Hahahahahaha!!! Die eerste!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wilde posten dat we vandaag heel druk in ons huisje geweest zijn en geverfd bladiebla, maar dat laat ik maar ff hierbij....
Lieve Mir, dikke knuf voor jullie, het is goed dat je probeert niet te verzuipen maar geef je eigen verdriet ook de ruimte zodra daar gelegenheid voor is.... Gelukkig dat er al zo snel weer vooruitgang inzit, hopelijk zet dat snel door... Duimen draaien dat alles snel weer 'normaal' is
Kjoet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er laiverd?quote:
huh, what the fuck?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
Wij ook!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:39 schreef Joysa het volgende:
Koppijn en misselijk, maar om 13u gaan we weer
Jeetje sterkte meisquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Kusjes voor de dames
Mijn papa ligt alweer vanaf vrijdag in het ziekenhuis, hij had een maagbloeding.
Als er iemand bij TD gaat bestellen en een plekje over heeft?![]()
He bah, hopelijk knapt je vader snel op..jij ookquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Kusjes voor de dames
Mijn papa ligt alweer vanaf vrijdag in het ziekenhuis, hij had een maagbloeding.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje wat een kommer en kwel weer. Eenvoor alle dames die het nodig hebben.
Ik ben helemaal klaar voor carnaval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaaafquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje wat een kommer en kwel weer. Eenvoor alle dames die het nodig hebben.
Ik ben helemaal klaar voor carnaval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa wat hij doet moet ie ook zelf weten hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wij ook!
Ik moest wel een beetje giegelen Sjaan....
OK, het is voor jou als ex niet leuk om er zo tegenaan te lopen. Maar aan de andere kant...hij heeft schijnbaar een leuke avond gehad![]()
Ik zou het heel demonstratief op zijn tafel/bed/bureau of wat dan ook leggen..
dan gaan wij lekker dingen in de usa doen die zij mogen missenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef Diconnected het volgende:
Ugh. Kom er net achter dat vrienden in NL ineens allemaal dingen doen die ik had voorgelegd te gaan doen met z'n allen. Word weer lekker gemist
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan gaan wij lekker dingen in de usa doen die zij mogen missen
Zelfs kaal zijn de muren al hééél veel beter dan wat het was!quote:
rolf! mijn oud klasgenootje is nu die winnaar van zorro .. hij had ook al aan idols meegedaan maar hij heeft nu zijn "artiestennaam" veranderd omdat zijn broertje hier in alkmaar iemand doodgeslagen heeft ...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Wahahahakom er net achter dat een oud klasgenoot van me meedoet aan 'Dames in de dop'
My god die is slecht uit de was gekomen
Gewoon schilderen...rozig is geen ramp om wit (of wat dan ook) te schilderenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zelfs kaal zijn de muren al hééél veel beter dan wat het was!
Alleen jammer dat we er beneden achterkwamen dat twee deuren rozeperzik geverfd zijn. We dachten dat het de rode reflectie van het behang was, toen het behang eruit was bleven de deuren ineens rozig.... Ships.... Morgen even de opzichter bellen, mocht de woningstichting er niets mee doen ben je weer 100 euro verder voor twee deuren vervangen.... mopper.... Maarja, het zij zo. Ik ben te blij om er sjaggie van te worden
Het zijn kunststof deuren, dus die moet je eerst afschuren, en dan is de structuur zo beschadigd dat je het niet meer héél netjes krijgt. Heeft onze schilder ook gezegd toen we hem advies vroegen. Voor 45 euro hangen ze er een nieuwe deur in (per stuk dus), dat geeft dan toch een netter resultaat.... Een houten deur had ik inderdaad probleemloos geschilderd.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gewoon schilderen...rozig is geen ramp om wit (of wat dan ook) te schilderen
Wij hadden ook 2 deuren die niet vervangen werden en dus een andere kleur waren dan de nieuwe deuren (wit met een rode ondertoon ipv wit met een gele) dat ziet er raar uitgewoon zelf geschilderd, gaat makkelijk (wel met de goede verf!)
mja ok, minder handig (maar nog steeds ook netjes te doen)quote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het zijn kunststof deuren, dus die moet je eerst afschuren, en dan is de structuur zo beschadigd dat je het niet meer héél netjes krijgt. Heeft onze schilder ook gezegd toen we hem advies vroegen. Voor 45 euro hangen ze er een nieuwe deur in (per stuk dus), dat geeft dan toch een netter resultaat.... Een houten deur had ik inderdaad probleemloos geschilderd.
Nurdquote:Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
zoeper en puckzzz.. fotos zien er leuk uit
ik ga vandaag naar het arcade game event .. hele dag oude spelletjes gamen![]()
![]()
Ow gaaf!! Veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
zoeper en puckzzz.. fotos zien er leuk uit
ik ga vandaag naar het arcade game event .. hele dag oude spelletjes gamen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en stomme windhoos ondersteund het formaat niet waarmee mijn Galaxy S filmt... (MPEG 4 ofzo?) Geeft wel beeld weer maar geen geluid...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Wat een grote ruimtequote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Kleine klusupdate: de zolder is helemaal wit, wooooow wat een ruimte!!!! Geweldig!!!
Voor:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder zijn alle muren behangrvij en zijn de kozijnen van antraciet naar wit gegaan, lekker fris! En nu ben ik redelijk brak, maar erg tevreden. Kan niet wachten tot er echt behang op de muren gaat en vooral tot de eerste vloer ligt....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb al van alles lopen downloaden en googelen, maar nog steeds wel beeld, geen geluid.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel plezier Sharaan![]()
@Puckzzz leuke fotoik denk dat je een codec mist maar hoe en wat weet ik ook niet
Auw, ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgende keer als ik moet werken neem ik mijn lenzenmeuk wél mee. Die dingen twee dagen in hebben is te lang.
Naja, irriteren nog niet eens, maar ik voel ze wel zitten zeg maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Auw, ja.Ik heb meestal na een uurtje of 14 dat ze beginnen te irriteren.
Waar speel je het mee af? Installeer anders even videolan, www.videolan.org en laat even weten of het dan werktquote:Op maandag 7 maart 2011 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heb al van alles lopen downloaden en googelen, maar nog steeds wel beeld, geen geluid.
Alhoewel het geluid op mijn foon ook bijzonder crappie klinkt moet ik zeggen...
Nog steeds geen geluid. Wel héndig dingetje zeg!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar speel je het mee af? Installeer anders even videolan, www.videolan.org en laat even weten of het dan werkt
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS PHOTOSHOP
maak mijn achtergrond transparant
weetikveel, ik heb een nieuwe versie en nu snap ik er helemaal de ballen niet meer vanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Staat je mode wel goed en heb je er een laag van gemaakt?
welke versie heb je? als je voor het eerst je afbeelding opent staat die ingesteld als achtergrond. Even dubbelklikken op de laag en hij maakt er een laag van, dan kan je gewoon het gedeelte wat transparant moet worden selecteren en deleten. Ook kan je de foto even dupliceren in een tweede laag (voor alle veiligheid, doe ik vaak) en dan in de tweede laag aan het werk gaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
weetikveel, ik heb een nieuwe versie en nu snap ik er helemaal de ballen niet meer van
dan even klite codec pack installerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog steeds geen geluid. Wel héndig dingetje zeg!
CS5, en het is tekstquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke versie heb je? als je voor het eerst je afbeelding opent staat die ingesteld als achtergrond. Even dubbelklikken op de laag en hij maakt er een laag van, dan kan je gewoon het gedeelte wat transparant moet worden selecteren en deleten. Ook kan je de foto even dupliceren in een tweede laag (voor alle veiligheid, doe ik vaak) en dan in de tweede laag aan het werk gaan.
ehhh wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
rechtermuisknop op laag van text > rasterize type
omzetten naar pixels? hij ziet de tekst als een vector volgens mij. je moet hem duidelijk maken dat het geen tekst is maar een plaatje.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ehhh wat?
Hij is ook nog eens nederlands, achterlijke klerezooi
Ik ben eigenlijk wel een beetje blij dat carnaval voorbij is. Dat luidt voor mij echt het begin van de lente inquote:
Dat wel. Maar ik ben echt een enorme carnavalsgek en ik ga het liefst zo vaak mogelijk. Toen ik nog in maastricht woonde ging ik het liefst 6 dagen, maar dat gaat nu gewoon niet meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje blij dat carnaval voorbij is. Dat luidt voor mij echt het begin van de lente in
Ja klopt! Wat lief dat je daaraan denktquote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ben echt een enorme carnavalsgek en ik ga het liefst zo vaak mogelijk. Toen ik nog in maastricht woonde ging ik het liefst 6 dagen, maar dat gaat nu gewoon niet meer.
Er staat me trouwens bij dat jij over een tijdje oma gaat worden, heb ik dat goed? Meen dat je hier gezegd had dat ze weer zwanger waren. Hoe gaat het daarmee?
I haz a nergens zin in dag. Teveel drama gisteren.quote:
Watskeburt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I haz a nergens zin in dag. Teveel drama gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |