debsterr net tegen in de Jumbo met d'r vriend... Ze gingen alvast aan hun nieuwe supermarkt wennen
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Feest ook even voor mij meequote:Op maandag 7 maart 2011 16:45 schreef Joysa het volgende:
Oh, ik ben kapot
En moet nog tot woensdagochtend
Ik enquote:
Ik word ook gek als we een x niet naar AH gaan hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik enzijn gewoon heel autistisch gewend aan 1 supermarkt. Toen ik zei: "Zo, voortaan gaan we hierheen" werd
een beetje boos want hij had zich er niet op voorbereid en wil dan eerst "afscheid" nemen van de oude supermarkt
.
Stoer wief!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB VET ASS GEKICKED MET GAMEN!
De mannen konden huilenik heb bijna alles gewonnen
van racen tot mario tot mortal combat tot dance dance revolution
game events
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
game events
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
game events
Gaaf wijfquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
game events
Snikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:37 schreef Diconnected het volgende:
Tronica en Crackle zijn hier overal in de winkels uitverkocht
Jupquote:
zou idd wel leuk zijn...quote:Op maandag 7 maart 2011 23:56 schreef expiratorial het volgende:
en wanneer komen die nieuwe essence krengetjes nou een keer
Ik ook. Gisteren waren de oude displays van de LE's van Catrice en Essence al weggehaald, maar nog geen nieuwe erin gegooidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zo maar weer eens naar kruidvat fietsen
hoeveel is die pallet bij zoeva dan? op ebay zijn ze vaak goedkoper!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor degene die zoveel nagellak hebben dat ze maar gewone make-up zijn gaan verzamelen:
Bij Zoeva.de krijg je vandaag een gratis Nude Shimmer palette kado als je voor meer dan 35 euro besteld.
Heb dus net eindelijk maar het 88-palette besteld en eindelijk ook eens een goede kwastenset.
(is geen nagellak, voelt toch als falen)
Hmz, toch maar nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor degene die zoveel nagellak hebben dat ze maar gewone make-up zijn gaan verzamelen:
Bij Zoeva.de krijg je vandaag een gratis Nude Shimmer palette kado als je voor meer dan 35 euro besteld.
Heb dus net eindelijk maar het 88-palette besteld en eindelijk ook eens een goede kwastenset.
(is geen nagellak, voelt toch als falen)
15 euro, voor ebay heb ik ze gezien voor pakweg 10-12 euro, maar dan krijg je er geen nude shimmer palette bij kadoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel is die pallet bij zoeva dan? op ebay zijn ze vaak goedkoper!
jij moet heul geen palet kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je niet nog 2 paletten liggen die je nooit gebruikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je niet nog 2 paletten liggen die je nooit gebruikt?
ah dat valt mee idd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
15 euro, voor ebay heb ik ze gezien voor pakweg 10-12 euro, maar dan krijg je er geen nude shimmer palette bij kado
Wait ... whut ... why!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jij moet heul geen palet kopenheb hier al de mall laten voorbereiden voor volgende week. extra security enzo.
I know dolliequote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wait ... whut ... why!!!!
HOUSTON I'M GOING IN!!!!
Ik wou heul geen pallet kopen ik heb die al lang alhet was gewoon informatief! Waarom denken jullie toch altijd het slechtste van mij
![]()
En ik wil heul wel nog ludwig kopen!
zoveel goede bedoelingen, zoveel onbegrip, arme jij *aai*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wait ... whut ... why!!!!
HOUSTON I'M GOING IN!!!!
Ik wou heul geen pallet kopen ik heb die al lang alhet was gewoon informatief! Waarom denken jullie toch altijd het slechtste van mij
![]()
En ik wil heul wel nog ludwig kopen!
lekker dan... grote drukte misschien...?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wilde afrekenen gaat ie in storing![]()
zouden ze deze week ook de nieuwe collectie in de schappen zetten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ben heul benieuwd... essence is nu ook nog 2e voor de helft...
sjoooow... van de holo's zijn er ook al veel uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens 10% korting vandaag en morgen bij viis.ee
Spaceinvaders is ff gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef Crientj het volgende:
De vorige keer stond de Metallics collectie er net een paar dagen en ging het spul al in de aanbieding.. Je weet t maar nooit met kv. Maar heeft iemand die nieuwe lakjes dan al gespot?
Wss welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zouden ze deze week ook de nieuwe collectie in de schappen zetten?
of doen ze dat heel strategisch volgende week, als die actie over is?
JEZUSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ben heul benieuwd... essence is nu ook nog 2e voor de helft...
Maar er gaat sowieso vanille doorheen, dus "gewone" cake wordt het als het goed is niet. Al zou het kunnen dat er dan iets meer vanillemeuk in moet. Ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef altootje86 het volgende:
mmm. bij cake is de cacao een toevoeging voor chocosmaak, zonder krijg je "gewone" cake. geen idee eigenlijk of dat hier ook geldt, maar lijkt me wel...![]()
ehm. ja. nee. nu moet ik echt van die bank af. douchen, tutten, wegwezen...anders blijf ik weer heel veel te lang plakken![]()
Hier was alleen de supermarkt en Kruidvat open. Zeeman en dergelijke dichtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
hier is ook alles normaal open in het centrum, alleen de koopavonden zijn afgelast
Hier niet, ze staan alleen maar buiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
in eindhoven werken ze tenminste gewoon voor hun geld
Gisteren hier ookquote:
in tegenstelling tot alle durpen in brabant. Dat haalde je er toch wel uit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier niet, ze staan alleen maar buiten.
Jazeker, maar het viel daardoor extra op dat er nu al ongeveer drie kwartier een groepje buiten staat te staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in tegenstelling tot alle durpen in brabant. Dat haalde je er toch wel uit?
Pakjes drop ik nu op het Business Center maar brievenbusjes gaan daar nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Gisteren hier ookSta je daar met je pakketjes.
Als er nou optocht was maar NEE dat was afgelopen weekend.
Oh bah, gatverdamme....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, Beer net gedropt bji de kapperHij is nog steeds zo bang in de auto, heeft ie alwéér alles ondergescheten
gelukkig weten we het en leggen een kleed neer, maar toch....dat heb ik net lekker op mogen ruimen en nu zit het in de wasmasjien
You haz peekshur yes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Holyme het volgende:
Morgen![]()
Net bij KV geweest, 4 lakjes van de nieuwe LE's, rest was nog niet binnen. Die Essence 2e halve prijs werd door de kassa alleen verrekend op make-up, dus niet op lakjes. Maar zie net de folder, daar staan wel lakjes in![]()
Essence lakjes waren mwah, heb er 2 meegenomen, alleen omdat ik dacht zul je zien als ik thuis kom blijken ze toch leuker te zijn dan ik dacht en dan wil ik ze alsnog en zijn ze weg
Ieuw bah.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, Beer net gedropt bji de kapperHij is nog steeds zo bang in de auto, heeft ie alwéér alles ondergescheten
gelukkig weten we het en leggen een kleed neer, maar toch....dat heb ik net lekker op mogen ruimen en nu zit het in de wasmasjien
Zit jouw KV zo ver weg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef Crientj het volgende:
Whuuuut, ze zijn er? Kut. Nu moet ik keihard fietsen om er voor 6 uur te zijn.
quote:
Ja en nog geen half uur ervoor uitgebreid uit geweest en ook nog es 3 x wat neergelegd...waar haalt ie het toch vandaan?quote:
Schijtfabriekje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Ja en nog geen half uur ervoor uitgebreid uit geweest en ook nog es 3 x wat neergelegd...waar haalt ie het toch vandaan?
Mja kwestie van stug volhouden en laten doorkrijgen dat het leuke dingen betreft. Bos enzo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef Holyme het volgende:
En gets Puckz, hopelijk kunnen jullie 'm over z'n angst heen helpen!
quote:AMSTERDAM - Een haarlok van Justin Bieber heeft meer dan veertigduizend dollar opgeleverd. Een fan telde 40.668 dollar neer voor de lok.
Whehehe Terror Basquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Lindytje het volgende:
AARGGHH!!!!!
Bas heeft z'n debiele dag vandaag. 'ik ga lekker ALLES doen dat niet mag!!!!![]()
![]()
'
Kuthond.
Ja, echt... ongeleid projectiel is het... Hij zit nu weer voor straf vast aan de trapquote:
krijgt die hond geen opvoeding ofzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt... ongeleid projectiel is het... Hij zit nu weer voor straf vast aan de trap
(maar hij ligt al bijna te tukken... dus volgens mij vindt ie het niet zo erg, haha)
Nope, hij krijgt vrij weinig opvoeding helaas... We proberen hem het een en ander bij te brengen, maar in een weekje krijg je niet heel veel voor elkaar. Al heeft ie al wel geleerd dat je geen eten van borden mag pakken en dat Sien en Dik lastig vallen met irritant gespring en geblaf verboden is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
krijgt die hond geen opvoeding ofzo?![]()
Oeh auw! heb ik ook vaak met de ovenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nog iets! Ik ben een kneus
[ afbeelding ]
Brandwond gemacht op het werk aan de bakplaat
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Sommige mensen moeten echt dringend tegen zichzelf beschermd worden.quote:
Lente in zijn bolletje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Lindytje het volgende:
AARGGHH!!!!!
Bas heeft z'n debiele dag vandaag. 'ik ga lekker ALLES doen dat niet mag!!!!![]()
![]()
'
Kuthond.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nog iets! Ik ben een kneus
[ afbeelding ]
Brandwond gemacht op het werk aan de bakplaat
Dat ziet er allebei zo pijnlijk uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh auw! heb ik ook vaak met de oven
Ik heb ook een bedrijfsongeval gehad:
[ afbeelding ]
velletje kwam tussen de geleidestang en het mes van de snijmachine. (was dus een knijpblaar eigenlijk, dis is al afgelopen woensdag gebeurd)
Oeh!! Die ziet er pijnlijk uit!! Autsj!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh auw! heb ik ook vaak met de oven
Ik heb ook een bedrijfsongeval gehad:
[ afbeelding ]
velletje kwam tussen de geleidestang en het mes van de snijmachine. (was dus een knijpblaar eigenlijk, dis is al afgelopen woensdag gebeurd)
Hihi, dat was bij mij ook: tsssjjjjjjjjj: AUW!! Kut! *verder werken* , oh... brandwond...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
Och ik krijg snel een blauwe plek hoor. En heb een vrij hoge pijngrens, het was ff venijnig en toen ik keek dacht ik wel ff van 'oeh kut' maarja wat doe je eraan?
't Is een Engelse Bull toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, hij krijgt vrij weinig opvoeding helaas... We proberen hem het een en ander bij te brengen, maar in een weekje krijg je niet heel veel voor elkaar. Al heeft ie al wel geleerd dat je geen eten van borden mag pakken en dat Sien en Dik lastig vallen met irritant gespring en geblaf verboden is.
Hierom:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is een Engelse Bull toch?
Zonder enige opvoeding of sturing?
Zal een leuk beest worden als ie volwassen is. Het zijn van nature al eigenwijze spierbonken.
Waarom begint men dan aan een hond![]()
Maakt niet uit of je nou een shitzu of een Dog neemt, een hond heeft gewoon sturing nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hierom:
[ afbeelding ]
en zich dan niet realiseren dat het dit wordt:
[ afbeelding ]
Omdat wat puckzzz zegt idd. En dan een hond nemen en opgenomen worden 3x en dan je ouders er voor laten zorgen. Maar de mama kan geen hond opvoeden en is veel te soft...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is een Engelse Bull toch?
Zonder enige opvoeding of sturing?
Zal een leuk beest worden als ie volwassen is. Het zijn van nature al eigenwijze spierbonken.
Waarom begint men dan aan een hond![]()
Bwhehehehe! Heerlijk! Guppiesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Het guppencollege is weer van start gegaan. Moeilijk doen om maar naast elkaar te kunnen zitten enzulks. Waarom is er hier een aanwezigheidsplicht?
Die heb ik nog niet gezien, maar dit vak heeft geen huiswerk. Tenminste, we moeten het zelf maar uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe! Heerlijk! Guppies
(zo heb je ook van die guppen die na élk college naar de 'juf/meneer' gaan om te vragen wat het huiswerk dan is voor de volgende keer... bwhehehe!!)
Snap ik, dat je er dan niet zo veel zin an hebt. Jammer is dat, vakken die herhalen... aan de ene kant wel heel makkelijk, aan de andere kant: tijdverspilling...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, maar dit vak heeft geen huiswerk. Tenminste, we moeten het zelf maar uitzoeken.
En ik voel me niet erg geroepen om actief mee te gaan doen met dit college, als ik heel eerlijk ben. Ook omdat het gewoon enorm veel herhaling is. Bleh.
Mja, op zich is het ook niet heel erg, maar ik zit nu in college te fokken, dat kan ook de bedoeling niet zijn. Docent vertelt niets wat niet in de boeken staat of op z'n slide staat. En een hoop is al bekend en met een aantal dingen ben ik het totaal niet met 'm eens. Vaarwel motivatie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snap ik, dat je er dan niet zo veel zin an hebt. Jammer is dat, vakken die herhalen... aan de ene kant wel heel makkelijk, aan de andere kant: tijdverspilling...
Gaat lekker, mijn lakjes naar MSS zijn dus ook al kwijt, plus dat TNT traag reageertquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:44 schreef milka82 het volgende:
Jaaa,ik had vanochtend ook een pakketje van TD,deze maand mijn budget iets overschreden,maar ach,voor een keertje. Tevens flink aan het 'purgen' geslagen,dus binnenkort weer een mep in het ruiltopic.
Oja,heb mijn postbode gestalkt,die had nog geen envelop voor mij gehad.... Joysa! Mijn Gosh Holographics zijn weg,I haz a sad.....
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
LOL ruim je even je emailtjes op kom je een pr0nmail van puckzzz tegen
haha ja hier ook alleen LE's... heb ff gevraagd wanneer de rest kwam, maar ze waren aan het verbouwen (zag niks, behalve dat de twee essence wanden niet meer naast elkaar, maar met catrice en maybelline ertussen stondenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Onze kv had ook alleen nog maar de LE's. Weer een nude collectie van catrice en iets lelijks van essence. No need
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ik word gewoon zowat verdrietig als ik denk aan dat carnaval na vanavond voorbij is
Ik heb het 10 seconden volgehoudenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://dollishcake.blogspot.com/ kijk dit filmpje
Pretty pretty!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik parkeer 'm hier ff nu die nog onder mijn copy-paste zit tot het nieuwe topic open is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik parkeer 'm hier ff nu die nog onder mijn copy-paste zit tot het nieuwe topic open is
[ afbeelding ]
En ik zie net dat er al een nieuw topic was vanaf vanochtend!!quote:
OMG!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://dollishcake.blogspot.com/ kijk dit filmpje
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha!!! De look of the day:
http://dollishcake.blogspot.com/2011/02/look-of-day.html
Heeeeeeeeel mooi....
http://dollishcake.blogspot.com/2011/01/eye-of-week.htmlquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Heeeeeeeeel mooi....
Oh my lord.... MY EYES!!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://dollishcake.blogspot.com/2011/01/eye-of-week.html
You haz made nice failurez!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net gefaald bij Zoeva...
Wel de cool shimmer palette en de metallic stones palette, andere paletjes vond ik te kiddie
En een primer, en dan de gratis nude shimmers, which I need
Wat een onmeunige kutblog zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef Lindytje het volgende:
http://4.bp.blogspot.com/(...)1600/12012011346.jpg
En een heeeele mooie swatch!
Ik vind vooral de combinatie met het pastelkleurige fleecejacket heel modern!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Heeeeeeeeel mooi....
Bwhahahahah!!!!! dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind vooral de combinatie met het pastelkleurige fleecejacket heel modern!
Hoofdletters!quote:Boozy shop is een beauty webshop die gerunt word door Maaike. Het is een webshop met veel keuze en veel merken. Zoals mijn favoriete merk NYX en China glaze. ze hebben apsoluut nog meer merken zoals sleek, lipsmackers,konad nail art en nog veel meer. Ze heeft meeste producten ook vaak op vooraad en zijn niet heel erg duur. de levertijd is ook maar twee of drie dagen bij mij is hij er meestal al na 2 dagen. ik ben heel erg blij met de bestellingen.
Hebben jullie ervaring met boozyshop? zo ja tell mee
Apsoluut een goed stukje!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
och erm.....
zou ze familie van de Tokkies zijn?
[..]
Hoofdletters!![]()
Spreek geen engels als je het niet kent!
oh en apsoluut
Mentally challengedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
mijn computer liep ook vast toen ik de blog wegklikte
volgens mij is dat kind een beetje "special"
Yup! Wel lullig voor d'r natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
mijn computer liep ook vast toen ik de blog wegklikte
volgens mij is dat kind een beetje "special"
[SC SHJN] Mentally challengedquote:2) Vertel 7 dingen over jezelf;
Ik ben shop verslaafd.
Ik graag leuke dingen doe met vriendinnen alleen is maar zo alleen
Ik een puinhoop heb op me kamer en te lui ben om op te ruimen.
ik ben 30 kilo afgevallen woog 117 nu 90 kg
Ik heb een te traag werkende schildklier.
Ik heb de ziekte van cushing
Ik heb een trombose been
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |