Hahahahahaha!!! Die eerste!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wilde posten dat we vandaag heel druk in ons huisje geweest zijn en geverfd bladiebla, maar dat laat ik maar ff hierbij....
Lieve Mir, dikke knuf voor jullie, het is goed dat je probeert niet te verzuipen maar geef je eigen verdriet ook de ruimte zodra daar gelegenheid voor is.... Gelukkig dat er al zo snel weer vooruitgang inzit, hopelijk zet dat snel door... Duimen draaien dat alles snel weer 'normaal' is
Kjoet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er laiverd?quote:
huh, what the fuck?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Thuiskomen en gelijk tegen een halflege durex play fles, een doos condooms waar er nog maar 2 inzitten, pilletjes en massageolie aan moeten kijken![]()
![]()
ik ga NU al mijn sieraden en LV spullen in een doos doen en die gaan mee naar alkmaar voor als ik straks een week bij dico ben en die vrouwen mijn spullen jatten
Wij ook!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:39 schreef Joysa het volgende:
Koppijn en misselijk, maar om 13u gaan we weer
Jeetje sterkte meisquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Kusjes voor de dames
Mijn papa ligt alweer vanaf vrijdag in het ziekenhuis, hij had een maagbloeding.
Als er iemand bij TD gaat bestellen en een plekje over heeft?![]()
He bah, hopelijk knapt je vader snel op..jij ookquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Kusjes voor de dames
Mijn papa ligt alweer vanaf vrijdag in het ziekenhuis, hij had een maagbloeding.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje wat een kommer en kwel weer. Eenvoor alle dames die het nodig hebben.
Ik ben helemaal klaar voor carnaval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaaafquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje wat een kommer en kwel weer. Eenvoor alle dames die het nodig hebben.
Ik ben helemaal klaar voor carnaval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa wat hij doet moet ie ook zelf weten hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wij ook!
Ik moest wel een beetje giegelen Sjaan....
OK, het is voor jou als ex niet leuk om er zo tegenaan te lopen. Maar aan de andere kant...hij heeft schijnbaar een leuke avond gehad![]()
Ik zou het heel demonstratief op zijn tafel/bed/bureau of wat dan ook leggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |