Hahahahahaha!!! Die eerste!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wilde posten dat we vandaag heel druk in ons huisje geweest zijn en geverfd bladiebla, maar dat laat ik maar ff hierbij....
Lieve Mir, dikke knuf voor jullie, het is goed dat je probeert niet te verzuipen maar geef je eigen verdriet ook de ruimte zodra daar gelegenheid voor is.... Gelukkig dat er al zo snel weer vooruitgang inzit, hopelijk zet dat snel door... Duimen draaien dat alles snel weer 'normaal' is
Kjoet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er laiverd?quote:
huh, what the fuck?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |